【公司裁員】去旅行期間收到公司裁員Email 發現名單上面有自己?! 事主:點解可以咁賤格!

【公司裁員】去旅行期間收到公司裁員Email 發現名單上面有自己?! 事主:點解可以咁賤格!

許多僱主都會選擇裁員以削減成本,使企業能夠繼續經營。對於一眾打工仔而言,突襲式的裁員總是令人聞風喪膽。若不幸發生在自己身上,避不開被裁員的命運,打工仔又應該如何面對及自處?

近日,有網民於Facebook專頁「奴工處」上投稿,分享自己在旅行期間突然收到公司電郵,指自己已被解僱!打工仔對此感到極度不滿,批評公司沒有人情味!

按下圖即睇事主分享及網民留言:

許多網民留言指事主「奴性」過重,旅行期間就應該好好放鬆,將公事拋諸腦後,熄掉所有公司群組及電郵的通知。但既然事情已成定局,事主何不以輕鬆的心情繼續享受旅行的樂趣呢?

突如其來的解僱又是否合法?

在一般情況下,只要僱主選擇解僱對象時不涉及歧視性原因考慮(如:種族、殘疾、性別、家庭背景等),及在合法下解僱員工,則僱主其實可以自由選擇裁員對象。

在甚麼情況下,解僱是違法的?

1/ 根據《僱傭條例》的規定,僱主在下列情況解僱僱員是違法:

2/ 解僱已證實懷孕及已向僱主發出懷孕通知的僱員;

3/ 在僱員的有薪病假期間解僱他;

4/ 由於僱員曾在有關執行《僱傭條例》、因工遭遇意外或違反工作安全法例而進行的法律程序中提供證據或向進行查訊的公職人員提供資料而解僱他;

5/ 因僱員參與職工會或職工會的活動而解僱他;

6/ 在未與因工受傷的僱員達成工傷補償的協議之前,或在有關的評估證明書仍未發出之前解僱他。

僱主如在上述情況下解僱僱員,即屬違法,可被檢控,一經定罪,最高可被罰款10 萬元。

邊個行業最可能被炒?按下圖即睇3個最大機會裁員及4個安全嘅行業!

好怕自己被炒魷魚?按下圖即睇5個克服焦慮嘅方法!

延伸閲讀:【職場趨勢】市場上出現白領人士裁員潮!呢個現象成因係……

延伸閲讀:【裁員潮】科技業繼續炒人?LinkedIn裁減700多名員工並停止中國業務!

延伸閲讀:【裁員潮】打工仔遭解僱感不忿?逾8成人被炒後嘗試向前公司報仇!

延伸閲讀:【公司裁員】等裁員結果好似等派彩咁 打工仔:最慘係屋企人唔諒解⋯⋯

‼️畢業生assemble‼️
想話畀未來老細聽你想要幾錢人工?想知畢業生最喜愛公司係邊間?CTgoodjobs「2023年畢業生薪酬及就業調查」需要你嘅聲音,立即按此填寫問卷︰http://survey.ctgoodjobs.hk/surveys/index.php/593918


【SHE Says】努力打破性別定型 環聯亞太區數據科學及分析主管林蔚:普惠金融分析令更多人實現夢想

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【勞工法例】極端天氣?黑雨返工可早走?遲到會被扣人工?一文看清勞工處規定暴雨警告下的上班安排 律師解答3大灰色地帶!

  • 【勞工法例|辭職】一文睇清辭職後 通知期、代通知金、年假、雙糧或花紅點計

  • 【2024薪酬調整丨加人工】雙糧、花紅大不同 酬金期完結前辭職又點計?未夠一年出幾多?幾時出Bonus?

  • 【勞工法例】新同事放大假唔理公事 上司要求放假做嘢 原來係犯法?

  • 【塞車遲到要扣人工?】屯門公路成日塞車點算?遲到扣糧有冇違反勞工法例?勞工處咁樣講!

  • 【商業電郵|職場英語】太忙遲咗覆Email?教你5句常用道歉句子

  • 【職場熱話】新offer人工高20%!但預感間公司可能裁員、結業 事主:做不做好?

  • 【勞工法例】因母親入院昏迷 曠工一日被老細扣人工!佢有冇權咁做?

  • 【職場熱話】老細月入十幾萬 但Lunch Time竟然去做外賣仔搵外快!網民:可能為興趣

  • 【勞工法例】過咗試用期都唔可以放年假?事主:公司話頭一年只可以請無薪假!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow