【職場法例】打工仔返工收錯錢 公司要求現金賠償 勞工法例有冇保障?

【職場法例】打工仔返工收錯錢 公司要求現金賠償 勞工法例有冇保障?

「人誰無過」,相信不少打工仔都試過在職場上出錯,輕則被上司責罵幾句,重則收到警告信,甚至是即時解雇。但若果做錯事,公司要求用賠錢方式解決事情,又是否合理呢?有網民在連登討論區發文,指自己找錯錢,被上司要求以現金填補,但她認為此舉並不合理。

延伸閱讀︰【誰是黎生?】職場新人返工叫苦連天 事主:日日望住個鐘幾時走得

►最新【零售】職位空缺

按圖即看事情發生經過:

延伸閱讀︰【讀者投稿】同事消失成朝冇人發覺 做職場隱形人好定唔好?

不少網民都認為事主不應該賠償,覺得公司根本沒有實質證據證明。不過根據《僱傭條例》,僱員因疏忽或失職而損壞或遺失僱主的貨品、設備或財產,僱主每次只可按值扣除,但以不超過 $300 為限;在這些情況下扣除的工資總額,亦不得超過僱員該工資期工資的四分之一。

按圖即看扣薪9大地雷:

不過若果大家遇有特殊案例或狀況,或覺得自己受到不合理待遇,應向勞工處投訴或徵詢其他法律意見。

延伸閱讀︰【職場熱話】老闆話「好接受意見」係信任嘅表現?網民:下半句係態度照舊

延伸閱讀︰【職場熱話】如果突然發咗達 仲會唔會返工?網民:我會買起老闆間公司


最新專訪片︰

【星級斜槓族】網絡女神Hazel林熙彤 甜美外表下藏着老靈魂 辦攝影展留住記憶中的九龍城

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【2024通脹率】2月通脹率升至1.2% 整體消費物價按年升2.1% 均較1月高

  • 【貓咪咖啡館】光顧貓Cafe驚覺「貓如人生」 事主:完全體會到貓貓被逼湊客嘅感受!

  • 【轉工轉行】調查指47%中年打工仔因為想有更高人工而轉工 有咩要考慮?

  • 【職場八卦】網民盤點鬧客鬧上司職業 咩工可以鬧完人仲要對方道歉?

  • 【AI競賽】高達80%公司正投資AI市場 惟一半人不清楚使用AI的最佳方法

  • 【職場熱話】Appraisal低分感灰心 網民:可能得罪咗上司

  • 【職場貼士】矛盾大對決 硬技能vs軟技能 邊一種可以令你搵多啲錢?

  • 【求職攻略】每4人中有1人試過搵工焦慮 6個方法幫你克服求職負面情緒

  • 【職場八卦】男上司暗斥女同事婚後繼續返工好麻煩 事主:結咗婚就應該留喺屋企等老公養?

  • 【第一桶金】人生第一次出糧試過買咩獎勵自己? 網民驚爆:最豪嗰次真係試過買條OO⋯⋯

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow