【係咪無理解僱?】臨過試用期前一個禮拜 打工仔毫無預警地被即時解僱 事主:我到底衰咩?

【係咪無理解僱?】臨過試用期前一個禮拜 打工仔毫無預警地被即時解僱 事主:我到底衰咩?

在試用期內,僱主可以評估員工的工作表現和適應能力,以確定是否繼續僱用他。試用期通常都有一定的時間限制,一般都是3個月或6個月,在此期間,僱主及打工仔都可以評估彼此是否適合。

近日,有打工仔於連登討論區上發帖,指自己在試用期內無預警地被解僱。事主感到大惑不解,更認為這是無理解僱。

按下圖即睇事主及網民留言:

有網民質疑事主的工作能力,直言能力差的人大多自以為是,但實際上給同事帶來了額外負擔。其他網民則建議事主向前看,結果已成定局,重要的是知道自己的目標,保持樂觀的心態,尋找下一份工作。

但到底此事又是否等同無理解僱?根據《僱傭條例》第32K條,只要是正當理由解僱僱員,即視為「合理解僱」,其中包括經常遲到、於辦工時間醉酒及披露公司機密資料等。相反,如果打工仔被「不合理解僱」,一經定罪,僱主最高可被罰款10萬元。

按下圖即睇衰老細的6大特徵,遇到佢哋就自求多福喇!

Probation內可唔可以請病假?按下圖即睇畢業生要知道試用期的3件事。

延伸閲讀:【被炒原因】老細一條死亡問題 打工仔即被判死刑!網民:懷疑點答都死⋯⋯

延伸閲讀:【職場熱話】網民盤點「伏」公司特徵  無試用期 入職連續食OOO

延伸閲讀:【職場熱話】舊公司上司對工作能力讚口不絕 但新公司竟然要延長試用期?網民:延長試用期係想你自己辭職

延伸閲讀:【試用期】到底咩人先適合做Marketing?打工仔唔過Proba被上司勸轉行 事主:咁我到底啱做咩⋯⋯


最新專訪片︰
【SHE Says】打破職業性別刻板印象 平衡領袖、媽媽身分 滙豐香港首席資訊科技總監Charlotte:我有克服所有困難的自信

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【勞工法例】新同事放大假唔理公事 上司要求放假做嘢 原來係犯法?

  • 【勞工法例】極端天氣?黑雨返工可早走?遲到會被扣人工?一文看清勞工處規定暴雨警告下的上班安排 律師解答3大灰色地帶!

  • 【塞車遲到要扣人工?】屯門公路成日塞車點算?遲到扣糧有冇違反勞工法例?勞工處咁樣講!

  • 【勞工法例】過咗試用期都唔可以放年假?事主:公司話頭一年只可以請無薪假!

  • 【職場辛酸】仲有兩日過試用期 突然通知已被解僱?事主:懷疑畀人拎嚟祭旗⋯⋯

  • 【勞工法例|辭職】一文睇清辭職後 通知期、代通知金、年假、雙糧或花紅點計

  • 良好人事管理(優於法例僱員福利)

  • 【薪酬討論】打工仔試用期後無加薪 批公司壓榨員工福利

  • 【職場熱話】唔過試用期 公司竟然要求簽離職聲明?網民:因為可以唔使賠7日糧畀你!

  • 【勞工法例】辭咗職仲有冇得拎Bonus?僱傭合約細則咁樣講!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow