【見工面試】招聘人員嫌新人薪酬要求高 網民反駁:問Expected Salary為咩?

【見工面試】招聘人員嫌新人薪酬要求高 網民反駁:問Expected Salary為咩?

找工作時,求職者都會被公司問到「你的期望薪金(Expected Salary)是多少?」普遍人都怕自己寫得太高或太低,經過費煞思量,才定好Expected Salary的金額。最近有負責招聘的台灣打工仔在網上討論區Dcard發文,直斥面試新人對薪酬要求高,又不願做雜事,令他感到不滿,不少網民都覺得他的論點無理,不禁反駁:「到底為甚麼要問Expected Salary?」

點圖了解更多事主分享:

 

「我係行銷嘅小主管,負責管理及招募組員,已經見咗啲無相關經驗,但想嚟公司學嘢嘅求職者,好學當然係好事,但人工開價45,000台幣(約11,600港元)或者50,000台幣(約12,888港幣)嚟學嘢,真係唔知想點……點解會覺得可以拎人工嚟學嘢,咩濕碎嘢都唔做,仲玻璃心咁?

之前見嗰幾個求職者,份CV好靚,好敢叫高價,不過用4萬幾台幣,又只能夠請啲大學畢業程度嘅人返嚟,又有啲人唔係新人,有架子唔易溝通,唉,我真係好需要一個行銷企劃助理。

自認公司風氣幾好,最常講嘅嘢係『好啊!聽你講,我尊重你嘅專業!』做得好會同上面講,係下屬嘅功勞,做得唔好就係主管疏忽,會自己孭返,好攰要唞就自己請假唔使原因,放假唔使覆Message,因為老闆都唔想做嘢,做錯嘢有人執手尾,唔會鬧人,事後再大家冷靜吓,改善下次做法,想學啲咩公司都會出錢同安排時間,唔係好使OT,但加班有加班費,彈性上班,食Lunch可以食兩個鐘,加班會有晚餐蚊津貼,做到太夜可以坐的士。

咁嘅條件一直都請唔到人,我真係唔知點解,定係而家無經驗嘅人都開價45,000台幣(約11,600港元)?」

網民回應:

A/吓,你問我Expected Salary,我講出嚟都錯?

B/佢敢開價,你都有唔用佢嘅自由,面試不嬲都係受僱雙方互相評估對方嘅時間嚟

C/感覺啲公司問我哋Expected Salary係想趁機搵到廉價勞工

D/你係唔甘心同嫉妒啫!因為你好幾年前,用新人身份入嚟,個價無而家咁高,而家升高咗價,你就覺得不爽,覺得唔公平

E/所以重點係,你哋公司想用幾多錢嚟請人

F/畀人問Expected Salary,我都係開5、6萬台幣(約12,888至15,464港幣),反正都會畀人壓價,開高少少,至少我唔會畀人壓得太嚴重

G/你想用人工低又好用嘅人,求職者都想要自己想要嘅薪酬,你真係當自己高高在上,shame on you

H/問完人,就嫌人哋人工太高,代表你心裡面本來有個數字喺度,咁問嚟做乜,直接開個價畀人算

I/其實新人開45,000台幣(約11,600港元)唔算高,講到尾咪又係你唔夠錢請人,有供有求,人哋其他公司係出得起錢

J/點解份CV靚唔可以嗌高啲價?如何份CV靚,叫45,000台幣(約11,600港元)其實好普通

網民批評事主論點無理
對於事主的發文,網民都完全沒有同感,一面倒反駁事主的論點,指他自視過高,以為自己高高在上。另外,網民批評事主已經預想薪酬數字,卻要在面試時查問求職者的Expected Salary並提出質疑,表示這個行為相當無理。其實作為部門主管,好應該了解一下市場行情,再調整薪酬數字,而不是一味向求職者壓價。

面對公司壓價,應該怎麼辦?(點圖了解更多)

 

即睇5個填寫Expected Salary的貼士!

【心理測驗】你適合轉工定係進修?即做職場心理測驗搵答案!
【員工福利】5個2023年全球公司實行的最潮、特別福利!為員工寵物買保險?
【全美之冠】2023年100個最佳工作場所 呢啲公司竟然贏咗Google、微軟!
【人力資源】2023年掀起安靜招聘(Quiet Hiring)趨勢 僱主及員工注意事項一覽

有新嘢‼️覆老細&同事唔使打字,有【CT打工仔秒回系列】WhatsApp Sticker即刻搞掂🥰
即刻撳入嚟下載啦‼️
👉🏻https://bit.ly/3XCqYyY


最新專訪片︰
【星級斜槓族】港隊劍擊運動員吳諾弘專訪 中五停學決心打劍 東奧後卻遇職業生涯最低潮

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【見工面試】HR斥求職者失約無責任感 網民:公司唔請人都無通知!

  • 【職場趨勢2024】逾5成求職者願為搵工講大話!最常謊報資料的行業係?

  • 【加薪技巧】滿試用期向上司求加人工注定失敗?網民直斥事主犯1大忌!「冇炒你算係咁!」

  • 【Z世代】內地青年辭職「躺平」成趨勢 大學畢業生「學用落差」嚴重!2024年失業率或持續高企?

  • 【職場趨勢】6成管理層認「重返辦公室」提升工作效率!近半企業將於2025年增回辦公室上班天數

  • 【裁員潮2024】等炒魷魚不如辭職?Y、Z世代寧做公務員!為追求穩定接受低薪?

  • 【轉工跳槽】想過年後辭職 卻一直被委派新工作 點算好?網民勸喻:咪諗到自己咁重要!

  • 【職涯規劃】30歲欲轉行投10封CV 慘遭已讀不回?過來人點出1關鍵原因!

  • 【辭職學問】公司半年走25個同事!離職率高應否遞信?網民反問:有邊間公司冇人辭職?

  • 【情人節】返工容易日久生情?HR機構調查:近3成人曾經歷辦公室戀情!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow