【職場八卦】同事喺公司兼職占卜睇相 連HR都有份幫襯?

【職場八卦】同事喺公司兼職占卜睇相 連HR都有份幫襯?

在職場上,擁有職責以外的特殊技能的確會對自己有所幫助。但正所謂人怕出名豬怕肥,當其他同事因此而紛紛向你求助,延誤了工作進度,你又有否後悔當初胡亂答應幫助別人?最近有網民於香港討論區發文,指公司有同事間中為其他人占卜睇相,但隨時間推移,有更多其他部門的同事前來請求他為其占卜,而更誇張的是,HR同事得悉事件後竟然未有加以阻止,而是加入請求占卜問卦的行列?

即睇事主分享:

事主:公司有同事識得占卜睇相,佢之前都有幫同事睇,同事睇完都覺得好準。

事主:點知喺公司傳吓傳吓,搞到連其他部門嘅同事都嚟搵佢占卜。

事主:可能個同事見到有商機,竟然話每占一次都要收錢,一題起碼都收$50蚊。

事主:我有數過一日有幾多同事搵佢占卜,起碼都有10個以上,咁樣就每日返工都搵多$500蚊咁濟!

事主:仲要HR見到都無阻止佢喺公司秘撈,因為連HR同事都有搵佢占卜!

事主:好羨慕同事返緊工都仲可以有額外收入⋯⋯

即睇網民回覆:

網民:前公司有同事一邊返工、一邊開公司接生意,印文件、傾單全部喺公司搞掂,仲要約埋個客上公司傾⋯⋯GM都知道發生咩事,但話公司暫時唔可以無咗佢,所以由得佢。

網民:公司有個同事幫自己占吓卜又幾方便,仲要唔係好貴。

網民:$50蚊占一次都幾平⋯⋯介唔介意叫你同事幫我占吓?

網民:靠占卜就成功得到成間公司同事嘅歡心,你同事都應該唔使驚會被人炒⋯⋯

網民:我公司架構好簡單,我個部門除咗要處理所有內部事務兼客服銷售之外,其他部門都係專門處理單一事項,所以上層嗰班乜都要問我,唔會亂咁炒我!

 

事件中的同事被公司眾人所托,增加了額外的工作量,雖然沒有未能按時完成工作的情況發生,但或多或少都會對其造成影響,要同事幫忙完成工作,甚至連帶影響其他同事工作上的部署。

即睇10個辦公室Freerider同事特徵:

   

1:經常遲到

特徵:無論返工定開會,呢種人一定會遲到,仲要毫不內疚,講千萬個藉口掩飾自己嘅錯。

應對方法:要將開會嘅時間,白紙黑字同CC晒畀相關嘅人同上司,如果佢遲到,就喺大Group問佢喺邊,要咁多人都知道佢無出現。

2:唔覆電話/電郵

特徵:打畀佢一係唔喺位;一係就話唔得閒,最嬲嘅佢所謂嘅「忙」其實係煲煙、吹水,唔係做嘢。

應對方法:唔應電話?同坐佢隔離位同事講,叫佢一得閒就打返畀你/打完電話,電郵佢話搵佢唔到,叫佢覆返你電話,當然要CC埋上司啦!

3:零意見

特徵:唔使旨意問到任何嘢,佢只會答你「是但啦」、「無所謂」,最最最嬲係成績好就領功,被鬧就龜縮。

應對方法:大家,明明大家有份負責同一個Project,但係只得Freerider無嘢做/無意見,等佢自己落自己面。

4:電腦壞咗/上唔到網

特徵:叫佢做嘢唔係電腦有事,就上唔到網,明明全公司電腦同Network都運作正常,淨係佢出事。

應對方法:借部電腦、Share WiFi畀佢又點話,叫埋IT Support幫手,無得賴啦啩?

5:臨交Report前先問進度

特徵:畀好長時間做Report,咁耐以嚟都唔關心,臨交畀個客前就問做成點⋯⋯不過問咋,無話要幫你。

應對方法:都係嗰句,凡事做任何嘢都要電郵白紙黑字講清楚,佢唔交就直接催佢,唔好畀佢以為你無所謂,會幫佢做埋一份。

6:面皮幾尺厚

特徵:叫佢幫手,一定話唔得閒,面皮厚到有時仲衰到Copy & Paste就算,大佬,起碼改個客名呀!

應對方法:佢做錯嘢,照樣CC話畀全世界知要佢改,切忌私下WhatsApp佢,等佢可以走數。

7:總會講「我後Join」

特徵:做咩佢都只話「後Join」,有時放埋工佢都未Join到,不過人哋唔係忙緊,只係唔記得,返咗屋企咋。

應對方法:做咩佢都只話「後Join」,有時放埋工佢都未Join到,不過人哋唔係忙緊,只係唔記得,返咗屋企咋。

8:Deadline Fighter

特徵:一係唔做嘢,一做嘢就做Deadline Fighter,最弊嘅係明知成日有錯,係都最後一刻先起貨,一有事就一齊陪葬,公平咩?

應對方法:唔做嘢直接飛起佢,同上司講唔好叫佢Follow成個Project;或由第一日合作開始,講明每個步驟嘅交貨日期同要度大家Update進度。

9:交垃圾

特徵:你想催Freerider做嘢?得!佢咪交啲垃圾畀你囉。唔滿意想改?得!等多三五個禮拜應該有架啦!

應對方法:一定要CC上司同所有相關嘅同事,有錯就白紙黑字列明佢有咩錯,再畀個時間佢交貨。不過對付呢種人最好就係提早個起貨日期,起碼有時間畀大家改任何嘢。

10:老臣子/搏炒

特徵:點解仲可以喺公司生存?一係老臣子,一係皇親國戚,背後有人撐,再唔係把口叻,做錯、唔做都氹得上司勁開心,鬧都唔鬧一句。

應對方法:遇到呢種Freerider就最難處理,惟有做好以上所有步驟,自己唔好出錯,其他就…認命啦…

即刻按圖了解更多各行各業辦公室八卦!

延伸閱讀︰【職場八卦】難忍女同事狂噴香水 事主:見親佢就想打乞嗤!

延伸閱讀︰【職場八卦】隔籬部門老闆成日指指點點 事主:點先同佢相處到?

延伸閱讀︰【人際關係】與富二代老闆爭執被秋後算帳 罪名:嚴重違反職場規定

延伸閱讀︰【職場熱話】老闆軟硬兼施留人才 結果一句令打工仔即遞信

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【2024職場趨勢 | 溝通】Z世代拒絕「安靜離職」!信奉Delulu精神 以玩心精神享受工作樂趣!

  • 【職場八卦】老闆唔認得自己 利市收Double 事主:咁係好事定壞事?

  • 【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

  • 【2024投考ACO丨全年招聘】考咗3次ACO都失敗 事主究竟衰喺邊?一文睇清助理文書主任入職條件/人工/晉升/申請程序

  • 【職場文化】同事摶晒老命為公司 樓主:究竟有咩原動力?

  • 【Appraisal丨加人工】拎太多年假會影響Appraisal? 經常射波難以升職加薪?

  • 【聖誕Party】HR告知未過試用期無得抽禮物 樓主:使唔使咁直接?

  • 【聖誕Party】同事包禮物包到垃圾咁 事主:睇見都唔開胃⋯⋯

  • 【躺平文化】躺平才是人生贏利組?事主:反正買唔到樓,有錢去旅行好過

  • 【面試貼士】點樣接受面試失敗?打工仔:灰到世界末日

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow