【見工面試】HR無聯絡突然「放飛機」 應徵者做1件事再獲面試機會

【見工面試】HR無聯絡突然「放飛機」 應徵者做1件事再獲面試機會

見工需要面試官和應徵者配合雙方時間,無論哪一方缺席都應該禮貌地通知對方。有應徵者在香港討論區發文,表示自己約了面試,然而到達後才得悉HR臨時有事不在公司,而且沒有聯絡事主。這份是事主心儀工作,因此他很珍惜這次機會,並做1件事再獲HR安排面試。

延伸閱讀︰【見工面試】Interview太早到被指有問題?網民:咩怪人都有

 

按圖了解事主、網民分享:

事主:「話說我面試當日約咗下午2點interview。點知去到Reception,我話約咗見工時佢都呆咗,佢話HR今日突然有事唔喺公司,無打電話通知你咩?我靜咗幾秒……我話無收到,之後Reception都係咁say sorry,變咗白行一趟。

佢叫我等HR電話再約interview時間,攪到我心掛掛,佢究竟係咪搵藉口唔見我,會唔會真係打返畀我?因為間公司都大規模,幾有興趣,我好想Email覆佢,表示我唔介意再約時間過嚟,但又怕HR覺得我好心急。

最後都Send咗Email講返呢個情況,內容提到我好有興趣想見呢份工,表示唔介意再過嚟。最後都收到佢回覆,約第二日再上去interview。」

網民A:梗係用Email提佢,一來表示你重視份工;二來,等佢有內疚感。

網民B:都試過一次,HR病咗,但有其他人見我。最後有請,不過我搵到更好。其實正常都會搵其他人見咗先,唔好畀個壞印象。

網民C:我未遇到咁情況,當然我唔去見工嘅話,都會打返電話同對方講聲。

網民D:真係大規模嘅公司冇理由只得一位HR,就算佢真係病假,點都叫第二個人見咗你先。

網民E:咁冇責任感嘅公司都唔使做啦。

網民F:藉口嚟,咁大間公司可以搵其他人interview。

網民G:HR呢啲部門做嘢非常細心,居然都會出現咁低級錯誤,小心如果請咗你,第一日返工問你係邊個?

網民H:好心啲HR尊重吓人啦,係咪真係咁多嘢做,自己啲行程安排都搞唔掂。

見工守時是基本禮儀,畢竟雙方都需要抽出自己時間面試,如果缺席或遲到應該預先通知對方。見工會給對方留下第一印象,被「放飛機」難免會令對方產生負面感覺,甚至跌入黑名單中。

求職者遇上對方臨時缺席又沒有聯絡的情況,可以像事主一樣,撰寫電郵嘗試再約面試,一方面可以了解狀況,另一方面表示自己重視這次面試,以及對公司或崗位的興趣,爭取下一個面試機會。

延伸閱讀︰【見工面試】好多求職者Online interview放飛機 HR嬲爆:以後永不錄用!

【見工面試】HR斥求職者失約無責任感 網民:公司唔請人都無通知!

延伸閱讀︰【見工面試】辛苦完成筆試 HR竟只望兩眼就算 網民:入去做都係中伏

【見工面試】公司邀電話面試但約定時間無電話到 求職者:準備好但一場空


最新專訪片︰

【CEOTalks】無懼挑戰 積極與員工建立平等溝通橋樑 喆麗控股創辦人Joshua:創業如同一場馬拉松比賽 堅毅不屈的才能克服困難

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場熱話】HR派錯糧單!! 發現下屬人工竟同自己相近 打工仔:接受唔到…

  • 【公司假期】見工話有9日大假 入職之後話做夠1年先會有?網民:細公司就係咁孤寒!

  • 【招納賢才】全球最吸引人才國家 瑞士連續10年第1名 跟隨其後嘅國家係OOO?

  • 與員工共創企業價值 全面擁抱AI世代

  • 建構企業管理哲學「金門之道」 重視以人為本精神

  • 恒生銀行重視員工福祉 構建健康平衡及友善的職場環境

  • 【金融熱話】華爾街交易系統仍用60年前程式語言COBOL?熟悉COBOL年輕工程師已經寥寥可數 AI有望成為華爾街救星!

  • 【職場熱話】老細覺得同事叮飯搞到有小強出沒 唔再畀同事叮飯!網民:根本治標唔治本

  • 培訓、嘉許留住人才 攜手為客戶打造多元化團隊

  • 積極履行企業社會責任 務求做到「用之社會 回饋社會」

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow