【招聘人才】用戶轉投MeWe、Signal HR呻︰仲要睇幾多個Channel?

【招聘人才】用戶轉投MeWe、Signal HR呻︰仲要睇幾多個Channel?

用戶從主流社交平台出走的「移民潮」正在醞釀,當社交平台已成為企業營運不可或缺的一環,應如何評估當前形勢?

本港科技與營銷的業界人士認同,香港網民轉投MeWe、Signal等平台,趨勢已初步形成,但預計短期內用戶會同時使用多個平台,建議企業宜採取觀望態度,不妨先行於有關平台上開設專頁、帳戶,惟毋須急於改動現時的社交媒體策略。

香港互動市務商會創會會長方保僑接受訪問時分享,近日見到本港關注主流平台的內容審查政策、私隱危機、有部分平台帳戶被封鎖等,滙聚成對科企霸權的懷疑,從而出現用戶轉移迹象,「肯定有移民潮,只是新平台的最終有多普及,就是另一回事。」

(按圖了解)

除了日常使用情況,在求職招聘時,有調查發現,逾9成企業會利用社交媒體進行招聘,當中達4分之3受訪HR更表示會透過社交平台檢視求職者的Profile。自MEWE、Signal等平台面世,有HR表示難免會增加招聘工作的工作量,更謂請人時「唔知要睇幾多個Channel」不論是求職者還是HR,都可留意以下求職者Social media上常見「捉蟲位」,做Background Check之餘,更可防起底(按圖了解)︰

延伸閱讀︰【千奇百趣】見工放「響屁」被HR取笑 求職者︰我係咪衰咗?

延伸閱讀︰【求職攻略】收Offer後發現公司黑歷史 求職者︰我畀HR呃咗!

資料來源︰香港經濟日報、CTgoodjobs

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【求職攻略】30+求職者 vs Fresh Grad會請邊個?HR︰我會睇5個位

  • 【見工面試】CV同申請職位無關但收到Offer?HR︰呢樣嘢值得我請佢

  • 【見工面試】HR要求U Grad先有月薪$1.8萬?網民︰有好多工都有呢個價

  • 【見工面試】HR收工前叫人見工in成3個鐘 求職者︰放過我好無

  • 【見工面試】HR一見求職者CV相嚇親︰呢種人永不錄用

  • 【見工面試】公司請人用各種方法玩求職者 HR睇唔過眼︰我叫佢唔好咁

  • 【見工面試丨內附攻略】Interview完幾耐先收到Offer?究竟HR出Offer有冇時限?HR︰1星期、1個月、3個月都有

  • 【見工面試】著高踭鞋、One Piece有助加分?HR列舉求職者必入見工單品

  • 【見工面試】「要撲演唱會飛」面試甩底被Blacklist HR只接受5個原因?

  • 【求職攻略】拆解搵工7大真相 CEO︰只要符合O成職位要求就得!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow