【職場八卦】男上司暗斥女同事婚後繼續返工好麻煩 事主:結咗婚就應該留喺屋企等老公養?

【職場八卦】男上司暗斥女同事婚後繼續返工好麻煩 事主:結咗婚就應該留喺屋企等老公養?

在現代社會中,女性在職場上的地位逐漸受到重視與肯定。然而女性於婚後應否繼續工作,仍然是一個具有爭議性的問題。婚後繼續工作雖能持續固定的經濟收入和個人成就感,但在職場同事的眼中,卻有機會惹人討厭?有網民於香港討論區發文,指公司的男上司看似感覺開通,但卻無意中聽到他私下與其他部門同意閒聊時表示不解女同事婚後仍然繼續工作、婚後應該安分守己當個「煮飯婆」云云,令事主不敢苟同。一眾網民對事件又會有甚麼看法?

即睇事主分享:

事主:之前聽佢講話女同事嫁得好可以唔使再做,原本真係有啲羨慕女同事⋯⋯

事主:但今日聽到佢同其他人吹水嗰陣講:唔明點解啲女同事嫁咗都仲要留喺度返工,嫁咗就應該留喺屋企做煮飯婆,仲扮晒新時代女性堅持返工證明自己價值!

事主:又話第時有咗成日都要請假做產檢,請產假又要搵同事接手工作,分分鐘請完個產假返嚟就話唔做,到時邊有咁快請到人⋯⋯

事主:估唔到平時感覺好開通嘅上司會咁講嘢,講到已婚婦女仲出嚟做嘢好唔要得。

事主:女人結咗婚繼續做嘢真係咁大問題咩?我又唔使為咗家事經常請假,唔影響工作咪得囉!

事主:依家無小朋友咪繼續做嘢囉,咁都有問題?

事主:點解依家仲有人覺得女人結咗婚就應該留喺屋企等老公養?

即睇網民回覆:

網民:有無錄低?夠晒證據拎去平機會備案!

網民:公道講句, 女人結咗婚都要自己有份工穩陣啲。

網民:請假做產檢要同事接手工作,仲要請完產假返嚟就辭職呢啲的確係事實, 至於其他論點你可以去平機會問吓。

網民:當你做到佢個位咪知人哋點解咁諗,咪由佢呻吓囉⋯⋯

網民:你咪鬼理佢啦,上司講嘅嘢有幾時唔委屈?當你上到佢個位,有嗰種利害衝突時可能你都會咁諗。

 

網民對事件的回應有好有壞,雖然上司的言論明顯含有歧視成分,但所舉出的事例卻是一種職場同事的心聲。而有部份網民則認為職場中上司的言論刻薄已是常事,無需過分介懷。

職場中每個人的觀點與立場都不盡相同,面對同一情況都會有不同意見,但最重要的是時刻保持理性,避免不自覺對其他持份者作歧視行為。

即學5招應付職場欺凌!

即刻按圖了解更多職場八卦!

延伸閱讀︰【職場八卦】同事成日幫人改花名 連老闆都難逃魔掌?

延伸閱讀︰【中年抉擇】老婆人工夠養家 中年漢冀做全職爸爸 網民:男主內只會被人睇唔起!

延伸閱讀︰【撤銷口罩令】老闆要求繼續戴口罩返工 事主:同未撤銷口罩令有咩分別?

延伸閱讀︰【職場八卦】女同事素顏返工被誤當新同事 HR:影響公司形象唔係咁好⋯⋯


最新專訪片︰
【星級斜槓族】TVB綠葉王兼物理治療師林景程專訪 入行歌手夢碎一度想離巢 視周星馳及黃子華為世一偶像

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【貓咪咖啡館】光顧貓Cafe驚覺「貓如人生」 事主:完全體會到貓貓被逼湊客嘅感受!

  • 【職場八卦】網民盤點鬧客鬧上司職業 咩工可以鬧完人仲要對方道歉?

  • 【第一桶金】人生第一次出糧試過買咩獎勵自己? 網民驚爆:最豪嗰次真係試過買條OO⋯⋯

  • 【職場熱話】返工壓力大到會無端端喊 網民:影響建康一律建議轉工

  • 【祼辭生活】因情緒問題祼辭 驚覺壓力煙消雲散 事主:開心真係無價!

  • 【2024職場趨勢 | 溝通】Z世代拒絕「安靜離職」!信奉Delulu精神 以玩心精神享受工作樂趣!

  • 【職場八卦】老闆唔認得自己 利市收Double 事主:咁係好事定壞事?

  • 【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

  • 【2024投考ACO丨全年招聘】考咗3次ACO都失敗 事主究竟衰喺邊?一文睇清助理文書主任入職條件/人工/晉升/申請程序

  • 【職場文化】同事摶晒老命為公司 樓主:究竟有咩原動力?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow