【職場八卦】發現同事有本小氣簿 網民批評事主擅自偷睇人哋嘅物品!

【職場八卦】發現同事有本小氣簿 網民批評事主擅自偷睇人哋嘅物品!

工作不如意事十常八九,同事之間的摩擦、長期沒有升職及際遇不順利等可能都會影響你的情緒。每個人處理情緒的方式都不同,學習情緒管理是維持職場身心健康的關鍵。

近日,有打工仔於香港討論區上發帖,指自己無意中發現同事的桌上有一本「小氣簿」,而當中的内容則充滿負能量,並把矛頭直指個別同事及上司。

按下圖即睇事主分享及網民留言:

這則帖子引來網民關注,紛紛留言對樓主表達不滿。網民均認為揭露別人私隱是可恥的行為,會對同事造成傷害。每個人都有各自一套抒壓與發洩情緒的方法,當壓力累積到一定程度,就要讓情緒有出口,而記錄自己的經歷則是方法之一。在職場上,即使同事平易近人,與大家的關係不錯,亦不代表可以隨便逾越分際,忽略最基本的尊重。

按下圖即睇自戀同事9大金句,你又有冇聽過呢?

有冇諗過其實自己被同事職場欺凌?按下圖即睇15個徵兆。

延伸閲讀:【職場八卦】喺公司被同事屈勾引男人 女打工仔:唔畀係佢勾引我嘅?

延伸閲讀:【職場八卦】眼見同事日日OT 自己又幫唔到手 良心覺得過意唔去!網民:內疚唔值錢的

延伸閲讀:【職場熱話】同事鍾意邊飲酒邊工作 同事:佢工作能力高 但有時會語無倫次…

延伸閲讀:【職場熱話】辭職遭連環刁難?事主:自問做嘢盡心盡力⋯

‼️畢業生assemble‼️
想話畀未來老細聽你想要幾錢人工?想知畢業生最喜愛公司係邊間?CTgoodjobs「2023年畢業生薪酬及就業調查」需要你嘅聲音,立即按此填寫問卷︰http://survey.ctgoodjobs.hk/surveys/index.php/593918


【星級斜槓族】Jason陳柏宇入行前做過洗頭仔同送貨員 拍YouTube只為吹水好玩 自認100分爸爸 但對父親節零感覺?!

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【薪酬待遇】新入職同事人工高出呢個數? 網民:人比人,比死人

  • 【職場熱話】公司似邪教? 返工必須頌讚老闆 沉默就會OOO

  • 【薪酬福利】覺得自己underpaid!點樣同上司開口提出加人工?

  • 【職場溝通】Send訊息小心出事!5大使用通訊軟件的Don’t!問「忙唔忙」都唔得?

  • 【小心踩中老細地雷】打工仔必睇!呢4句說話千祈唔可以講!

  • 【職場調查】職場新人6大煩惱事!網民說不出的困擾係?好驚對住上司?

  • 【職場趨勢】員工對僱主信任度大跌!僅69%僱員相信老闆決策正確 較兩年前跌一成

  • 【溝通技巧】啲嘢做唔晒 點覆同事會好啲?網民:睇吓對方態度點!

  • 【結婚擺酒】老細請全公司同事去飲表妹喜酒 網民糾結收「紅色炸彈」點好?

  • 【職場求生技能】職場上想遠離麻煩?教你用6個方法保持冷漠

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow