【家庭關係】兒子月入$30,000 父母要求畀$8,000做家用是否過份?

【家庭關係】兒子月入$30,000 父母要求畀$8,000做家用是否過份?

一講到「家用」的話題,相信講足十日十夜都不會終結。究竟打工仔要給多少家用才合理?家用又有沒有「公價」?結婚後還應該給家用嗎?有打工仔認為給家用是為報答父母的養育之恩,亦有人覺得這是亞洲的傳統思想,外國人基本上沒有給父母家用的習慣,同時養育父母的想法太過時,認為應該去除給家用的習慣。

應否給家用,就由閣下自己決定,不過如果好像以下的打工仔,因為家用問題而令家庭關係變差,似乎失去當初的原意…

按圖即睇父母要求月入$30,000兒子,給$8,000家用的故事︰

自稱父母的網民分享︰「現時兩夫妻加大仔同大仔女友同住,一家四口,細仔去外地生活。供樓每月一萬,每日晚餐家中自煮,大仔每月入約$30,000,父母要求大仔每月畀$8000家用(父母全包水電煤、上網、雜費、差餉、地租、管理費),大仔話父母咁樣做非常刻薄、自私,想榨乾晒佢啲錢。我只係按每月家庭最低消費$16,000計,叫佢畀一半,佢話層樓唔係佢嘅,佢冇理由要畀埋供樓條數。我叫佢畀$6000,當交租每晚唔煮飯。佢覺得貴,話出面租房好平。我都想知咁樣要求,係咪真係好刻薄?係咪太過份?」

網民A︰雖然細仔喺外地生活,佢多多少少畀啲,當一個月$2,500,大仔畀$6,500 ,可能好啲。

網民B︰叫佢用6000出面去租房啦!

網民C︰一個人住$7,000,兩個人住$8,000唔過分啦,但而家一齊住咗兩年,可能你兒子有結婚壓力,要儲蓄。你係爸爸定媽媽? 不如問下他們未來幾年有咩打算?

網民D︰正如這裡大家所說,$8,000-$10,000都合理,在外面自己租都做不到。但你也說,也不真是靠這個開飯。老實相差只是一兩千元,不值得大家不開心。

始終一家人,不如打開來說,可能更好。你可以直說你不滿意他說話的語氣,但也可以問他未來幾年的計畫,可有甚麼大家可以配合,關心一下他們,可能大家更容易取得共識。

網民E︰搵$30,000畀$8,000,同女友住,包食晚餐,無收多啦!如果你唔等錢使就照收,然後幫佢儲$6,000仲好。

網民F︰得,佢覺得買餸平,叫佢以後負責買餸,收工去超市買聽日餸,記得要買埋調味料,買足一個月,keep單自己計吓數。

網民G︰$8,000?租都唔止啦!你大仔有本事請自己搬出去!

網民H︰咁你生個仔出嚟嘅目的,係唔係為咗每個月賺錢畀你?當然你冇責任養埋佢女朋友,不如你叫佢哋搬出去啦,無謂為錢嗌交。

網民I︰叫佢去出自己住囉,完!

網民J︰簡單,大仔佔用屋企資源,細仔無,兩個都無畀家用,立張平安紙,百年歸老時,因生前已畀大仔住屋福利,所以屋歸細仔擁有,大仔唔好問點解,因為佢已經承認樓吾會係佢嘅,父母有權點分,同時要佢哋兩個係平安紙上簽署,無交嗌!

延伸閱讀︰【家庭關係】哥哥失業無收入 打工仔被媽媽要求畀多$5000家用

坊間居然有家用計算表?
「家用給幾多?」的話題沒完沒了,但想不到有網友居然設計出一個「家用計算表」,家用的金額是取決於父母過往的對待,大家又有否試算過呢?

按圖即睇「家用計算表」︰

按圖即睇令你無錢儲的「10個消費壞習慣」︰

延伸閱讀︰【家庭關係】32歲月入5萬元 每月畀3萬做家用嘆辛苦︰仲未上到車好無用

延伸閱讀︰【家庭關係】屋企人只會講錢?打工仔心灰︰淨係出糧先搵我


最新專訪片︰

【HR Guru】華御結首推「全職員工子女醫保計劃」為員工分憂解難 董事長西田宗生笑言:我是公司最底層

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【家庭關係】從小到大跟兄弟姐妹比較 打工仔自言壓力大︰永遠睇死我

  • 【薪酬待遇】新入職同事人工高出呢個數? 網民:人比人,比死人

  • 【商業電郵|職場英語】太忙遲咗覆Email?教你5句常用道歉句子

  • 【職場熱話】公司似邪教? 返工必須頌讚老闆 沉默就會OOO

  • 【薪酬福利】覺得自己underpaid!點樣同上司開口提出加人工?

  • 【職場溝通】Send訊息小心出事!5大使用通訊軟件的Don’t!問「忙唔忙」都唔得?

  • 【小心踩中老細地雷】打工仔必睇!呢4句說話千祈唔可以講!

  • 【職場調查】職場新人6大煩惱事!網民說不出的困擾係?好驚對住上司?

  • 【職場趨勢】員工對僱主信任度大跌!僅69%僱員相信老闆決策正確 較兩年前跌一成

  • 【溝通技巧】啲嘢做唔晒 點覆同事會好啲?網民:睇吓對方態度點!

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow