【行業辛酸】IT同事放大假 上司不允許電郵設自動回覆︰要24小時支援

【行業辛酸】IT同事放大假 上司不允許電郵設自動回覆︰要24小時支援

以為剛上班時簽合約,寫明返工時間9個鐘,你就可以準時收工?香港大多公司OT無補水,而且你沒有完成工作就下班,分分鐘被上司和老闆紀錄在案。最近有自稱是IT人的打工仔,在網上討論區分享個人上班的苦況,看看你有否身同感受。

按圖了解IT人的辛酸史︰

該名網民現職IT,事緣他們公司有人放假都有在電郵設定自動回覆功能,讓客戶知道同事正放假,會在復工後才回覆電郵,為禮貌的表現。可是,打工仔的上司則認為Auto Reply是不恰當,根據打工仔的形容,他上司是希望下屬即使放假或放工都自己處理公事,不要「麻煩佢老人家」。

IT人要7 X 24工作,就連自己不屬於「對客」的部門,同樣要在非辦公時間工作。有網民就認為設置Auto Reply是有禮貌的做法,亦有人指收到電郵都不一定要立即處理,你又有何想法呢?

 

延伸閱讀︰【網絡熱話】網民論盡IT工種 打Code寫程式好型?捐枱底整電腦無前途?

做IT成日被人叫整電腦?
有沒有聽過「一日做IT,一世都要被人叫整電腦」,曾有讀者投稿大呻做IT的辛酸史,「由大學讀書開始,被我阿爸阿媽喺親戚面前,公開我讀邊一科之後,我班姨媽姑姐幾乎每次見親面,都唔會放過我,唔係問我點解電腦上唔到網,就叫我幫佢睇下部電話點解咁慢,有時連Backup都要我做埋,其實我做IT唔係乜都識架,最慘嘅係我一路用開Android,幾乎無用過iPhone,啲人次次都叫我幫手整iPhone,出去搵人整啦,我鬼識咩?!」

除了「IT細粒嘢」的親身經歷,不同行業的網民都曾被誤會,並於社交平台吐苦水,一起看看他們的故事吧。

 

延伸閱讀︰【網絡熱話】40歲做IT經理月薪近4萬 因為一句說話網民鬧爆?

延伸閱讀︰【行業辛酸】網上學習令IT人做到半死 老師家長奪命追魂Call問電腦

按圖睇埋有IT公司全部Programmer辭職,打工仔的煩惱︰

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【職場熱話】鼓勵員工積極請假 但最後一律唔批 網民:好似去食放題 然後所有嘢都賣晒咁

  • 【職場熱話】新人入職貨不對辦 循循善誘定係手起刀落?網民:留佢喺度大家只會唔開心

  • 【讀者投稿】員工祖父母相繼過身要請恩恤假 點知畀刻薄上司寸:下星期到邊個死?

  • 【辭工熱話】早一個月通知但Last Day係假期!網民:公司會早兩日放你走 慳返假期糧

  • 【職場文化】接唔接受到工作環境冇同年齡同事?仲要全部大你十年以上…

  • 【好老闆】家人有事入院要早走 老闆原本畀$300搭的士 之後收返!原來佢想…

  • 【職場文化】返工覺得好難受 點先知呢個職場健唔健康?7大指標你要知!

  • 【職場熱話】對工作失去熱情可以點做?網民:望吓個戶口 即刻有返熱情!

  • 【見工面試】第一印象好重要!電話面試都唔可以鬆懈!呢7件事絕對唔可以犯!

  • 【見工面試】覺得簽E-Contract冇保證?網民:電子版仲方便你睇清楚條款細則!

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow