【職場文化】今時今日邊個仲會打要返6日嘅工? 樓主:當我哋仲係70年代啲咕喱咩?

【職場文化】今時今日邊個仲會打要返6日嘅工? 樓主:當我哋仲係70年代啲咕喱咩?

以前不少企業為求促進生產力,都會實行6天工作周,延長員工的工作時間。但時移世易,現今大部分香港企業都開始着力改善員工待遇,跟隨「銀行假」實施5天工作。有網民於香港討論區發文討論,指自己不解現今的香港職場中,為何仍然存在「6天工作」的制度,令員工不得不面對更長的工作時間和更高的工作強度,變相縮短自己的休息時間⋯⋯

即睇樓主分享:(按圖了解)

樓主:呢個年代,個個都係打份5天工作嘅工,有兩日假都未必夠時間做自己嘢。

樓主:有啲工要返5.5日都窄窄哋,但都仲有人會做⋯⋯

樓主:但係都2023年啦,邊有人仲會做嘢做6日?完全無晒私人時間⋯⋯

樓主:班老闆真係當我哋班打工仔仲係70年代啲咕喱咩?

即睇網民回覆:(按圖了解)

網民:仲要返6天嘅公司真係好唔人道!

網民:身在福中不知福,仲有好多服務性行業都仲係返6天工作,放勞工假!

網民:講文職就啱,但不適用於其他工種。香港除咗文職仲有好多工㗎⋯⋯你問吓Sales、清潔工人、酒樓、保安嗰啲1星期返幾多日?

網民:失業最好,一個禮拜7日都係私人時間。

網民:依家到我哋話事咩?就算到我哋話事嗰日,都可能仲行緊6日返工制。

網民:我一星期返4日,每日6小時工作都嫌多!

網民:樓主係咪未打過工?出面好多服務性行業都係返6天!

網民:其實5.5日咪即係6日,星期五想玩夜少少都唔得。加上好多活動都做唔到,唔通下午3點幾開始行山咩?

網民:寫字樓想返6日工都唔得,又外國同事放假、內地廠房又放假⋯⋯                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

網民:真,好多外國公司都係返4日工,仲可以彈性上班。

 

大部分網民都認為樓主身在福中不知福,不知民間疾苦,忽略了香港一眾服務性行業工作者都需要輪班工作,甚至經常需要加班工作。但另一邊廂,亦有一批網民認同香港一些公司實行6天工作的確會讓員工感到私人時間嚴重不足,「星期五想玩夜少少都唔得」,表示希望未來一些公司能夠推行實行4天工作,減輕員工的工作壓力。                                                                             

覺得一個禮拜返6日工好辛苦?即睇5個送貨員日常工作辛酸:

即刻按圖了解更多職場文化。

延伸閱讀︰【職場文化】女性比男性更適合擔任管理層? 網民:才能有分性別㗎咩?

延伸閱讀︰【職場文化】同事Last Day唔記得派散水餅 事主:真係一啲都唔上心⋯⋯

延伸閱讀︰【職場文化】返工老奉要埋堆?網民:返工為錢咋!

延伸閱讀︰【職場文化】歐美資 vs 中港日資公司!樓主:完全2個世界


最新專訪片︰

【星級斜槓族】Win Win楊安妮無悔拒入COLLAR 感恩可平衡藝人及跳舞老師兩個身分 報名《造星IV》時竟向193示愛?!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場八卦】男上司暗斥女同事婚後繼續返工好麻煩 事主:結咗婚就應該留喺屋企等老公養?

  • 【第一桶金】人生第一次出糧試過買咩獎勵自己? 網民驚爆:最豪嗰次真係試過買條OO⋯⋯

  • 【職場熱話】返工壓力大到會無端端喊 網民:影響建康一律建議轉工

  • 【祼辭生活】因情緒問題祼辭 驚覺壓力煙消雲散 事主:開心真係無價!

  • 【2024職場趨勢 | 溝通】Z世代拒絕「安靜離職」!信奉Delulu精神 以玩心精神享受工作樂趣!

  • 【職場八卦】老闆唔認得自己 利市收Double 事主:咁係好事定壞事?

  • 【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

  • 【2024投考ACO丨全年招聘】考咗3次ACO都失敗 事主究竟衰喺邊?一文睇清助理文書主任入職條件/人工/晉升/申請程序

  • 【職場文化】同事摶晒老命為公司 樓主:究竟有咩原動力?

  • 【Appraisal丨加人工】拎太多年假會影響Appraisal? 經常射波難以升職加薪?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow