【辦公室設計】Open Office一舉一動都被監視? 網民︰但有partition就靜過外太空 究竟邊個office設計先好?

【辦公室設計】Open Office一舉一動都被監視? 網民︰但有partition就靜過外太空 究竟邊個office設計先好?

辦公室是打工仔每天工作的地方,其設計非常重要,不但會左右工作氛圍,更會影響工作效率。近年越來越多企業偏向開放式辦公室設計,旨在有更活潑開揚的工作環境,讓辦公室的整體感覺更和諧。

不過,日前有打工仔在連登討論區自言不喜愛open office,因要與同事共用同一工作枱,當中更沒有間板隔開,不但不能「瞌眼瞓」,更怕老細及身邊同事「監視」。一眾網民對此意見不一,認為open office及傳統辦公室設計各有利弊,大家又有甚麼意見?

即睇網民留言︰

撐開放式設計︰

網民︰「幾好呀,大家一齊被監視,好過淨係走廊位嘅人被望住。」

網民︰「睇你公司咩人多啦,如果係後生仔多/Startup公司,多數會好玩好多,都唔會鐘意有板隔住。」

網民︰「有隔嗰啲先唔好,靜過外太空,個個同事都疑神疑鬼咁。」

網民︰「Open office+WFH先係完美組合。」

網民︰「設計得open office嘅公司,多數都比較開明,同事都young啲,成個工作氣氛好好多。」

撐傳統設計︰

網民︰「Open office存在價值咪就係被個老細𥄫實員工,唔畀你哋玩電話同瞓覺。」

網民︰「Open office都要氣氛配合,如果員工之間除咗工作交流,唔會嘻嘻哈哈,仲要日防夜防啲管理層監視,咁就真係零作用。」

網民︰「同意樓上,同事邊有咁多嘢好傾,寧願有partition畀我自己靜吓。」

網民︰「自己喺個位做嘢唔好?!點解要同人social?!」

網民︰「其實傳統office加多啲其他福利(e.g. WFH)就最好,有得WFH邊個理你個office設計成點。」

正如網民所言,不同的辦公室設計各有利弊,打工仔自然各有所好。如果不想為了辦公室環境而轉工,那不妨轉換一下心態及行動,如想在open office找回私人空間,打工仔可以儲物架自製隔板,減少他人騷擾。

延伸閱讀︰【辭職轉工】調查顯示近3成打工仔會考慮轉工 公司福利成去留關鍵

延伸閱讀︰【員工福利】微軟、Netflix提供無限休假就係好? 研究:員工反而請少咗假!

新世代求職者越來越重視工作體驗,企業應推出甚麼政策才能留住人才?企業不妨參考以下7大福利建議︰

打工仔需不時在辦公室「扮工」,如果在開放式辦公室「扮工」,難度亦隨之增加。那麼打工仔可如何在辦公室消磨時間呢?

延伸閱讀︰【一人之境】大學生自稱「獨行俠」 網民勸多交際︰出嚟做嘢要靠人脈

延伸閱讀︰【人力資源】2022年度外派僱員宜居城市排名 香港排名急跌15位至第92名


最新專訪片︰
【星級斜槓族】港隊劍擊運動員吳諾弘專訪 中五停學決心打劍 東奧後卻遇職業生涯最低潮

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【辭職學問】公司表示無收過辭職信點算好?事主:佢反問我有無證據.....

  • 【Sick Leave】同事愛喺其他人放假時請病假 事主:無Teamwork可言!

  • 【職場熱話】網民力數老細各種黐線事跡 問周末得唔得閒返工

  • 【職涯規劃】年過40歲就唔轉工?打工仔質疑同事唔敢走出舒適圈!網民:年紀越大,社會對你越唔友善⋯⋯

  • 【見工面試】愈快有Offer嘅工就愈伏? 網民︰睇彩數咋喎

  • 【見工面試】公司連會議室都無?求職者:全Office嘅人睇住我面試⋯⋯

  • 【見工奇遇記】面試前一晚老闆追蹤IG嚇壞女求職者 網民:小心職場騷擾

  • 【返工血淚史】返工趕時間最怕遇到OO 網民︰試下推開佢囉!

  • 【就業市場】香港失業率維持2.9% 勞工市場仍緊絀 逾10萬人冇工開!

  • 【求職指南】晉身中高層職級必備 10個貼士幫你打造合適CV

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow