【職場熱話】對工作失去熱情可以點做?網民:望吓個戶口 即刻有返熱情!

【職場熱話】對工作失去熱情可以點做?網民:望吓個戶口 即刻有返熱情!

於職場上,當你經歷過公司沒有加人工、升職又未輪到你、一直以來不被賞識等等艱難又不公平的狀況後,你會發現自己對工作的熱情正在慢慢流逝……明明初踏上職場的自己是充滿幹勁,但現在返工就只為了放工,相信這樣的情況,很多打工仔都在經歷吧?

延伸閲讀:【職場熱話】同事為慳錢 買電磁爐喺位煮烏冬 網民:打邊爐、整章魚燒都得!

有網民在社交平台專頁「扮工室Online」中發文詢問:「對工作失去熱情可以點做?」,相信事主是非常無助和失望,才會希望尋求大家的意見。當發現自己對工作失去熱情,不少網民都認為需要學習接受,畢竟還要生活……

即睇網民回應:﹙按圖了解﹚

網民:「為錢,可以點呀!繼續捱落去,間間都是一樣,熱情何價,除非有好老闆好同事!」

網民:「炒老細魷魚!」

網民:「出到糧咪得囉,返工唔需要熱情。」

網民:「除非你已經儲夠錢移民,否則同自己講要面對現實。你要嘅係錢,同公司份medical。」

網民:「如果你對工作真的很有熱誠,那一份已經不是工作。」

網民:「工作和熱情可以分開好正常。」

網民:「望吓個戶口,即刻有返熱情!」

網民:「對錢嘅熱情如何?」

網民:「呢個時勢有工返已經好好啦,仲喺度呻……」

網民:「感情問題,分手;工作問題,辭職。」

網民:「睇吓你啲卡數、銀行存款等於0。呢個時候工作熱情就重新點燃啦!」

網民:「叫老闆改出現金,睇吓會唔會熱返啲。」

網民:「做副業。」

 

進修、副業
相信多網民都是有些歷煉的打工仔,看透了世事,他們都覺得事主應該培養對錢財的熱情,看在人工的份上,就會願意繼續工作下去,亦指工作和熱情可以分開,看看戶口結餘就會重拾熱情。

不過都有些積極的網民提議,指事主可以試着做副業或增修,令自己增加對該行業的知識,提高自己的競爭力,又或者找尋自己的真正興趣,發展副業令自己有所寄託,這都是可以刺激、重拾工作熱情的方法。

延伸閲讀:【職場熱話】同事為慳錢 買電磁爐喺位煮烏冬 網民:打邊爐、整章魚燒都得!

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

延伸閲讀:【醫護熱話】前線護士自白 見好多病人病死凍死 好多同事情緒病都要照返工⋯

延伸閲讀:【人物專訪】一種香水一個故事 以香味盛載回憶與情感 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【職場熱話】新工Title重唔重要?網民:人工同經驗最緊要

  • 【職場熱話】次次食完飯個鋅盤就塞咗!HR落令禁止同事OOO!

  • 【見工面試】被問「未來5年會有咩目標?」應該點回答以提高錄用機會?

  • 【職場熱話】HR派錯糧單!! 發現下屬人工竟同自己相近 打工仔:接受唔到…

  • 【職場熱話】自由去廁所都係揀工條件? 網民:要忍廁所寧願辭職!

  • 【見工面試】HR見工多次被震驚!應徵者:阿媽幫我申請

  • 【職場熱話】返工睇手機訊息 打工仔被派警告信 網民:咩年代呀…

  • 【見工面試】你點解會唔做之前嗰份工?面試應該點答先唔會變成訴苦大會?

  • 【面試簡歷】樂視見工不須報年齡和婚育狀況:冀消除職場隱形障礙

  • 【職場熱話】人工45K冇壓力但冇前景 公司減人手推「肥雞餐」賠半年人工!點揀?

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow