香港男女比例失衡之等待愛情來的時候(二)!

香港男女比例失衡之等待愛情來的時候(二)!

情悅雙黃線 — 黃嘉如

黃嘉如(Yubi)為HK Romance Dating創辦人,經濟日報財經部前記者、主播以及有線電視新聞部前主播。結合傳媒及空姐經驗,為仍在茫茫人海中尋覓愛侶的單身人士,尋找理想、合適的另一半,願天下有情人終成眷屬。

More Blogs

在等待愛情來的時候,難免會心急,心急就會亂,甚至出現錯誤想法。我從來都唔同意係吾同年齡劃上任何框架,例如有啲女性朋友會想二十歲識個穩定男友,三十歲前結婚,結婚後大約三十多就要有小朋友等等。有啲無論外貌身材都中上,年青時覺得有條件慢慢揀、慢慢搵,有人求婚就係覺得對方唔知邊度未夠好而拒絕,分手收場,到若干年後再見面,驚覺對方已成為世紀暖男對另一半無微不至,可惜新娘不是你!

女孩子趕結婚,趕生仔比比皆是,身邊好多呢啲不同例子,就係因為呢啲男女比例失衡嘅報道一而再提醒女孩子,原來要搵到另一半要同幾多人爭,所以呢啲人生大事都好趕,無形中令男士多咗份優越感。亦因為呢啲框框形成一個無形壓力,做錯了決定。

係而家呢個網絡發達嘅年代,要得到愛情吾難,因為有太多方法同渠道,但要得到一份認真而能長久嘅愛情就好難,大家不要亂,吾好慌,因為有好多嘢要做愛情就會來!(待續)

林芯言(Sannie)
HR Romance Dating 輔導顧問

以上內容及資料僅屬個別作者的個人意見,並不代表www.CTgoodjobs.hk的立場。CTgoodjobs對因以上人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

Look out for further updates on our Facebook fan page!
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow