【職場辛酸】港資公司階級觀念極重 講到明禁止秘書入Lounge?

【職場辛酸】港資公司階級觀念極重 講到明禁止秘書入Lounge?

每間公司的職場文化都有所不同,有些公司的階級觀念強烈、有些公司有着根深蒂固的加班文化,有些則十分重視服裝打扮。近日,有打工仔於Facebook專頁「奴工處」上投稿,分享自己任職於港資公司被不公平對待的經歷。事主的公司設員工休息廳(Lounge),但列明秘書不得内進,只有律師才有資格使用。事主怒斥:「我唔稀罕入你個Lounge,可唔可以唔好咁階級觀念,我直頭覺得自己係古時啲宮女。」

即睇網民留言:(按圖了解)

這篇帖子一出引來不少網民留言熱議,有網民認為這屬正常現象,直言「東亞地區一向都有階級」、「階級觀念度度都有」。亦有網民分享類似的經歷,表示英資公司和酒店的高級職員飯堂都有同樣的情況。每間公司都有不同的員工福利,但這些福利又是人人都可以享用嗎?你們又曾遇過類似的情況嗎?

想入行做秘書?坊間有邊啲課程可以增值自己呢?按下圖即睇CEF 5大課程,教你如何成為老闆得力助手!

原來做秘書都有牌考?按下圖即睇4個入行課程,令你提升職場競爭力!

延伸閲讀:【職場禮儀】打工仔大呻新一代無規矩 網民反嘲:階級觀念重到!

延伸閲讀:【職場熱話】同事每日返工遲到一個鐘?打工仔唔想報寸︰但覺得唔公平!

延伸閲讀:【男女平等】公司老奉要唯一男同事換水 網民鬧:有著數先會男女平等

延伸閲讀:【職場文化】世界上4成工作都是可有可無?盤點5個沒有意義的崗位

有新嘢‼️覆老細&同事唔使打字,有【CT打工仔秒回系列】WhatsApp Sticker即刻搞掂🥰
即刻撳入嚟下載啦‼️
👉🏻https://bit.ly/3XCqYyY


最新專訪片︰
【星級斜槓族】Win Win楊安妮無悔拒入COLLAR 感恩可平衡藝人及跳舞老師兩個身分 報名《造星IV》時竟向193示愛?!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【薪酬福利】覺得自己underpaid!點樣同上司開口提出加人工?

  • 【AI競賽】高達80%公司正投資AI市場 惟一半人不清楚使用AI的最佳方法

  • 【職場趨勢2024】邊行招聘意欲最高?第二季就業展望調查結果出爐!呢行最想請人?

  • 【職場熱話】自由去廁所都係揀工條件? 網民:要忍廁所寧願辭職!

  • 【職場熱話】HR派錯糧單!! 發現下屬人工竟同自己相近 打工仔:接受唔到…

  • 【職場溝通】Send訊息小心出事!5大使用通訊軟件的Don’t!問「忙唔忙」都唔得?

  • 【世代差異】通訊軟件造成溝通衝突!?近4成半人曾誤會訊息語氣內容

  • 【就業市場】香港失業率維持2.9%!總勞動人口降至379.7萬人?就業不足率1%不變!

  • 【小心踩中老細地雷】打工仔必睇!呢4句說話千祈唔可以講!

  • 【職場調查】職場新人6大煩惱事!網民說不出的困擾係?好驚對住上司?

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow