【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

最近的渣打馬拉松舉行得如火如荼,除了不少話題性人物參加比賽之外,選手受傷送院的數字亦比往年更高。有網友日前於網上討論區發文,指自己參加馬拉松後因為腰痛及腳痛舉步維艱。即使以往近乎沒有請過病假,但此次足痛之苦令事主不禁考慮破例申請病假。而一眾網友的反應竟然是⋯⋯

即睇事主詳細經歷:

事主:我平時都好少請Sick Leave,就算唔舒服都係請Annual Leave。

事主:前幾日跑完渣打馬拉松,條腰同隻腳都好痛,行步路都有少少困難。

事主:不過我係做文職工作,返工又無需要點樣行路⋯⋯

事主:但內心又唔想因為自己去跑步而請Sick Leave,因為係可以避免得到。

事主:如果同事因為跑完步腳痛請Sick Leave,大家會點睇?

即睇網民回覆:

網民:你平時係咪無跑開步?嗰朝早有無熱身?跑完之後有無Cool Down?如果無,以後記得要做。

網民:以前成班同事玩完比賽第朝都係痛住返工,個個跛吓跛吓咁行。除非受傷,否則唔會請病假。

網民:如果你真係唔舒服,請Sick Leave好正常喎。咁你唔一定要好坦誠將病情同公司講啫⋯⋯

網民:以前行毅行者,星期五行到星期六凌晨,我都估到會攰死、痛死,所以星期一一定攞大假!你請病假無話唔得,但唔太好囉!

網民:如果預咗會好甘嘅話我會請多日假唞唞,去旅行我都會預留多1-2日休息。

網民:請Annual Leave個心會舒服啲,唔使同上司講咩原因病假。

網民:我老公每次跑完渣馬全馬都會放一日Annual Leave在家休息。跑完全馬對腳通常會痛幾日,就算有廿幾年跑步經驗都係咁話。

網民:最緊要過到自己嗰關啫!仲有AL咪請埋佢;無咪請SL,不過唔會話因為跑馬拉松腳痛,只會話發燒或者其他原因。

網民:老實講,老闆知道實唔鍾意。跑渣馬係個人選擇,咁行山跳舞跳到腳痛,唔通又請Sick Leave?

網民:有假咪請囉,有醫生紙就得啦!理得其他同事點睇?

 

為甚麼跑馬拉松有助事業發展?(按圖了解)

1:懂得設立明確目標
進行馬拉松訓練時,跑手必定會為自己設定明確及實際的目標,例如在某個時間內完成賽事。這種目標感在職場上十分重要,如果你期望在特定日子前獲得晉升,就要像跑步一樣朝著它採取積極的步驟,推動你在職業生涯中進步,而不是原地踏步。

2:學懂應對挫折
在進行馬拉松訓練時,不會每次都有好狀態,關鍵是學習如何應對不在狀態的日子並激勵自己跨越障礙。隨著時間的推移,你開始弄清楚可以做甚麼來減少挫折,這項技能若然應用在職場上,就可以提高工作效率。

3:訓練自律性
跑馬拉松需要制定大量計劃和遵循嚴格訓練制度,跑手要自律地跟從規定,以免訓練心血付諸流水。周密的計劃及自律性對於提升職業生涯非常有用,能讓你在工作中保持專注,做事更有條理,提高工作效率。

4:懂得激勵自己
要挺過逾42公里的馬拉松,除了要有強健體魄,心理素質也很重要。跑手在過程中要學會激勵自己捱過去並繼續前進,在職場中亦然。當你覺得工作不如意時,需要找到一個提升職場幸福感的方法,激勵自己向前行。

5:推動自己突破極限
每次跑馬拉松,跑手都會希望突破個人成績,即使快0.01秒也好。透過不斷擴大舒適區並作出改進,你將能夠看到自己變得更好,並更接近最終目標。在職場上,如果你願意承擔更多責任,或者學習更多技能,迎接挑戰,將把事業提升到一個新的水平。

6:學懂檢視成果
馬拉松跑手在練習時經常都要監察自己的表現,記錄跑步距離及完成時間。此技能轉移到工作場所中很有用,你可以培養定期檢視工作成果的習慣,分析自己的強弱項,按需要提升技能。同時,記錄工作成果亦有助在年度評核時,作為爭取加薪或晉升的籌碼。

7:適應團隊合作
大部分馬拉松跑手都有團隊成員一起練習,互相鞭策及激勵對方,培養出團隊合作精神。在大多數工作環境中,你必須與其他人一起合作,發揮團隊精神各展所長,使項目更加成功,營造出友好而高效的工作環境。

8:跟隨自己的步伐
跑馬拉松不同於短跑,一味向前衝未必能捱到終點,所以跑手會因應體能狀況而調整節奏,而不是盲目跟隨別人的步伐,才能安舒地完成賽事。對待馬拉松就像對待工作一樣,你可以創造屬於自己的做事方式,設定獨一無二的目標,才能擁有精彩的職業生涯。

即刻按圖了解更多職場熱話。

延伸閱讀︰【職場熱話】老闆幫全公司報下年渣馬 同事們讚好參與?  打工仔:收工想瞓覺多啲

延伸閱讀︰【職場熱話】被HR強迫染回黑髮 打工仔不滿:而家返學咩

延伸閱讀︰【職場熱話】大四歷史系學生嘆文科難找工作 事主:一早讀IT而家唔使咁愁

延伸閱讀︰【職場熱話】出完花紅逼員工捐款 事主:以道德之名行綁架之實!


最新專訪片︰
【星級斜槓族】港隊劍擊運動員吳諾弘專訪 中五停學決心打劍 東奧後卻遇職業生涯最低潮

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【貓咪咖啡館】光顧貓Cafe驚覺「貓如人生」 事主:完全體會到貓貓被逼湊客嘅感受!

  • 【職場八卦】網民盤點鬧客鬧上司職業 咩工可以鬧完人仲要對方道歉?

  • 【職場八卦】男上司暗斥女同事婚後繼續返工好麻煩 事主:結咗婚就應該留喺屋企等老公養?

  • 【第一桶金】人生第一次出糧試過買咩獎勵自己? 網民驚爆:最豪嗰次真係試過買條OO⋯⋯

  • 【職場熱話】返工壓力大到會無端端喊 網民:影響建康一律建議轉工

  • 【祼辭生活】因情緒問題祼辭 驚覺壓力煙消雲散 事主:開心真係無價!

  • 【2024職場趨勢 | 溝通】Z世代拒絕「安靜離職」!信奉Delulu精神 以玩心精神享受工作樂趣!

  • 【職場八卦】老闆唔認得自己 利市收Double 事主:咁係好事定壞事?

  • 【2024投考ACO丨全年招聘】考咗3次ACO都失敗 事主究竟衰喺邊?一文睇清助理文書主任入職條件/人工/晉升/申請程序

  • 【職場文化】同事摶晒老命為公司 樓主:究竟有咩原動力?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow