【Appraisal】被上司賞識有機會升職但冇得加人工 你哋又肯唔肯?

【Appraisal】被上司賞識有機會升職但冇得加人工 你哋又肯唔肯?

【Appraisal】被上司賞識有機會升職但冇得加人工 你哋又肯唔肯?

打工仔每年最關心的便是有否升職加人工,但年年這個希望都不一定能如願實現,因為公司總有種種理由,有時可能升其他人不升你,又有可能升職,但不加人工,如果真的面對「升職加辛」的情況,大家又會想升職嗎?

延伸閲讀:【職場兩性】情侶同居但工作時間唔同 WFH先係地獄!一個開會、一個打機⋯ 

有網民在社交平台專頁「奴工處」上投稿分享自己正面對的情況,因為上司已經表明不能加人工,卻又覺得事主值得升職,事主實在不知道該如何抉擇,「又到咗review appraisal嘅時間,直屬上司話公司開到聲今年冇人工加,但佢覺得我做得好好,所以想畀我升,但我心諗:冇人工加,升咗責任大咗,好似冇咩着數。想問大家呢個情況會唔會想升?」

 

即睇網民回應:(按圖了解)

網民:「記得多年前有份工,我辭職時個老細話升我(公司連埋老細四個人)我話咁人工呢?佢答照舊,我即時cut佢線收工。」

網民:「如果想走,升,拎個title搵工;如果唔想走,唔好做傻仔。」

網民:「除非諗住攞個title去搵工,否則真係唔好,升職加辛,完全返唔到轉頭。」

網民:「你揀唔升,工作都係畀你做。」

網民:「信我,之後係唔會補返依家應該升職嘅薪金畀你。」

網民:「升,賺咗個靚名先,之後轉。」

網民:「梗係升啦,title高咗,容易搵工嘛。」

網民:「拎咗個名之後搵路數走。」

網民:「睇公司規模背景,如果係幾十人嘅中小企,講出去都無人識,升咗只會加工作量同責任,升你都傻!如果係行業龍頭大佬,升完做一年咪跳到走。」

網民:「升咗先,以後可以傾加人工,又或者出去搵高一級。」

網民:「升咗馬上搵工走,搵返個同title加咗人工嘅做。」

網民:「然後下個月請人replace你原本個位,但人工高過你。」

網民:「睇你行業升咗係咪會容易搵工叫價,或者係咪升到supervisor /AM 位。再睇埋長遠會唔會可以去到啲大公司。如果無嘅就寧願加人工好過升職,最緊要睇你係咪想要個title。」

 

升還是不升?
雖然有網民分析道:「如果想走,升,拎個title搵工;如果唔想走,唔好做傻仔。」不過都有網民提醒,覺得上述想法太天真,因為就算事主選擇不升職,之後的工作其實都會交由他做,所以大部分網民都認為事主應該先升職,起碼有一個不錯的職銜,可以方便以後找其他工作。

所以,其實就各個方面而言,有升職的機會就怎樣都先把握吧,之後覺得人工不似預期才再覓出路!

延伸閲讀:【職場兩性】情侶同居但工作時間唔同 WFH先係地獄!一個開會、一個打機⋯ 

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

延伸閲讀:【疫下新常態】室內設計與VR結合 3D網上商店加強網上營銷 

延伸閲讀:【人物專訪】一種香水一個故事 以香味盛載回憶與情感 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場趨勢】Job Title趨向誇張?4大導致職銜通脹(Title Inflation)的因素

  • 【公司加班】打工仔呻OT到12點連的士錢都冇得claim 網民反教訓事主⋯

  • 【職場文化】網民列舉「變態公司」特質:禁止員工有工作以外交流⋯

  • 【升職加薪】有幸升職想送禮畀女上司答謝 唔知送乜好?網民:會唔會犯法?

  • 【升職加薪】打工仔每年加幾多錢人工?網民:加得$500等於侮辱!

  • 【人力資源】5個未來10年HR將會面對的困難

  • 【職場文化】新同事驚訝冇welcome Lunch 打去HR投訴大家唔歡迎佢…

  • 【職場文化】公司執笠前有咩先兆?網民:冇零食、冇廁紙…

  • 【學歷比拼】同事碩士畢業 人工只得15K 網民:有學歷唔等於有能力!

  • 【職場禮儀】老細話有嘢要改 新人同事成日都答:得閒先做!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow