【職場八卦】老細Send email唔小心串錯字 新同事竟然講出呢一句說話?網民:哇⋯⋯咁直接?

【職場八卦】老細Send email唔小心串錯字 新同事竟然講出呢一句說話?網民:哇⋯⋯咁直接?

無論是哪個職級的打工仔,都難免會在工作上出錯,況且打工仔需要處理很多事務,當中包括回覆電郵。面對排山倒海的電郵,「手快快」打錯字、忘記加插附件等情況時有發生,但只要能夠及時發現,其實問題並不大。

最近,有打工仔於Facebook專頁「奴工處」上投稿,稱公司有一位新同事初來乍到,竟敢「無大無細」批評老細,指出老細的錯處,並加以提醒。事情的經過是這樣的……

按下圖即睇樓主分享及網民留言:

大部分網民都認為這位打工仔不懂得人情世故,直言這是職場死罪。雖然他並沒有做錯,但此舉很容易會引來老細不滿,長期下去只會處處碰壁。在職場上,工作能力和懂得人情世故是同樣重要。它們不但可以助你建立良好的人際關係,更能讓你安穩地在辦公室內生存。

老細唔鍾意你其實有跡可循?按下圖即睇老細睇你唔順眼嘅5大表現。

寫Email標題唔可以亂寫?按下圖即睇7個最常犯嘅錯誤。

延伸閲讀:【公司裁員】去旅行期間收到公司裁員Email 發現名單上面有自己?! 事主:點解可以咁賤格!

延伸閲讀:【職場溝通】90後打工仔狠批00後同事自私嗌外賣 網民:使唔使email問晒全公司呀?

延伸閲讀:【職場文化】盤點返工學到嘅小知識!網民:原來寫Email冇乜機會用到「Yours faithfully」

延伸閲讀:【職場英語】如何寫出一封有禮貌的商用email?加please都唔一定有禮貌!即學8句常用禮貌用語

超準MBTI魔法測試!你在魔法世界裡的16型人格是什麼? 
立即入嚟測試啦!!
👉🏻https://bit.ly/473SlY4

‼️畢業生assemble‼️
想話畀未來老細聽你想要幾錢人工?想知畢業生最喜愛公司係邊間?CTgoodjobs「2023年畢業生薪酬及就業調查」需要你嘅聲音,立即按此填寫問卷︰http://survey.ctgoodjobs.hk/surveys/index.php/593918


最新專訪片︰
【HR Guru】華御結首推「全職員工子女醫保計劃」為員工分憂解難 董事長西田宗生笑言:我是公司食物鏈最底層

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【薪酬待遇】新入職同事人工高出呢個數? 網民:人比人,比死人

  • 【商業電郵|職場英語】太忙遲咗覆Email?教你5句常用道歉句子

  • 【職場熱話】公司似邪教? 返工必須頌讚老闆 沉默就會OOO

  • 【薪酬福利】覺得自己underpaid!點樣同上司開口提出加人工?

  • 【職場溝通】Send訊息小心出事!5大使用通訊軟件的Don’t!問「忙唔忙」都唔得?

  • 【小心踩中老細地雷】打工仔必睇!呢4句說話千祈唔可以講!

  • 【職場調查】職場新人6大煩惱事!網民說不出的困擾係?好驚對住上司?

  • 【職場趨勢】員工對僱主信任度大跌!僅69%僱員相信老闆決策正確 較兩年前跌一成

  • 【溝通技巧】啲嘢做唔晒 點覆同事會好啲?網民:睇吓對方態度點!

  • 【結婚擺酒】老細請全公司同事去飲表妹喜酒 網民糾結收「紅色炸彈」點好?

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow