【公司應訂午睡時間?】打工仔情願早收工! 研究︰睡90分鐘提高學習能力及記憶力

【公司應訂午睡時間?】打工仔情願早收工! 研究︰睡90分鐘提高學習能力及記憶力

香港人生活節奏急速,工作繁忙,睡眠不足可說是常態,所以許多打工仔都會選擇在午飯時補眠,而根據加州大學伯克利分校 (University of California, Berkeley)的一項研究發現,白天睡90分鐘可提高學習新知識的能力,午睡者在晚些時候能夠多學習10%的信息量。另外一項研究發現,小睡還能提高記憶力。午睡者對複雜迷宮表現出更好記憶力,比沒睡午覺的人完成迷宮的速度也更快。

於是有打工仔在Dcard發文,覺得香港企業應增設午睡時間,令員工可以有「充電」時間,提升專注力,同時身心也會感到更放鬆,不過網民們就不太認同,覺得是浪費時間的舉動。

按圖即看網民點睇:

延伸閱讀︰【職場健康】上班族最愛飲茶提神 6種茶有不同養生功效

延伸閱讀︰【職場貼士】返工壓力爆煲!9種方法紓緩工作壓力

午睡好處多,不但可以補充精神,還能增加認知功能,提升下午的工作效率及專注力。打仔們假若想以午睡作最大程度地提神,就可以參考以下的「充電」小技巧。

按圖即睇5個午睡技巧:

延伸閱讀︰【求職攻略】最令HR討厭的見工「扣分位」 握手無力都係大忌?

►最新【政府 / 公共機構】職位空缺

有網民就寧願早放工,都不算花時間午睡,要準時放工,專注工作就非常重要。不過,每次朝早都立志「今日事今日了」,中途卻慢慢失去生產力,全因可能是犯了以下5大忌。(按圖了解)

延伸閱讀︰【職場健康】返工似打機要有「生命值」?公司製作HP名牌測員工狀態

延伸閱讀︰【職場健康】返通宵更命都短幾年?堅守5個原則捱夜不傷身

🔮超準MBTI魔法測試!你在魔法世界裡的16型人格是什麼? 🌟
立即入嚟測試啦!!
👉🏻https://bit.ly/473SlY4


最新專訪片︰

【星級斜槓族】19年港姐冠軍黃嘉雯力求代表作 無懼「行得慢」 努力做好自己望被看見 把握空檔學習寵物美容

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【勞工法例】辭咗職仲有冇得拎Bonus?僱傭合約細則咁樣講!

  • 【新年前減人工】打工仔拒絕減薪被炒 擔心不獲賠償 網民:要睇到底係佢炒你定當你自願離職

  • 【職場熱話】出糧出少一毫子都去同老細理論!網民:欣賞佢為自己爭取!

  • 【無良僱主】公司內私人物品於病假期間被僱主扔出街 網民:即刻報警啦!

  • 【勞工法例丨試用期】新入職都要一個月離職通知期?原來僱傭合約咁寫冇問題?!打工仔分分鐘中伏!

  • 【轉工轉行】調查指47%中年打工仔因為想有更高人工而轉工 有咩要考慮?

  • 【2024通脹率】2月通脹率升至1.2% 整體消費物價按年升2.1% 均較1月高

  • 【職場熱話】公司似邪教? 返工必須頌讚老闆 沉默就會OOO

  • 【職場八卦】網民盤點鬧客鬧上司職業 咩工可以鬧完人仲要對方道歉?

  • 【貓咪咖啡館】光顧貓Cafe驚覺「貓如人生」 事主:完全體會到貓貓被逼湊客嘅感受!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow