【面試請人】識問一定問呢D

【面試請人】識問一定問呢D
CTHR編輯部

面試問題問得精準到位,不但可以幫助HR理解求職者於CV背後的種種真相:如潛在性格、強項弱項、專業技能等,更可讓求職者進一步展示自己未有在CV中涵蓋的賣點。作為專業HR,當然要為每次面試度身訂造好一系列的針對性問題;CTHR編輯部今期特意輯錄出以下5大百搭面試提問供各位參考,各行各業一樣啱使。

1/ 以你對呢個職位同本公司嘅認知,請講述一下你將會點樣為我地作出貢獻。
From everything you've learned about this role and our company, tell me how you feel you'd make a contribution.

出題為乜?有料兼做足功課的求職者當然唔會放過力Sell自己的大好機會;至於懵盛盛的天真豬,隨時Um足10萬次都講唔出重點,兩者自然高下立見。

2/ 如果我聯絡你前上司,查問有關你係工作上最需要改善嘅地方,你認為我會得到咩答案?
When I contact your last supervisor and ask which area of your work needs the most improvement, what will I learn?

出題為乜?此問大玩捉心理元素,能誘使求職者講出最誠實的答案,與「你最大嘅弱點係乜?」有異曲同工之妙。

3/ 試形容一個你遇過最好嘅上司。
Describe the best boss you ever reported to.

出題為乜?了解求職者的職場人際關係、溝通技巧與做事作風,從而透視出他們能否融入企業文化,與公司同事合作交流。

**追加提問有:
點解你同呢位上司特別夾?/ 你鍾意獨立工作抑或團隊工作?

4/ 假如你係我,你會唔會請一個同你一樣嘅求職者?點解?
If you were me, would you give a candidate like you an offer? Why?

出題為乜?堪稱最佳面試問題之一,策略性地將「發球權」交予求職者,讓他們講出自己的賣點及過人之處,對於揀選實力相若的候選人尤其見效。

5/ 有咩野會令你感到起勁/ 沮喪?
Tell me about what motivates/ frustrates you.

出題為乜?藉著對過往經歷的陳述,揭示出求職者的原動力與潛在性格,繼而預測對方未來的行為、表現及工作能力。

延伸閱讀︰
-【HR戒備】員工Pre-劈炮7大線索

-【飛甩奴性】生活 VS 工作點平衡?

-【HR慎防】3大世紀求職「扮嘢王」

-【HR鎖人心】員工快閃劈炮應對5式

-【撐環保】10招打造綠色工作間


上載日期:2014年11月26日

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【見工面試】Phone Interview求職者仲易犯錯?HR須留意5個位

  • 僱用年長人士篇

  • 【時事熱話】網民大玩「十大領薪水Challenge」 HR曾做過幾多樣?

  • 【招聘人才】機構、學院轉辦虛擬招聘會 HR比求職者更要注意的5件事

  • 【招聘人才】Google、Amazon招聘經理︰獲聘者同樣擁有一種特質

  • 【見工面試】調查︰三分一求職者面試時說謊 HR用3個方法踢爆講大話

  • 【招聘攻略】最怕員工辭職?3個方法助你聘請忠心人才

  • 【人力趨勢】港職位空缺數目減少47% 4大行業就業人數反升

  • 【保就業】4%僱主人均工資補貼超上限 當局解釋原因

  • 【保就業】設臨時失業援助金 羅致光︰應考慮是否加稅

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow