【請辭攻防戰】提出離職上司死纏爛打 事主:點先可以好來好去?

【請辭攻防戰】提出離職上司死纏爛打 事主:點先可以好來好去?

人生不如意事十常八九,如果對現職工作現況感到不滿,甚至忍無可忍,選擇離開到新的環境亦是無可厚非。但若然遇到上司死纏爛打,應當如何處理?最近有台灣網民於Dcard討論區發文,指自己向上司提出請辭後被上司用各種方法挽留,縱使知道自己能夠用強硬手段離職,仍然希望雙方好來好去。然而網民竟然對事主的做法持保留態度⋯⋯

即睇事主詳細經歷:

事主:我知道通知期到了就可以離職,也明確跟公司說好離職日期。

事主:我想說服主管的用意是希望他能快點找新人,這樣之後同事才不會手忙腳亂

事主:但跟主管談了4個小時,講了各種理由⋯⋯

事主:能想到的理由我都講出來了,但主管都說可以幫我解決,希望我可以配合公司改變看看再決定。

事主:最後我跟主管說我還是決定一個月後離職,公司需要改變的話我也會配合,而且不管有沒有新人我都會做好交接工作。

事主:但主管還是堅持自己的想法,叫我自己去說服同事,如果同事同意我離職他就再考慮。

事主:我知道可以用強硬的手法離職,但公司的人都很好,我也想把傷害盡量降低⋯⋯

即睇網民回覆:

網民:面對離職只需要溫柔重複的堅持決定,並留意法例離職通知期準備交接工作,準備好就將資料轉交主管安排後續。當你為公司著想時,他們有否尊重你的決定?

網民:主管說幫你解決,然後叫你自己跟同事說。那還能期待他幫你解決嗎?

網民:你堅持要走誰能留住你?他能去你家拿槍指著你的頭讓你去上班嗎?

網民:工作就像戀愛一樣,在一起是雙方同意,但分手只需要一方提出就可以成立了。

網民:不用花那麼多時間談吧!理由講太多就變得每個理由都不是很重要⋯⋯

 

想辭職又唔知搵咩理由?即睇HR分享15個最得體離職原因!

即刻按圖了解更多各行各業資訊趣聞!

延伸閱讀︰【辭職學問】諗住「跳草裙舞」扮辭職 點知上司真係完全唔挽留!

延伸閱讀︰【職場辛酸】 同事話辭職講足一年都未走? 網民:不嬲平時唔聲唔聲嘅先會突然辭職

延伸閱讀︰【辭職跳槽】打工仔盤點遞信後做過最荒唐嘅事 網民:同個客正面開火!

延伸閱讀︰【應否裸辭】30歲打工仔:應否為去旅行而辭職?網民支持:活在當下!


最新專訪片︰
【星級斜槓族】港隊劍擊運動員吳諾弘專訪 中五停學決心打劍 東奧後卻遇職業生涯最低潮

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【2024職場趨勢 | 溝通】Z世代拒絕「安靜離職」!信奉Delulu精神 以玩心精神享受工作樂趣!

  • 【職場八卦】老闆唔認得自己 利市收Double 事主:咁係好事定壞事?

  • 【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

  • 【2024投考ACO丨全年招聘】考咗3次ACO都失敗 事主究竟衰喺邊?一文睇清助理文書主任入職條件/人工/晉升/申請程序

  • 【職場文化】同事摶晒老命為公司 樓主:究竟有咩原動力?

  • 【Appraisal丨加人工】拎太多年假會影響Appraisal? 經常射波難以升職加薪?

  • 【聖誕Party】HR告知未過試用期無得抽禮物 樓主:使唔使咁直接?

  • 【聖誕Party】同事包禮物包到垃圾咁 事主:睇見都唔開胃⋯⋯

  • 【躺平文化】躺平才是人生贏利組?事主:反正買唔到樓,有錢去旅行好過

  • 【面試貼士】點樣接受面試失敗?打工仔:灰到世界末日

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow