【回頭草】老細炒完話想請返 仲要退返代通知金畀佢哋?事主:應唔應該食回頭草好?

【回頭草】老細炒完話想請返 仲要退返代通知金畀佢哋?事主:應唔應該食回頭草好?

解僱員工的理由有很多種,疏忽職責、行為不當、不服從上司等都是上班大罪。除了這些原因外,被「炒魷魚」亦可能與公司内部的財政狀況有關。最近,有網民於Facebook專頁「辦公室日報」上投稿,分享自己被解僱的經歷。根據勞工法例,如果要即時解僱員工,僱主則需要賠償「代通知金」。但是,這次分享的事件主人公卻表示僱主試圖拿回代通知金。到底事情的經過是怎樣的呢?

按下圖即睇事主經歷及網民留言:

事主:上個月畀老細炒咗,佢直接話我人工太貴,又話上年公司條數好差,呢個年度要cut budget,其實佢一開頭係問我可唔可以減人工先嘅,不過一嚟就話要減$8,000,梗係睬你都傻啦!再搵工係難,但我過唔到自己心理關囗囉!

事主:公司炒我有賠一個月人工,仲要簽返張同意書之類嘅物體,咁就梗係收咗先算,簽咗先算,走咗先算啦。點知過咗3個星期都唔夠,老細就叫HR打畀我問搵到工未,會唔會考慮返公司做。

事主:HR話唔使減薪,會出返原本人工,所有嘢都照舊,不過老細有一個條件..…

事主:就係退返一個月代通知金。

事主:我而家個心十五十六,猶豫係因為仲未開始搵工,亦唔知道搵唔搵到工,如果我堅持唔畀返嚿錢公司,咁我就要出去搏一搏。

事主:講規矩講勞工法例,道理一定喺我呢邊,所以我都膽粗粗問過如果唔退還筆錢,係咪一定冇得返去做,HR答我係,仲話老細好堅持要我退返錢先至會再請。想請教下大家意見,喺咁嘅情況之下,我應唔應該食回頭草?

根據《僱傭條例》,僱主如故意及無合理辯解而不依時支付解僱補償給僱員,可被檢控,一經定罪,最高可被罰款35萬元及監禁3年。其實,當時事主在離職時已經簽署了同意書,白紙黑字證明離職條款是經過雙方同意。因此,僱主想要拿回賠償金可以説是不可能的事,亦有機會觸犯法例。

另一方面,對於應否吃「回頭草」一事,大多網民都表示強烈反對。他們均認為這間公司不守信用,怒斥「反口覆舌」、「小家又冇誠意」、「都唔講規矩嘅」,可見打工仔們都認為信任是職場中很重要的因素。大家又認為事主應否吃「回頭草」呢?

邊個行業最可能被炒?按下圖即睇3個最大機會裁員及4個安全嘅行業!

好怕自己被炒魷魚?按下圖即睇5個克服焦慮的方法!

延伸閲讀:【職場熱話】兼職員工口頭通知辭職卻尾日no show 上司要求賠代通知金

延伸閲讀:【職場熱話】打工仔食回頭草返舊公司做 網民:真係唔建議⋯⋯

延伸閲讀:【升職加薪】因上司離職獲晉升 對方卻有意食回頭草!事主:最後佢嚟見我個位……

延伸閲讀:【裁員潮】打工仔遭解僱感不忿?逾8成人被炒後嘗試向前公司報仇!


最新專訪片︰
【星級斜槓族】Shirley陳欣妍積極經營YouTube展現最真實自我 孖男友沈震軒升呢健身室老闆

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【勞工法例】極端天氣?黑雨返工可早走?遲到會被扣人工?一文看清勞工處規定暴雨警告下的上班安排 律師解答3大灰色地帶!

  • 【勞工法例|辭職】一文睇清辭職後 通知期、代通知金、年假、雙糧或花紅點計

  • 【2024薪酬調整丨加人工】雙糧、花紅大不同 酬金期完結前辭職又點計?未夠一年出幾多?幾時出Bonus?

  • 【勞工法例】新同事放大假唔理公事 上司要求放假做嘢 原來係犯法?

  • 【塞車遲到要扣人工?】屯門公路成日塞車點算?遲到扣糧有冇違反勞工法例?勞工處咁樣講!

  • 【勞工法例】因母親入院昏迷 曠工一日被老細扣人工!佢有冇權咁做?

  • 【職場熱話】老細月入十幾萬 但Lunch Time竟然去做外賣仔搵外快!網民:可能為興趣

  • 【勞工法例】過咗試用期都唔可以放年假?事主:公司話頭一年只可以請無薪假!

  • 【職場熱話】自由去廁所都係揀工條件? 網民:要忍廁所寧願辭職!

  • 【勞工法例】辭咗職仲有冇得拎Bonus?僱傭合約細則咁樣講!

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow