【辦公室環境】返甲級商廈但pantry無水龍頭鋅盤 打工仔︰飯都帶唔到!

【辦公室環境】返甲級商廈但pantry無水龍頭鋅盤 打工仔︰飯都帶唔到!

甲級商廈有良好的辦公室配套及裝修,但原來這些都是假象?最近有打工仔在網上討論區發文,大呻甲級商廈的pantry沒有水龍頭和鋅盤,同事要到洗手間才能用水,非常不方便,讓事主大感不滿。

對於事主的經歷,大部分網民都不解為甚麼辦公室內沒有水喉位,亦有網民建議事主可以將飯盒、水杯拿回家沖洗。

即睇事主經歷及網民留言︰

事主︰「我早兩個星期開始返新工,本身公司唔算好大,但都叫外資,而且個office喺甲級商廈,所以本來都好期待。但點知第一日返工就已經覺得好奇怪,唔明點解個pantry係無水用!無水龍頭!無鋅盤!但其他設備都好齊全㗎喎,有晒微波爐、咖啡機、焗爐同雪櫃,啫係你都預咗同事會用呢啲設備㗎啦,但點解偏偏唔整返個水龍頭同鋅盤呢?

同事叮完個飯,要拎去廁所洗;飲完嘢飲,又要特登拎去廁所洗,真係好唔衛生呀!最慘係我本身係帶開飯,就係因為呢件事,搞到我連飯都帶唔到!救命呀,點解可以甲級商廈入面嘅pantry連水龍頭、鋅盤都無?!」

事實上,良好的辦公室設計與裝潢能提升員工的工作體驗,提高歸屬感。事主對辦公室的硬件設備有所不滿,對公司產生負面印象,很快便會有「離心」。因此,企業應多花心思在辦公室設計及設備上,以減低員工流失率。

延伸閱讀︰【職場趣事】公司搞聖誕Party叫同事整嘢食?網民:買幾盒18件麥樂雞!

延伸閱讀︰【Office豪華旅行團】物業顧問公司辦公室似私人會所 有韆鞦櫈、免費生果!

與港資公司相比,網民大致認為港、中、日資公司較傳統,外資公司的企業文化和職場環境則較理想,但事主的故事卻推翻了這個既定印象。那麼究竟這些公司有甚麼分別?

2023年快將到來,人力市場有甚麼新變化?企業又會如何因時度勢,為員工提供最新、最特別的福利?

延伸閱讀︰【職場熱話】好心煮飯仲要畀人嫌棄 事主:終於明白阿媽煮飯係咁辛苦⋯⋯

延伸閱讀︰【職場文化】返成日工無講過嘢 樓主呻公司環境太靜:就嚟口臭!


最新專訪片︰

【Office豪華旅行團】物業顧問公司辦公室似私人會所 有韆鞦櫈、免費生果!

《愛.回家》英進招浩明專訪 棄高薪銀行工勢入娛圈 屢敗屢戰依然決心追夢

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場熱話】網民力數老細各種黐線事跡 問周末得唔得閒返工

  • 【職涯規劃】年過40歲就唔轉工?打工仔質疑同事唔敢走出舒適圈!網民:年紀越大,社會對你越唔友善⋯⋯

  • 【員工福利】網民盤點公司福利 「準時收工唔使OT已經好夠」

  • 【員工福利】打工仔不滿Lunch Hour大減一小時 「老細覺得多咗時間做嘢,但其實士氣仲差」

  • 【見工面試】公司連會議室都無?求職者:全Office嘅人睇住我面試⋯⋯

  • 【見工奇遇記】面試前一晚老闆追蹤IG嚇壞女求職者 網民:小心職場騷擾

  • 【職場趨勢】唔係只得「安靜招聘」!12個2023年熱門職場關鍵字!「憤怒申請」同「迴旋鏢員工」係咩?

  • 【職場熱話】英文名越普通 職場生活越易過? 「老細唔記得叫做少啲嘢」

  • 【我愛返工】新工同事心繫公司 Lunch照傾公事 打工仔疑:係咪無私生活?

  • 【職場文化】返工第一日被炒!設計師嘆:有20年經驗都無用⋯

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow