【家庭關係】住得屋企就要畀家用?網民:唔會同屋企講有幾錢人工

【家庭關係】住得屋企就要畀家用?網民:唔會同屋企講有幾錢人工

不少打工仔經常表示,返工都是為份糧,但原來人工都可以鬧出家庭問題!有網民在在討論區發文,表示自己人工少得僅僅夠自己用,但父母經常有意無意暗示他要畀家用,令他深感不解。其他網民則持不同意見,反問為何會不夠使,究竟事發經過是如何?

按圖了解事發經過及網民回應:

 

「我上年十月開始返工到而家,無畀人炒已經好好彩。」

「人工得嗰萬四蚊,但扣埋強積金同保險,剩返萬一鬆啲;」

「自己使都掹掹緊,仲要儲錢,真係無錢畀家用。」

「阿爸阿媽成日有意無意暗示我仲未畀家用,啲家用仲要用嚟貼我個敗家細佬。」

「我照直講唔夠畀,佢哋就話我好不孝,養我廿年都無同我計…」

「講真,話我無情又好、不孝都好,我真心唔認同生仔當投資 ,靠兒防老嘅傳統思想...」

網民:「除非你自己完全搬出去住,否則你唔畀家用,真係幾衰。」

網民:「唔會同屋企講有幾錢人工。」

網民:「我無畀家用,但水、電、煤我交~」

網民:「萬一鬆啲都唔夠用?」

網民:「你唔畀家用,都頂咗啲水、電、煤,同網費啦,如果租屋住就頂租金啦!」

網民:「啲父母要家用,根本唔係真係等錢使,而且單純用嚟自我感覺良好,同啲朋友晒命。」

網民:「我覺得你父母都養咗你咁多年,就算少少地都可以畀佢哋一千、二千咁。」

網民:「無畀家用,但開咗張信用卡畀佢。」

網民:「我就咁諗嘅,住屋企、食屋企,你搬出去都要交租啦;阿爸阿媽叫到,咪求其畀少少,心意心意囉。」

睇完網民的評論後,不知道你會覺得返工後,應不應該「畀家用」呢?即使人工少,但如果可避免以下10個消費壞習慣的話,可助你更有效理財,或許畀家用都不是那麼難做到!

10個消費壞習慣(按圖了解:)

延伸閱讀︰【職場理財】賺極都儲唔到錢?學識「六個罐子理財法」 你都做到有錢人

延伸閱讀︰【職場理財】表妹碌卡買名牌 信用卡只還Min pay 打工仔︰佢話同銀行鬥長命

延伸閱讀︰【個人理財】大學生嘆儲錢真係好辛苦 網民:呢個係概念性問題

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【網絡熱話】返工幾努力都無得升 打工仔感慨:接受自己係平庸嘅人

  • 【職場熱話】10個職場初老症狀 你中了幾多個?

  • 【職場趨勢】Job Title趨向誇張?4大導致職銜通脹(Title Inflation)的因素

  • 【公司加班】打工仔呻OT到12點連的士錢都冇得claim 網民反教訓事主⋯

  • 【職場文化】網民列舉「變態公司」特質:禁止員工有工作以外交流⋯

  • 【2023薪酬趨勢】做IT等於人工高?18大資訊及通訊科技業職位月入中位數!

  • 【2023薪酬趨勢】HR人工有幾多?15大人力資源及行政職位月入中位數

  • 【伏工特徵】6個同事5個走!應否馬上離職?網民:成班拉隊走實有問題!

  • 【新年職場】63歲單身上司唔派開工利巿 仲向下屬拎利巿 網民:封粒利巿糖畀佢

  • 【農曆新年】公司同事食開年飯 嚴選10個聚餐最難頂的行為

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow