【職場辛酸】工作壓力大致甩頭髮 盤點10個減壓防脫髮必做事項

【職場辛酸】工作壓力大致甩頭髮 盤點10個減壓防脫髮必做事項

香港工作壓力越來越大,脫髮似乎成為了打工仔一種潛在的隱憂。有連登網民於討論區發文討論,指公司的中年同事們髮線後移問題嚴重,「望落成個清朝男人咁」,其零散稀疏的髮根於頂上進退失據,遮唔到、甩唔晒,個人形象大打折扣⋯⋯

即睇樓主分享:

事主:發現公司有幾個中年同事頭髮開始稀疏,髮線上移到好似清朝男人咁。

事主:但見佢哋又唔剷光佢,薄薄一層喺上面,唔上唔落咁⋯⋯

事主:到底遇到脫髮嘅尷尬期嘅時候,呢啲人嘅心情係點?

事主:當面話佢哋頭髮少,呢啲人會唔會嬲?

 

脫髮是許多人都會遭遇的問題,不論男女都會受到影響。大量頭髮脫落不僅會影響外觀,更可能對自信心帶來負面影響。要針對這個問題作出補救,最好透過了解原因並採取適當的措施,徹底改善脫髮問題,讓頭髮重新變得濃密健康,並提升自信心。

即睇10個減輕脫髮問題方法:

1. 健康飲食:

飲食對身體健康和頭髮生長的影響尤其重要。攝取足夠蛋白質、維生素和礦物質可以幫助頭髮生長和保持健康。蛋白質是頭髮的主要成分之一,而維生素B和C則可促進頭髮生長和保持健康。另外,避免油膩和高糖分的食物也可以減少對身體和頭髮的損害。

2. 避免頭皮過熱:

頭皮過熱可能會對頭髮造成傷害,造成頭髮乾燥、斷裂和脫落。減少使用燙髮夾和吹風機等熱造型工具,或者使用低溫的方式進行造型能夠減少對頭髮的傷害。

3. 洗髮頻率:

洗髮頻率對於頭髮的健康也很重要。太密或太少的洗髮頻繁都可能對頭髮造成損害。建議每天或隔天洗一次,以保持頭皮清潔和避免過度油膩。

4. 適當按摩:

按摩頭皮可以促進血液循環和頭髮生長。每天進行按摩可以幫助頭髮健康生長和頭皮保持清潔。可以選擇使用頭皮按摩器,或者用手指輕輕按摩頭皮。

5. 適當休息:

睡眠和休息對於身體和頭髮健康都很重要。足夠的睡眠和休息可以減少身體的壓力和疲勞,提高身體免疫力和頭髮健康。

6. 運動:

運動有助減輕壓力和促進身體健康。定期的運動更可以提高身體免疫力和頭髮健康,例如跑步、游泳和瑜伽等帶氧運動都可以達到這個效果。

7. 放鬆技巧:

壓力和焦慮同樣有可能對身體和頭髮造成負面影響。因此,學習一些放鬆技巧可以幫助減輕壓力和焦慮,例如瑜伽、冥想、深呼吸、按摩和聆聽音樂等。這些技巧可以幫助放鬆身心,減少壓力和焦慮。

8. 減少壓力源:

壓力的源頭可能包括工作壓力、人際關係、財務問題和健康問題等。透過時間管理、學習溝通、放鬆技巧和進行運動等方式來減少壓力源,或有助提高身體和頭髮的健康。

9. 使用頭髮護理產品:

使用適合自己頭髮種類的洗髮水和護髮素,可以幫助保持頭髮的滋潤和柔軟度。此外,亦要避免使用含有硫酸鹽和酒精等刺激性成分的產品,這些成分同樣會對頭髮造成損害。

10. 向專業醫生求助:

如果脫髮問題異常嚴重,建議尋求專業醫生進行詳細的健康檢查,以確定是否需要接受治療。嚴重的脫髮問題需要使用藥物、手術等方法來治療,向專業醫生求助可以選擇最適合、最有效的方法和進行治療。

即睇網民回覆:

網民:見過唔少禿頭嘅人,但佢哋好似覺得無咩嘢咁⋯⋯

網民:佢哋又唔識搵髮型師搞搞,依家啲假髮同真髮一啲分別都無,就算摸都好難發覺。

網民:識人都係呢類清朝禿,後期佢把心一橫剃光頭,反而喺公司備受好評。不過佢個人唔介意清朝禿,見佢嗰陣都仲係頂住個Barcode四圍走。

網民:有啲人個頭型三尖八角,剷光咗成個外星人咁,又未必留到鬚行佬味路線。

網民:頭髮少咗、煩惱都少咗,成個人輕鬆晒!

網民:20幾歲嗰陣啲頭髮好薄,我都表現到無乜所謂,有時自嘲吓。試過食藥又多返啲頭髮,之後啲朋友甩頭髮都會問我攞意見。其實有自信同肯承認就無乜所謂,人地笑你咪自嘲一兩句算。

 

網民都認為禿頭乃是人生必經階段,何時遇上根本無法控制。若然有朝一日受到禿頂問題困擾,只能無奈接受。嘗試改變心態,徹底捨棄舊形象,「剃個光頭、留撮鬚,把心一橫行佬味路線」或許才是面對禿頂問題的最佳方法。

即刻按圖了解更多職場貼士。

延伸閱讀︰【職場貼士】對自己的工作感到厭倦?細數5個愛上工作的方法

延伸閱讀︰【職場貼士】唔想做嘢慢吞吞 盤點5個提升工作效率小秘訣

延伸閱讀︰【職場貼士】單靠正職收入無保障? 5招助你創造額外收入

延伸閱讀︰【職場理財】點樣返工先最慳錢?5個打工仔慳錢大法


最新專訪片︰
【星級斜槓族】Win Win楊安妮無悔拒入COLLAR 感恩可平衡藝人及跳舞老師兩個身分 報名《造星IV》時竟向193示愛?!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場八卦】男上司暗斥女同事婚後繼續返工好麻煩 事主:結咗婚就應該留喺屋企等老公養?

  • 【第一桶金】人生第一次出糧試過買咩獎勵自己? 網民驚爆:最豪嗰次真係試過買條OO⋯⋯

  • 【職場熱話】返工壓力大到會無端端喊 網民:影響建康一律建議轉工

  • 【祼辭生活】因情緒問題祼辭 驚覺壓力煙消雲散 事主:開心真係無價!

  • 【2024職場趨勢 | 溝通】Z世代拒絕「安靜離職」!信奉Delulu精神 以玩心精神享受工作樂趣!

  • 【職場八卦】老闆唔認得自己 利市收Double 事主:咁係好事定壞事?

  • 【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

  • 【2024投考ACO丨全年招聘】考咗3次ACO都失敗 事主究竟衰喺邊?一文睇清助理文書主任入職條件/人工/晉升/申請程序

  • 【職場文化】同事摶晒老命為公司 樓主:究竟有咩原動力?

  • 【Appraisal丨加人工】拎太多年假會影響Appraisal? 經常射波難以升職加薪?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow