【見工面試】Interview後獲HR私下聯絡 提醒「呢間公司好伏!」

【見工面試】Interview後獲HR私下聯絡 提醒「呢間公司好伏!」

求職者都希望能夠找到適合自己的工作,當他們稍有不慎,就很容易誤墮「伏工陷阱」。有求職者向Facebook專頁「奴工處」投稿,指自己在工作面試後,竟獲負責的HR聯絡,向他提醒:「這間公司很可疑!」

點圖了解更多事主分享:

「話小妹畢業一年,本身做開IT,最近去咗間細公司Vendor見工,見完Department Head後,好快收到HR Manager出嘅Offer,其實個Offer就一般,咩都要做咁,但好似好多嘢學。同日夜晚約我見工嗰個HR私下打畀我,話呢間公司好伏,最近仲好多人Resign,佢自己都仲有兩星期就Last Day,勸我唔好入去做。其實係唔係佢哋公司鬼打鬼……」

網民回應:

A/要多謝呢位HR,一間公司有問題到呢個地步

B/如果唔係返緊工,要辭職先返到新工,不妨入去做觀察睇吓,有伏味先走啦(防人之心不可無)

C/係我的話會照去,但Keep住搵定後路

D/呢啲HR咪有良心

E/咁都係唔好去,伏到要HR靜靜雞打嚟,明顯唔正常到一個點,唔Take offer都好嘅,而家咁多工

F/真係有良心

G/其實好少HR會咁講

H/個HR有品格問題,點唔鍾意間公司都好,bad mouth叫求職者唔好入嚟本身已經唔好,仲要係HR

I/會唔會公司想請你,但個HR想自己朋友入嚟做?

J/一係照去咗先,睇清楚份約辭職通知期係唔係正常、合理先(例如頭一個月可以即日走,跟住兩個月一星期通知)係嘅就keep住send CV搵工啦,起碼到時簽咗約都仲叫走得呀

網民竟勸事主Take offer?
對於事主的分享,網民都提出截然不同的意見,有人認為HR是出於好心提醒事主,事主好應該聽從HR的意見;相反,有網民建議事主,假如正處於無業狀態,不妨先Take offer,再細心觀察公司,當發現有不對勁的地方再遞信也未遲。雖然現時沒有相關法例規管HR與求職者的私下互動,不過若HR似上述案例一樣,將公司的情況如實告訴打工仔公司狀況,可能有違職業道德。

被HR問「點解揀我哋公司?」應該怎樣回答?(點圖了解更多)

 

即睇5個導致面試後無下文的原因:

【心理測驗】你適合轉工定係進修?即做職場心理測驗搵答案!
【員工福利】5個2023年全球公司實行的最潮、特別福利!為員工寵物買保險?
【全美之冠】2023年100個最佳工作場所 呢啲公司竟然贏咗Google、微軟!
【人力資源】2023年掀起安靜招聘(Quiet Hiring)趨勢 僱主及員工注意事項一覽

有新嘢‼️覆老細&同事唔使打字,有【CT打工仔秒回系列】WhatsApp Sticker即刻搞掂🥰
即刻撳入嚟下載啦‼️
👉🏻https://bit.ly/3XCqYyY


最新專訪片︰
【星級斜槓族】港隊劍擊運動員吳諾弘專訪 中五停學決心打劍 東奧後卻遇職業生涯最低潮

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職涯規劃】30歲欲轉行投10封CV 慘遭已讀不回?過來人點出1關鍵原因!

  • 【求職面試】HR睇CV只需5秒!點樣吸引招聘人員眼球?呢2招你要學!

  • 【求職招聘】HR會欺騙求職者?即睇3種最常見的危險信號!

  • 【搵工面試】3件招聘人員希望求職者知道的事

  • 【加薪談判技巧】收到Offer點問加人工?做Appraisal想爭取加薪?教你10個加薪tips大大提升成功率!

  • 【見工面試】被問「有冇睇公司官網」係陷阱?事主:差啲畀佢陰到!

  • 【伏工特徵】成個部門得返自己1個!打工仔嘆:份工越做越驚,眼淚係咁湧出嚟⋯⋯

  • 【見工面試】HR要求隔天早上見工 遲咗覆被已讀不回!公司咁做竟被網民怒罵?

  • 【求職招聘】93%僱主最睇重軟技能!識邊種技能最搶手?

  • 【見工面試】面試官無問過問題馬上取錄 事主:佢話唔好浪費大家時間⋯⋯

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow