【職場熱話】同事逐個話快測陽性 獲安排WFH 執手尾員工:我今晚就話自己陽性!

【職場熱話】同事逐個話快測陽性 獲安排WFH 執手尾員工:我今晚就話自己陽性!

疫情持續不斷,確診個案更是不停上升,對於檢測人員及醫護人員來說,可真是應接不暇,壓力相當沉重⋯⋯很多公司都發現有確診個案,所以面對員工有初步陽性的檢測結果時,公司都會很謹慎處理,以免在公司中成為傳播鏈⋯⋯

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

有網民在社交平台專頁「香港抗疫關注組」上發文分享,指公司陸逐有很多初步陽性的個案,同事一個又一個開始在家工作⋯⋯他說:「一開波有個同事話自己家人初步陽性,公司就安排佢WFH;冇耐又有個同事快速測試陽性,又安排佢WFH,之後就嚟料,個個都話自己快速測試陽性,全部WFH!到今日,得返我同我上司喺公司,食晒啲手尾!我今晚就話自己陽性,攬炒!」

不過有網民則看穿一切,指如果大家都初步陽性的話,那會否上司自己一個在家工作便可?

即睇網民回應:(按圖了解)

網民:「如果連你都中埋,你老細會叫全部同事一齊返工, 佢自己放假。」

網民:「試吓WFH要扣大假,即刻好返晒。」

網民:「而家去政府檢測都要等幾日先有結果,未有結果就唔好返工住,得咗。」

網民:「我支持你即刻報初步陽性先,唔好執輸啊!」

網民:「反正個個都初陽,仲使WFH?齊齊上班等結果。」

網民:「老細就肯定WFH,日日Zoom開會安排工作。」

網民:「全軍覆亡,正常!」

網民:「但係陽性唔係要證實咩?可以就咁話自己係就得?唔使影個測試畀公司睇?」

網民:「全公司都陽性可以好大鑊,我幫你同衛生署報告咗,應該好快會聯絡你攞資料同安排隔離!我強烈建議樓主你唔好返工啦,因為公司冷氣循環系統好大機會已經受感染,公司問起可以話等緊衛生署通知,根據經驗樓主你間公司好大機會要圍封強檢,我會盡力幫你跟進,真係唔好返工,留喺屋企啦!」

網民:「上司等緊你陽性,然後到佢。」

 

 

員工返回工作崗位最新安排
醫管局於2月23日發布更新版《員工返回工作崗位最新安排》,指示確診員工或被列為密切接觸者的員工,核酸檢測(PCR)採樣或同住家人快速抗原測試(RAT)呈陽性、向醫管局人力資源部通報當日起計,只要於第 7 日進行快速抗原測試(RAT)呈陰性,通知上司後便可返回工作崗位。《最新安排》2月23日起生效,各公司及員工請留意。

延伸閲讀:【職場熱話】搵工VS辭職 邊樣難度高啲?大家會點揀?

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

延伸閲讀:【疫下新常態】室內設計與VR結合 3D網上商店加強網上營銷 

延伸閲讀:【人物專訪】一種香水一個故事 以香味盛載回憶與情感 

延伸閲讀:【聖誕節】Speed Dating活動種類多 整蛋糕、郊遊 最受歡迎竟然係… 

延伸閲讀:【聖誕節】Speed Dating定用交友App好? 最多單身職業係工程師、醫生…… 

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【企業管理】研究指混合工作有助公司節省開支 8成打工仔渴望至少每周一日WFH

  • 【聖誕職場】疫情加流感 公司仍想搞party 提議叫到會喺位食、用視像抽獎!

  • 【新冠肺炎】確診被上司叫WFH照常工作 上司確診就叫下屬唔好阻住佢休息!

  • 【職場趨勢】Job Title趨向誇張?4大導致職銜通脹(Title Inflation)的因素

  • 【辭職學問2024】打工仔離職難開口?僅6.8%人和盤托出辭職原因!調查揭加薪最能挽留員工!

  • 【人工智能】ChatGPT有助於搵工?近6成人使用AI寫CV後獲聘!

  • 【職場辛酸】久經職場難有真正朋友?樓主:朋友嘅價值只係互相利用⋯⋯

  • 【職場八卦】同事成日幫人改花名 連老闆都難逃魔掌?

  • 【職場八卦】下屬人工高過經理 事主:唔想轉工但覺得好屈就!

  • 【人力資源】公司炒人首當其衝?微軟前HR副總裁:最易被解僱的3類人是⋯⋯

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow