【員工福利】公司贈免費生理假 男女都有!居然有女同事貪心 仲鬧HR孤寒?

【員工福利】公司贈免費生理假 男女都有!居然有女同事貪心 仲鬧HR孤寒?
求職市場逐漸復甦,不少公司出盡奇招「搶人才」,有的提高薪酬比例,有的從員工福利著手,希望透過較佳的工作環境吸引打工仔。最近有打工仔在網上討論區發帖,大讚公司每月免費贈送無須提供醫生紙的病假,原意是方便女同事每月不適時可以放假休息,但為公平起見,連男同事都可以請假。本來所有同事都喜歡公司這項政策,而計劃實行一年多都相安無事,可是就是一位女同事「搞事」,令其他同事都極為反感,此事更鬧上HR,一發不可收拾。

按圖了解打工仔的故事︰


延伸閱讀︰【辭職學問】打工仔遞信後獲加人工都唔做 HR一句說話即留低?

打工仔最怕咩公司?盤點N個最不受歡迎員工福利
雖說打工旨在求財,而不是尋開心,但香港工時長,打工仔平均每日花至少9小時工作,與同事見面的時間甚至比家人、伴侶還要多。因此,選擇一份氣氛好、與上司同事相處融洽的工作亦十分重要。有網民在討論區發帖,列出數項一定不會加入的公司的特點,引起討論。

按圖了解最不受歡迎員工福利︰

1/全男班/全女班
原因︰工作環境或氣氛死氣沉沉,全班同事目無表情都唔會考慮。

2/ 5.5天/6日工作日
原因︰個個星期六都約人去玩,唯獨返5.5日/6日嗰啲,永遠都Join唔到,仲要返多人一日工,嬲嬲豬呀!

3/ 7天有薪假
原因︰7天都唔緊要,有啲公司仲要求員工做滿一年先有得放AL。

4/ OT無「補水」
原因︰OT無補水,仲有啲老闆覺得遲走係員工應份,最慘係同事鬥遲走...

5/無雙糧/花紅
原因︰呢個時勢無花紅都明,但明明公司勁賺錢,都唔肯慰勞員工,真係_____!

6/老闆為兩夫婦
原因︰老闆係兩公婆或公司員工大多是皇親國戚,甚至上司係未婚都要小心,「一定好多是非」。

7/洗手間太細
原因︰廁格太少或太污漕,都令人卻步,「去廁所係基本人權,去得辛苦返工都唔開心」。

延伸閱讀︰【僱傭合約】網民盤點最差公司條款 放假要返工仲要無補水?

延伸閱讀︰【辭職加人工】遞信後獲老闆加$2700 打工仔一人做晒HR行政︰留低?
 

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場熱話】因請病假OOOO被炒?事主:無嚴重到咁⋯

  • 【職場遊世界】日本無人想做公務員?政府擬推「4天工作周」彈性工作吸引人才

  • 【旅行大計】通關後同事陸續請假去旅行 自己卻因年資不足而被拒絕申請?!

  • 【職場趨勢】僱主講嘢唔係真心?近5成打工仔認為上司的讚美空洞!

  • 【員工福利】邊間銀行開工利市派最豪?除咗錢仲送海味、迪士尼門票……

  • 【HR日常】4個方法留住人才方法 降低流失率

  • 【員工福利】女友家人死忌放假被質疑 口賤同事︰唔係話屋企有人死咩?

  • 【辭職|裁員|解僱賠償】老闆迫員工主動辭職10大常用手段 終止僱傭合約有冇長期服務金、代通知金?如何計算通知期?

  • 【員工福利】韓企LG U+將不婚與結婚看齊 為不婚員工提供獎金及5天有薪假

  • 【卡塔爾世界盃】虛擬銀行ZA Bank貼心員工福利 增設一天射波假兼攞正牌遲到

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow