【見工奇遇記】盤點面試被HR問過的古怪問題 「自己似邊個明星」都上榜

【見工奇遇記】盤點面試被HR問過的古怪問題 「自己似邊個明星」都上榜
經常收到HR的投稿,表示遇到無數求職者的古怪行為,不過今次就調轉,有打工仔分享「見工奇遇記」,直指多次在面試期間,被不同的HR問過不少奇怪問題,當中問「你覺得自己似邊個明星?」最令打工仔搲爆頭。

按圖了解打工仔的「見工奇遇記」︰


延伸閱讀︰【見工奇遇記】面試花三小時 先後被三個人見?打工仔︰全部問我同一個問題

求職者最怕被問情境題?
有很多求職者都投訴面試時,經常被HR問一些刁難求職者的問題,例如問「今晚有個親人擺酒,但做晒公司啲嘢,你會點做?」,儘管求職者提出多個解決方法,都無法滿足HR,令求職者非常無奈。

不過,有時HR問求職者情境題原來有原因,無非是想透過問題,了解求職者的處事方式和應變能力。以下有7條常見的情境題問題,不想突然被HR考起,不如事先準備!

按圖了解更多︰

 

1/ 你上次失敗嘅經驗係咩?
解說︰HR可透過呢條問題,了解求職者會點處理同面對當下嘅情況,例如會睇下求職者喺失敗後,會否打沉意志,定係會積極從錯誤中學習,為下次做好準備。

追問︰如HR繼續問「如何解決難題」或「從中學到啲咩」的話,可以知道求職者過往的缺點,以及佢克服困難嘅方法。

2/ 分享下你上次成功嘅經驗。
解說︰透過過往嘅經驗,可得知求職者嘅工作態度同手法,特別係遇到困難時,會唔會用不同嘅方法解決疑難。

追問︰如HR問「你有冇曾經想試過放棄?」,其實係想測試你對受壓嘅能力。

3/ 你如果為自己定立目標?
解說︰如何定立目標,能代表個人的能力,HR要喺云云求職中揀選最合適的人才,都要了解求職者會否自我挑戰,定係只定立簡單任務,完成就算。

追問︰HR有可能會追問求職者,會如何達成目標,無論係個人定係團隊目標,抑或短期、長期目標。

4/ 你日常嘅工作安排係點?
解說︰僱主都希望請到自律嘅員工,自動自覺完成公司嘅工作。因此HR會從問題中,了解求職者嘅Project Management技巧及自律性。

追問︰有時HR會深入了解求職者每日的工作量,或完成每個項目所需嘅時間,希望可以簡單明白求職者過往嘅受壓程度。

5/ 你會點樣同客人建立互信嘅關係?
解說︰有些職位可能要同客戶溝通,特別係Sales、Marketing等崗位,需要極高嘅交際手法。HR會透過呢題問題,了解求職者點樣獲得客戶嘅信任,為公司建立良好嘅關係。

6/ 面對成功時,你會點樣獎勵自己?失敗時點樣鼓勵自己?
解說︰每位打工仔都會遇到失敗嘅時刻,不過失敗後點樣重燃雄心,重新出發最重要,HR亦而中評估求職者嘅抗壓能力。

7/ 如果你要從零開始處理新項目,你會點安排工作?
解說︰HR會從呢題問題,看清楚求職者嘅計劃技巧,以及會對Project Management嘅理解,同時可考驗他們如何適應新工作環境。

延伸閱讀︰【職場熱話】疫情好轉多Offer 求職者面試放飛機 HR批不負責任:嚟唔到都通知聲!

延伸閱讀︰【見工奇遇記】打工仔被懷疑請假面試 全因新HR打電話去原公司核實資料?

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【見工面試】見工準時係應份?HR:10個求職者有3個都遲到

  • 【見工面試丨內附攻略】Interview完幾耐先收到Offer?究竟HR出Offer有冇時限?HR︰1星期、1個月、3個月都有

  • 【MBTI是甚麼?】2024年面試要考能力傾向測試(Apt Test)?國際巨企最愛16型人格測試 即睇真實性格/理想職業

  • 【見工面試】Send CV竟被HR勸喻「咪再apply份工」?全因求職者做咗呢樣嘢!

  • 【見工面試】畢業生提期望薪酬Expected Salary 遭HR質疑 「值呢個價?」

  • 【見工面試】一人一個離譜嘅HR問題 網民:問我屋企人幾歲,以為係相睇!

  • 【員工福利】公司是否有規模靠睇飲水機?打工仔︰冇飲水機好伏!

  • 【見工面試】打工仔質疑HR無法識別人才!網民反駁:做嘢叻嘅份人未必正常!

  • 【見工面試】招聘人員嫌新人薪酬要求高 網民反駁:問Expected Salary為咩?

  • 【求職招聘】三更半夜send CV 會唔會影響面試機會?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow