【職場熱話】請AL陪母親覆診 被老細追問仲要陪幾多次 員工嬲爆:OOO唔使陪!

【職場熱話】請AL陪母親覆診 被老細追問仲要陪幾多次 員工嬲爆:OOO唔使陪!

打工仔們是否都會覺得,有時想請假真的難過「射波」?明明那些年假(Annual Leave,AL)是屬於自己的,是員工褔利,但每次申請請假卻是戰戰兢兢,深怕被上司審犯般審問你請假的原因⋯⋯其實,如果回答真心話:「想休息!」的話,又是否可行?一定要有大事才可以請假?

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

有網民在社交平台專頁「奴工處」上投稿分享一之請假經歷,但因為遭上司直白詢問,令他感到被冒犯,故突然情緒爆發!他表示:「我請AL陪阿媽覆診,前上司問我仲要陪幾多次!我話:『死咗咪以後都唔使陪囉!』」雖然上司可能覺得都只是一句,為甚麼事主要如此大反應,但其實用用腦袋想想,自己的問題又是否合適呢?

即睇網民回應:(按圖了解)

網民:「上司問得太直接。」

網民:「我請假每次都四個大字:『家有要事』,再問落去就死都話唔方便講,不解釋。」

網民:「你攞AL,你嗰日做咩關佢咩事呀,就算你成日喺屋企發呆都唔關佢事啦。」

網民:「開頭我請AL我老細都會問我點解要請,但我下下好直白咁講原因,之後佢就冇再問我。」

網民:「請Annual Leave需要理由咩?」

網民:「因為公司有權唔批(法例係話僱主放咗就得,14日前通知)」

網民:「家庭崗位歧視!」

網民:「不如請人interview時話畀人知,其實公司冇AL。」

網民:「以前有個犯眾憎上司,最鍾意臨放工先阻人收工,講啲無關重要嘅嘢,我有次趕住走,佢就話咁急走係咪死人冧樓,我即刻睥住佢問,咁係咪要死人冧樓先准放工,呢啲咁嘅人!」

網民:「試吓唔好批啊?我順便去睇醫生!」

網民:「最憎啲上司咁講嘢,自己冇 人冇物唔等於人哋冇。」

網民:「上司係咪諗住見佢咁孝順,唔扣佢AL?」

網民:「而家啲人無晒同理心,唔知點解會咁。」

網民:「會唔會係嗰位上司本身已經都兩親不在,所以唔明白照顧親人嘅重要性呀,無咁嘅同心理。」

 

感嘆上司無同理心
網民們都很大反應,覺得為甚麼向上司請假,要讓對方知道理由,但有網民回答指,因為上司有權不批准。而勞工法例指:「年假日期應由僱主在徵詢僱員(或其代表)的意見後指定。僱主須至少在假期開始的14天前以書面通知僱員年假的日期;如雙方同意,可以較短時間通知。」所以各位打工仔要注意。

亦有好些網民感嘆很多上司都沒有同理心,「而家啲人無晒同理心,唔知點解會咁。」、「會唔會係嗰位上司本身已經都兩親不在,所以唔明白照顧親人嘅重要性呀,無咁嘅同心理。」事實上,上司如此詢問真的有欠禮貌,可能他覺得只是一個簡單的問題,但其實多設身處地,代入事主的角色想一想,有誰希望自己的親人生病?覆診即是長期病或一些大事故才需要覆診,讓醫生了解康復的情況,如果事主的親人是有大病呢?就一定要向上司交待嗎?不要因為滿足自己的好奇心,而令對方難受。

所以有網民提議:「我請假每次都四個大字:『家有要事』,再問落去就死都話唔方便講,不解釋。」似乎是一個不錯的處理手法。
 

延伸閲讀:【職場熱話】老闆Zoom開會規定所有人開鏡頭令員工苦惱 大家點睇? 

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

延伸閲讀:【疫下新常態】室內設計與VR結合 3D網上商店加強網上營銷 

延伸閲讀:【人物專訪】一種香水一個故事 以香味盛載回憶與情感 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場趨勢】Job Title趨向誇張?4大導致職銜通脹(Title Inflation)的因素

  • 【公司加班】打工仔呻OT到12點連的士錢都冇得claim 網民反教訓事主⋯

  • 【職場文化】網民列舉「變態公司」特質:禁止員工有工作以外交流⋯

  • 【升職加薪】有幸升職想送禮畀女上司答謝 唔知送乜好?網民:會唔會犯法?

  • 【升職加薪】打工仔每年加幾多錢人工?網民:加得$500等於侮辱!

  • 【人力資源】5個未來10年HR將會面對的困難

  • 【職場文化】新同事驚訝冇welcome Lunch 打去HR投訴大家唔歡迎佢…

  • 【學歷比拼】同事碩士畢業 人工只得15K 網民:有學歷唔等於有能力!

  • 【職場文化】公司執笠前有咩先兆?網民:冇零食、冇廁紙…

  • 【職場禮儀】老細話有嘢要改 新人同事成日都答:得閒先做!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow