【被炒原因】老細一條死亡問題 打工仔即被判死刑!網民:懷疑點答都死⋯⋯

【被炒原因】老細一條死亡問題 打工仔即被判死刑!網民:懷疑點答都死⋯⋯

員工被解僱的原因五花八門,除了工作表現惡劣、個人失職或與同事的關係惡劣外,有時候也會出現一些極度無理的解僱原因。即使工作表現良好,但礙於各種因素,最後不可避免地成為辦公室的犧牲品。大家又有否被僱主無理解僱過呢?

近日,有打工仔於Facebook專頁「奴工處」上發帖,分享同事被無理解僱的經歷,原因竟是答錯老細的一條死亡問題?

按下圖即睇事主分享及網民留言:

解僱理由千奇百怪,網民認為此理由並不合理,更指這是一條「死亡問題」,不論打工仔怎樣回答,結果都只會一樣,事主不必太過傷心。被無理解僱固然會讓人感到難過,但這並不能反映個人的工作能力或價值,重要的是要保持自信,尋求新的工作機會。

事實上,只要是於條例規定的正當理由解僱僱員,即視為「合理解僱」,其中包括經常遲到及披露公司機密資料等。相反,如果打工仔被「不合理解僱」,一經定罪,僱主最高可被罰款10萬元。

按下圖即睇衰老細的6大特徵,遇到佢哋就自求多福喇!

按下圖即睇最多人主動辭職嘅行業,呢行被炒嘅人多達1萬人?!

延伸閲讀:【解僱員工】被炒仲要幫手配合老細?打工仔:佢叫我做到有人接手先走⋯⋯

延伸閲讀:【裁員潮】怕被炒先辭職?內地牽「中年留學潮」盼破35歲失業危機 為子女未來到港讀碩士!

延伸閲讀:【勞工法例丨試用期需知】Probation內可唔可以請病假?放假會扣糧?畢業生必知的試用期3件事 免受僱主剝削

延伸閲讀:【試用期】到底咩人先適合做Marketing?打工仔唔過Proba被上司勸轉行 事主:咁我到底啱做咩⋯⋯


最新專訪片︰
【SHE Says】打破職業性別刻板印象 平衡領袖、媽媽身分 滙豐香港首席資訊科技總監Charlotte:我有克服所有困難的自信

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【職場辛酸】仲有兩日過試用期 突然通知已被解僱?事主:懷疑畀人拎嚟祭旗⋯⋯

  • 【薪酬討論】打工仔試用期後無加薪 批公司壓榨員工福利

  • 【試用期】打工仔狠批公司延長試用期係明玩嘢 網民:點解唔檢討吓自己先?

  • 【見工面試】一人一個離譜嘅HR問題 網民:問我屋企人幾歲,以為係相睇!

  • 【員工福利】無限休假、花紅同4天工作周 你會揀邊樣?盤點3大留才措施特點!

  • 【辭職學問】上司唔肯寫reference letter畀下屬 搞喊同事!網民:其實有OOOO咪夠!

  • 【職場熱話】最惡劣打工經驗係點樣?返六日、免費OT未算嚴重 更有僱主或觸犯法例

  • 【職場趨勢】錢與自由不可兼得 調查:職場越來越少高薪的遙距職位

  • 【見工面試】求職者可以點樣喺面試中 畀人見到醒目嘅一面?

  • 【職場熱話】老細覺得同事叮飯搞到有小強出沒 唔再畀同事叮飯!網民:根本治標唔治本

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow