【防老秘訣】唔想擔心退休後生活?盤點5個老年生活規劃小秘訣

【防老秘訣】唔想擔心退休後生活?盤點5個老年生活規劃小秘訣

打工仔除了要應付每天的日常工作之外,亦應該把握時間,趁年青的時候未雨綢繆,為未來的退休生活打算一下,確保老年的生活質素得到保障。有網友於香港討論區發文,討論有關規劃老年生活的一些秘訣,到底哪些要點會被大眾接納,哪些要點則不獲大眾認同?

即睇網民盤點5個老年生活規劃小秘訣:

1:月供基金/股票
基金與股票是最為大眾所熟悉的投資渠道,但投資者們千萬謹記基金股票價格可升可跌,事前切記衡量風險,以免連退休金都輸乾輸淨。

2:製造被動收入
人到老年,生產力便會急速下降。而當你退休、擺脫工作的束縛仍能持續產生收入便能令生活質素得到保障。坊間有不少製造被動收入的方法可供參考,不坊對此多作了解!

3:戒掉不良嗜好
隨年齡漸長,身體機能會開始衰退,患病的機率亦會隨之上升。以為自己還是十八廿二,可以煙駁煙、酒溝酒?況且香煙、酒精這些花費大量金錢、又對身體無益的嗜好實在不宜長期接觸,盡早戒掉吧!

4:有固定住所
最重要的一點:居所。每個人年老退休後都需要一個固定的住所,不能再承受因租金高昂而四處搬遷的壓力。不論是私人物業、居屋或公屋,能夠作為自己的固定住所才是王道。

5:購買醫療保險
年老後患上嚴重疾病的風險大增,若突然遇上重病又臨時無法繳付高昂醫藥費該如何是好?保障全面的醫療保險便能在此時發揮作用,解決燃眉之急。

即睇網民回覆:

網民:供基金/股票都要睇供邊種。供港股越供越窮,可能未退休都供到破產⋯⋯

網民:買四層樓,一層自住、三層收租!

網民:買年金囉,雖然唔多但都可以幫補吓,好過無。

網民:喺銀行買儲蓄基金,一直供到50歲以上,一定夠退休使用。我就幫仔女買咗另一種,十萬一年供四年,留返將來用。

網民:供基金都要衡量風險。啲基金好多要供10年,一斷嘅話之前供嘅錢都攞唔到。

 

即睇10個儲退休金方法:

即刻按圖了解更多職人退休規劃。

延伸閱讀︰【職場調查】永明金融:40%人希望60歲前退休 港人家用中位數為$5,000

延伸閱讀︰【職場理財】35歲退休不是夢!美國打工仔靠10招儲百萬美元 提早實現財務自由

延伸閱讀︰【退休規劃】打工仔有3層樓揸手都擔心唔夠錢退休?網民:窮人情何以堪

延伸閱讀︰【職場熱話】 香港地月賺12K要點生存 網友:OO咪得囉


最新專訪片︰
【星級斜槓族】港隊劍擊運動員吳諾弘專訪 中五停學決心打劍 東奧後卻遇職業生涯最低潮

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【2024職場趨勢 | 溝通】Z世代拒絕「安靜離職」!信奉Delulu精神 以玩心精神享受工作樂趣!

  • 【職場八卦】老闆唔認得自己 利市收Double 事主:咁係好事定壞事?

  • 【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

  • 【2024投考ACO丨全年招聘】考咗3次ACO都失敗 事主究竟衰喺邊?一文睇清助理文書主任入職條件/人工/晉升/申請程序

  • 【職場文化】同事摶晒老命為公司 樓主:究竟有咩原動力?

  • 【Appraisal丨加人工】拎太多年假會影響Appraisal? 經常射波難以升職加薪?

  • 【聖誕Party】HR告知未過試用期無得抽禮物 樓主:使唔使咁直接?

  • 【聖誕Party】同事包禮物包到垃圾咁 事主:睇見都唔開胃⋯⋯

  • 【躺平文化】躺平才是人生贏利組?事主:反正買唔到樓,有錢去旅行好過

  • 【面試貼士】點樣接受面試失敗?打工仔:灰到世界末日

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow