【薪酬討論】好多文職月入唔夠2萬點生活?網民:大把人爭住做

【薪酬討論】好多文職月入唔夠2萬點生活?網民:大把人爭住做

香港人2023年第3季就業收入中位數為20,500元,即一半打工仔收入低於這個金額,然而在生活成本高的香港,這個收入真的夠用?有網民在香港討論區發文,認為不少文職工作薪酬不足20,000元,生活會很難過,但不少人反映其實這類工作競爭好大。

延伸閱讀︰【職場理財】25至30歲要儲幾多錢?網民:至少要有6位數字!

按圖了解網民看法:

網民A:2萬蚊以下,同屋企人住三房私樓就無問題,上一代有兩球幾、三球退休金就更加好。

網民B:住屋企,萬幾好好使。

網民C:靠屋企人接濟過活,係好無用,但都要向現實低頭 。

網民D:這個情況,不能說是生活,頂多是為了生存!

網民E:依家好多公司老闆以為2萬蚊已經好多錢。

網民F:好多人人工都無2萬,一樣咁生活。

網民G:對於要養細路仔嘅家庭嚟講,開支真係好大,一個月萬幾銀未必夠。

網民H:老細仲話點解無人做,出1.8萬想要大學生,笑死人。

網民I:個市好多工都係萬頭萬中,你唔做大把人做。

網民J:2萬蚊同家人住就好好用,出去自住加拍拖/結婚當然唔夠啦。

 

香港寸金尺土,不少人認為只要沒有住屋問題,月入2萬其實足以應付生活。被視為「人生勝利組」的公屋住戶又如何? 根據政府統計處公營租住房屋所有住戶平均月入20,100元,而從事經濟活動的家庭住戶達到26,300元 ,兩者都有上升趨勢。打工仔理財意識日漸提高,除了投票投資,相對穩定的政府債券、銀行定期存款成為不少人財富增值工具,為生活、退休進行部署。

延伸閱讀︰【甚麼是活期存款|與定期存款分別】活期利息比定存差?即睇2024活期存款利率及計算方法

【薪酬趨勢】住邊度搵最多?公開20大屋苑家庭月入中位數!

延伸閱讀︰【月入幾多先係中產?】2024年人工有$15,000至$45,000就係中產家庭?滙豐︰最少有637萬流動資產

【退休計劃】月入2萬住公屋 每月儲蓄1萬 20年後夠退休?


最新專訪片︰

【星級斜槓族】ViuTV女神沈殷怡棄律師入娛圈 自認變態喜歡考試 曾有一刻後悔入行?!

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【薪酬討論】年資越長薪酬越高?網民:薪酬應同能力掛勾!

  • 【薪酬趨勢2024】全港住戶月入中位數$30,000!18區月入排行榜出爐!住「富人區」中西區搵幾多?

  • 【打工仔薪酬】月薪僅得$15,000 抱怨香港物價過高只有$4,000食飯 網民:辭工啦!

  • 【職場熱話】新offer人工高20%!但預感間公司可能裁員、結業 事主:做不做好?

  • 【CTgoodjobs獨家調查】《2024年第一季薪酬調查》 打工仔最新月入中位數為港幣$29,715 逾6成打工仔獲加薪 中西區公司月入中位數為18區之冠

  • 【職場理財】想舒適退休要1,130萬港元?調查揭4年來金額上升53%!

  • 【薪酬趨勢2024】呢個職位月賺$48,000?公開9大主要工作所屬職業每月就業收入!

  • 【職場調查】年輕打工仔越忙越窮?超過2成人冇儲蓄!逾半人自認「人生輸家」?

  • 【職場理財】大學畢業生6大入門理財貼士 要買保險?整合MPF戶口?

  • 【薪酬福利】覺得自己underpaid!點樣同上司開口提出加人工?

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow