【僱傭合約】網民盤點最差公司條款 放假要返工仲要無補水?

【僱傭合約】網民盤點最差公司條款 放假要返工仲要無補水?
勞工處訂立的《勞工法例》及《僱傭合約》的目的,是為了保障僱主和僱員雙方的權益。可是,有些僱主會踩灰色地帶或走法律漏洞,剝削僱員的福利和權益,減少營運開支,簡單講即是「賺到盡」。有打工仔疑不滿公司的做法,在網上討論區大爆曾遇過最差的員工待遇,一起看看他們的分享吧。

按圖了解網民盤點「最差的員工待遇」︰
打工仔表示自己錯到一間公司見工,而HR準備的僱傭合約,並無提及上班日子、時間,只是寫明返工時間是「Irregular」,而僱員要過試用期後,才有有薪的「風球假」、「黑雨假」及其他的有薪公眾假期。至於在試用期內,公司若要裁掉該明員工,員工要即日離開,打工仔還稱有其他最差待遇不能盡錄。最令他生氣的是,他本來想跟HR了解更多合約詳情,但HR居然發惡,要求打工仔一個半小時內回覆是否同意合約。由於合約條款不合理,打工仔最後沒有簽約。

網民其他的分享
網民A︰唔做14日通知期,即上班1日都唔啱都要做14日才可以走。第一個例假係無薪,其餘係百無福利。

網民B︰冇食飯時間,由開工一直做到收工(9個鐘)如果肚餓,可以喺做完urgent嘢後(通常都好晏),叫外賣喺個位食,食完馬上再開工。

網民C︰僱主可要求員工假日上班,但未必有得pay。得7天大假,無花紅、雙糧、百無,請假要兩星期前申請,一年得4天有薪病假。

延伸閱讀︰【見工奇遇記】面試花三小時 先後被三個人見?打工仔︰全部問我同一個問題如何應對HR的奇怪行為?
網民就綜合不同HR在招聘過程奇怪行為,作為求職者的你,可參考當中的應對方式;作為HR的你,可引以為鑑,避免出現行為。
延伸閱讀︰【見工奇遇記】盤點面試被HR問過的古怪問題 「自己似邊個明星」都上榜

延伸閱讀︰【職場熱話】疫情好轉多Offer 求職者面試放飛機 HR批不負責任:嚟唔到都通知聲!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【病假唔易請】發燒咳嗽睇醫生被誤會中肺炎?打工仔怕做檢測︰SL都唔敢請

  • 【在職爸媽】爸爸侍產假增至4星期 邊度福利咁好?

  • 【職場文化】打工仔投訴同事遲到早退反被鬧 全因HR一個舉動「累全家」?

  • 【政府工略】公務員有機會減薪?資方料私企繼續凍薪

  • 【員工福利】打工仔盤點最難頂公司設施 手動升降機上榜?

  • 【職場熱話】打工仔做足15個月仍未過試用期 網民:你咁易恰抵畀當廉價奴工!

  • 【員工福利】老細送按摩椅但「貨不對辦」? 打工仔鬧爆︰點解要咁做!

  • 【職場貼士】無得升職加人工?有機會喺辦公室講呢7個口頭禪有關!

  • 【職場文化】全球第一個國家官方測試4天工作周!不准降低員工薪金 仲有補貼?

  • 【公司無尾牙?】調查︰10大打工仔最掛住環節 花紅唔係第一?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow