【見工奇遇記】面試遇有家庭問題求職者 HR心軟︰好想畀Offer佢

【見工奇遇記】面試遇有家庭問題求職者 HR心軟︰好想畀Offer佢
HR是一門專業,除了要應付多不勝數的招聘工作,更要管理人才、處理員工資料,有時更要擔當同事與同事之間的橋樑,解決彼此之間的糾紛。不過人心肉做,HR有時在招聘時都會受情感影響,就如已入行做HR約5年的讀者Polly,曾經因為求職者的家庭背景,心軟想出Offer予他,雖然最後因為有更好的選擇而沒有聘請他,但Polly心中就有條刺,更表示做HR見人太多,特別在疫情下多了失業人士見工,令她有種無力感。

按圖了解讀者Polly的心聲︰

讀者Polly分享︰「入行做HR約5年,雖然資歷唔算多,但勝在喺大公司工作,經常都遇到唔同嘅求職者,範疇都好多。早兩三年其實情況好好多,但呢一年幾因為疫情關係,其實見工嘅人好多都係被公司裁員而失業。 不過公司位就係得咁多,個個求職者都有唔同嘅個人原因,好想得到一個工作機會。有時面試我都專登避開一啲問題,費事影響求職者嘅情緒。

不過有次我印象真係好深刻,我記得有個30歲中嘅男人,走嚟In一個Junior嘅位。其實我覺得有啲怪嘅,但我阿姐話叫佢見下面咪約佢囉。面試當日,我照平時咁問佢問題,其中一條問佢類似之前喺舊公司嘅工作嗰陣,佢突然喊咗出嚟…內容唔想透露太多,大致話佢係屋企嘅經濟支柱,有父母同有個仔仔要養。佢有話如果無工開,佢真係無辦法養到一家四口…當下雖然覺得佢喺面試期間喊唔好,但見佢大大個男人,居然喺個陌生女人面前咁喊,應該真係壓抑咗好耐… 嗰一刻其實我畀唔到咩反應佢,始終請人我無話事權,我只可以如實記低佢啱唔啱呢個空缺。 講真,其實佢又真係幾適合嘅,不過呢個始終係Junior位,如果有更好嘅選擇,我相信部門嘅主管同我阿姐都唔會建議佢。我曾經有心軟過一刻,面試之後同我阿姐講過呢個男人嘅問題。不過可能我阿姐見慣大場面,佢話無計㗎,好多求職者都係咁㗎啦,唔通個個都請咩。 咁我阿姐講得又好啱,所以最後佢哋班高層都係揀咗個最合適嘅人做呢個位。」

延伸閱讀︰【見工奇遇記】自以為「皇親國戚」拉關係?HR嬲爆︰面試不停提老細

求職者7句說話 HR聽到即Out
面試時打「同情牌」不管用,有時求職者自己的口頭蟬也可能是HR討厭你的原因,以下有7句面試時HR聽到即Out的說話,不想白白浪費見工機會,就會留神了!

 

延伸閱讀︰【見工奇遇記】求職者要求面試有車錢補助 HR無故食死貓

延伸閱讀︰【見工奇遇記】面試被HR問點解唔進修 打工仔︰咁又叫我見工


最新專訪片︰

【星級斜槓族】Judy鄺潔楹棄當業務分析師入娛圈 曾擔心只有$3,000月薪 配升呢為曲奇餅店、健身室及時裝品牌老闆娘

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 完善人才培養體系 重視企業文化傳承

  • AAMI重視人才與可持續發展 認可員工乃留住人才關鍵

  • 重視員工福祉 致力實踐企業核心價值

  • 善用科技工具提升工作效能 為員工打造健康職場

  • 貫徹以人為本理念 關愛員工和社群 構建專業高效隊伍

  • 全力協助客戶及求職者 尋找正確方向

  • 開發高效人力資源管理系統 助企業抓緊成功關鍵

  • 員工健康安全為首要任務 實踐企業社會責任

  • 多元化招聘方式吸引畢業生 善用數碼工具提升工作體驗

  • 恪守誠信、當責及創新3大核心價值 實踐永續經營理念

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow