【見工面試】打工仔怒斥面試官冇時間觀念:簡直就嘥我時間!

【見工面試】打工仔怒斥面試官冇時間觀念:簡直就嘥我時間!

為了給予僱主良好的印象,打工仔一般都會在面試時提前10分鐘到達。準時或提前到達,可以令面試官覺得你有良好的時間觀念和責任感,或能提升面試成功率。不過,面試其實是雙向挑選的機會,對應徵者而言,面試官的態度亦同樣重要。

最近,有網民於香港討論區上分享朋友見工的經歷。樓主指,朋友被約到公司見工,而約見時間為10點,但迎來的卻是無了期的等待。等了將近1小時,事主仍然被冷落。有見及此,他便向秘書詢問,才得知面試官正在開會,並讓事主繼續等。一小時又過去,他忍無可忍直接鬧爆秘書:「明知要開會做咩仲要約我咁嘅時間?簡直就嘥我時間!」

即睇網民留言:

有網民認為事主的態度過激,沒有必要鬧爆對方,表示「有咩好鬧?佢自己可以走」;亦有網民懷疑這是耐性大考驗,直言如果事主繼續等或會增加應聘機率。另一部分的網民則表示不同意,認為這是面試官的問題,質疑公司的安排失當,怒轟「遲太多好離譜難接受」、「冇誠信嘅老細,呢間公司,咪做啦!」、「自己遲到就得?」各位見工時又遇過類似經歷嗎?

點先知取錄機會大唔大?原來面試官講下列5句句子=冇行了?

點解每次面試完都無下文?按下圖為你拆解5大原因!

延伸閲讀:【見工面試】招聘人員嫌新人薪酬要求高 網民反駁:問Expected Salary為咩?

延伸閲讀:【見工面試】大頭蝦朋友見工去錯公司 網民:小事都做唔好,點做大事?

延伸閲讀:【見工面試】Interview後獲HR私下聯絡 提醒「呢間公司好伏!」

延伸閲讀:【見工面試】求職者被HR嫌太jumpy 當眾揭面試官秘密

有新嘢‼️覆老細&同事唔使打字,有【CT打工仔秒回系列】WhatsApp Sticker即刻搞掂🥰
即刻撳入嚟下載啦‼️
👉🏻https://bit.ly/3XCqYyY


最新專訪片︰
【星級斜槓族】TVB綠葉王兼物理治療師林景程專訪 入行歌手夢碎一度想離巢 視周星馳及黃子華為世一偶像

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【職場貼士】HR建議唔好喺公司Party留太耐 原因係……

  • 【職場貼士】半杯空定半杯滿?5個方法讓你改善悲觀主義

  • 【ESG】牛角放題食客超浪費 老闆黃傑龍開聲撐員工罰款

  • 【職場趨勢2024】逾5成求職者願為搵工講大話!最常謊報資料的行業係?

  • 【工作成癮】每周工作55小時增加死亡率!追求「MoneyZen」態度 避免「自我破壞」!

  • 【個人成長】找不到人生方向?3個問題幫你邁向成功

  • 【職場心理】一念之差改變人生 作出決策前你需要考慮的6個因素

  • 【個人成長】 想達成目標卻往往半途而廢 3個方法讓目標觸手可及

  • 【結婚擺酒】老細請全公司同事去飲表妹喜酒 網民糾結收「紅色炸彈」點好?

  • 【個人成長】 進入社會後 你必須要知道的4個殘酷真相

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow