【職涯規劃】人工定開心?打工仔新工薪酬較高 唯一考慮居然係…

【職涯規劃】人工定開心?打工仔新工薪酬較高 唯一考慮居然係…

疫情下,求職市場比往年萎縮,擁有「揀工困難症」是幸福的煩惱。正所謂,有工又煩,無工又煩,有打工仔最近就因為苦惱返哪份工而在網上討論區,詢問各位大大的意見,不過有人就質疑他,若然新工人工、福利及前途都較好,為何要眷戀Data Entry舊工,一齊看看打工仔的考慮因素吧!

按圖了解更多︰

打工仔分享︰「而家做緊呢份冇咩前途,工作上入Data Entry多,佔工作比例7成。人工本來唔高,公司生意差,未來兩三年唔會有人工加,更加唔會升職。因為工作關係,我喺倉返工,工作環境雖然冇Office咁好,但倉同事好好,好自由。因為同我阿頭分開地方坐,平時返工好少對住我阿頭。所以返工遲到、放工早走冇人知。疫情期間公司冇咩嘢做,閒時可以睇下電影睇YouTube過下日神。返工放工唔使搭車,行路20分鐘就得。份工返得好開心,因為近屋企,朝朝8:30先起身。

新工比呢份工人工多2K,13個月糧加花紅。新工做嘅嘢同我想做係一樣,比起而家呢份有前途。但返工好遠,如果唔搭公司車返放工,要轉三次車,車程約兩個鐘一程。 朝朝要早起身,就算搭公司車,最遲都要5:45分起身。新工返Office,人事同自由一定冇呢度咁好。 換轉係你哋,走定留?」

延伸閱讀︰【返工血淚史】唔擦鞋被杯葛 打工仔:我過唔到自己嗰關

30歲必須月入3萬元?20個職場人生道理
無論是在職場上,還是人生道路上,每個人都應有自己的步伐,不要人云亦云,過著自己不喜歡的人生。以下有20項30歲必要知的事情,重新尋找人生的意義吧。

按圖了解更多︰

延伸閱讀︰【行業辛酸】網民熱討最辛苦行業 飲食地盤走唔甩 AV後製都有份?

延伸閱讀︰【職場熱話】臨收工先話要送文件 阻住其他人收工係咪會幸福啲?

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【辭職學問】諗住「跳草裙舞」扮辭職 點知上司真係完全唔挽留!

  • 【見工面試】畀人炒仲搵前上司做諮詢人?其實諮詢人仲可以有咩人選?

  • 【網絡熱話】辭職卻因一件事被上司鬧爆 打工仔衰在遲遞信?

  • 【職場熱話】好同事好上司VS新工作加人工3.5K 打工仔辭咗職但日日唔開心⋯

  • 【職場遊世界】日本無人想做公務員?政府擬推「4天工作周」彈性工作吸引人才

  • 【你會點揀】每日都想辭職VS有工返已經好好?打工仔好痛苦︰做得好唔開心

  • 【銀行福利】渣打銀行延長有薪侍產假至20個星期 推動家庭友善及共融文化!

  • 【小犬逼近丨打風安排】八號風球可以早走?勞工法例究竟點講?一文睇清颱風、暴雨、酷熱天氣等惡劣天氣工作安排

  • 【薪酬趨勢】打工仔人工水平達最高點?近5成企業削減空缺職位薪金!

  • 【職場熱話】打工仔見到招聘廣告有咩字會即ban?輪班、假期要返工…

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow