【職場辛酸】盤點5個送貨員辛酸 網民:以為日曬雨淋已經好辛苦⋯⋯

【職場辛酸】盤點5個送貨員辛酸 網民:以為日曬雨淋已經好辛苦⋯⋯

從事運輸行業的人士常被大眾定型為只懂靠體力勞動、說話粗聲粗氣、打一世工都無出息⋯⋯負面的說話不勝枚舉,但又有幾多人認真了解過他們日常工作的辛酸?有網友於香港討論區發文,盤點一些送貨員日常工作的辛酸,為其抱打不平。當中最為大眾所認知的日曬雨淋只是慣例,其中一點更是令不少網民承認「曾經做過」⋯⋯

按圖即睇網民盤點5個送貨員辛酸:

1:身體關節勞損大
大部分送貨工人的工作都涉及體力勞動,包括提起、放下、推動、拉動、運送、移動或支撐貨物等,他們可能會因大量體力勞動而引致肌肉筋骨勞損,身體受影響的部份包括上肢、下肢、頸部和背部等。

2:送貨成日被人歧視
有網民留意到送貨工人在等候升降機時經常會受到異樣的目光;送貨到一些高級的商業大廈時更會被要求從後門通道進入大廈、使用貨𨋢。來自大廈保安、辦公室工作者的鄙視相信是送貨工人最為介意的因素。

3:啲貨幾重都係自己頂
你有否不時看到街上的送貨工人提起一大箱的貨物,逕自步行至送貨地點?你又是否認為他們力大無窮,所有貨物都能輕鬆舉起?其實只是送貨工人缺乏身邊推手推車的拍檔,無計可施之下才會「頂硬上」。

4:不論任何問題,送貨有延誤就會被鬧
不管是寄件方延遲寄件,或是運輸期延誤等其他因素,只要收件人收件的時間有所延誤,送貨工人便會自動成為出氣袋,遭受無妄之災。

5:承受大眾不屑目光
送貨工人一向被認為「無前途」、「無文化」,說話稍為大聲便會被批評說話粗聲粗氣。在現今這個價值觀被扭曲、笑貧不笑娼的社會,看來立志投身運輸行業的人士需要有心理準備承受大眾的目光。

即睇網民回覆:

網民:好天曬、落雨淋不特止,喺Lobby等𨋢仲要被看更歧視!

網民:只要唔怕辛苦,肯思考、肯學習,遲啲轉行發展先有機會不被歧視。

網民:唔同崗位有唔同嘅辛酸!要先自己尊重自己,精精神神先畀到好印象人。

做咗寫字樓廿年,見慣壓力失眠甩頭髮、辦公室政治、職場欺凌、客人無理取鬧、無償加班、身體每況愈下又缺乏運動。真係想辭職做送貨。

網民:好多司機都係由跟車做起,一路做到幾萬人工。

除了運輸行業,香港地仲有邊啲吃力不討好嘅工種?即睇5個經常被投訴嘅職業!

其實職業無分貴賤,每個工種及行業都是平等的,無人可以因為薪酬的高低而看不起他人,反而應該對每個職業抱著尊重,一視同仁的心態。

即刻按圖了解更多香港各行業辛酸。

延伸閱讀︰【職場辛酸】香港打工仔悲歌? 樓主:放工後嘅私人時間所剩無幾⋯⋯

延伸閱讀︰【職場辛酸】服務業的辛酸!網民力數客人講過最「無厘頭」嘅說話

延伸閱讀︰【行業辛酸】飲食業打工仔見女友家長 慘被睇唔起 事主嘆:問我會否轉工……

延伸閱讀︰【職場辛酸】盤點打工仔6大裸辭原因


最新專訪片︰
【星級斜槓族】港隊劍擊運動員吳諾弘專訪 中五停學決心打劍 東奧後卻遇職業生涯最低潮

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【2024職場趨勢 | 溝通】Z世代拒絕「安靜離職」!信奉Delulu精神 以玩心精神享受工作樂趣!

  • 【職場八卦】老闆唔認得自己 利市收Double 事主:咁係好事定壞事?

  • 【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

  • 【2024投考ACO丨全年招聘】考咗3次ACO都失敗 事主究竟衰喺邊?一文睇清助理文書主任入職條件/人工/晉升/申請程序

  • 【職場文化】同事摶晒老命為公司 樓主:究竟有咩原動力?

  • 【Appraisal丨加人工】拎太多年假會影響Appraisal? 經常射波難以升職加薪?

  • 【聖誕Party】HR告知未過試用期無得抽禮物 樓主:使唔使咁直接?

  • 【聖誕Party】同事包禮物包到垃圾咁 事主:睇見都唔開胃⋯⋯

  • 【躺平文化】躺平才是人生贏利組?事主:反正買唔到樓,有錢去旅行好過

  • 【面試貼士】點樣接受面試失敗?打工仔:灰到世界末日

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow