【請假風波】淡季連續請一星期AL被拒 事主:係咪我唔夠體諒公司?

【請假風波】淡季連續請一星期AL被拒 事主:係咪我唔夠體諒公司?

近期疫情放緩,多個地區陸續開關,香港打工仔又能回歸四出外遊紓壓的生活。唯一要解決的問題只剩下向上級提出請假申請,但批發的程序又會否盡如人意?有網民於連登討論區發文討論,指自己向上司預告三個月後請假旅遊,但竟遭回應請假日子過長,需要時間考慮為由敷衍以對,令事主大惑不解⋯⋯

即睇事主經歷:

事主:交代少少背景先,喺呢間公司返咗大半年,第一次請連續多過兩日嘅假期,亦都有避開晒旺季,特登揀淡季日子請假。

事主:今日同阿姐講,話想三個月後請一個禮拜假去旅行。佢話要考慮吓,覺得一個禮拜太長⋯⋯

事主:我聽完當堂呆咗。返咗幾年工,第一次出現請假有阻滯嘅情況。

事主:諗爆頭點解唯獨係我唔請得,有同事甚至已經去完兩轉旅行返嚟,係得我從來無行開過。咁難請假,以為我先係高層!

事主:究竟有咩公司會唔畀員工淡季日子請假?定其實係我唔夠體諒公司?

即睇網民回覆:

網民:唔好同佢講話想放假,係通知佢要放假。

網民:我都試過返份工攞假要睇上司面色,唔知仲以為佢係我係女朋友,要哄掂先肯放人。

網民:唔批?無所謂。咪個個星期都射兩日波,互相傷害囉!

網民:睇你咩位同性質,如果你係出勤返Shift,少你一個就少一個,老闆咁樣安排唔出奇;如果你返普通文職,一般都畀自決。

網民:試過返返吓工唔舒服,想下晝攞SL去睇醫生。經理話下晝高層會嚟巡Office唔畀我走,最後我同Senior Manager講先肯畀我走,仲要好似皇恩浩蕩咁!

網民:請假都要睇人面色,啲假我㗎,唔係應得㗎咩?

網民:銀行工年年都要放一次Block Leave,最小都成個星期,多數放完都仲有大把假要清。樓主都係快啲轉工喇!

網民:公司想你請少啲假,建設社會貢獻國家啫!

網民:正常只係睇執你手尾位同事嘅面色,根本同上司無關。

網民:辭職啦,普通文職都唔畀自主請假,跟住呢種上司會好慘。

 

根據勞工處《僱傭條例》,僱員在受僱每滿12個月後,須於隨後12個月內放取應得的有薪年假。年假日期應由僱主在徵詢僱員後指定。僱主須至少在假期開始的14天前以書面通知僱員年假的日期;如雙方同意,可以較短時間通知。如僱員要求,僱主可按下列方式給予年假:

年假日數不超過10天:可將不多於3天的假期分開發放,而餘下年假則應連續發放。

年假日數超過10天:最少連續發放7天年假,餘下的年假可分開發放。

如年假期內適逢休息日或法定假日,該日應視作年假,而僱主必須爲僱員另定休息日或法定假日。換言之,於公司工作未滿一年的事主在上司批准前的確未能據理爭取年假。

即刻按圖了解更多職場請假風波。

延伸閱讀︰【內地通關】中年男同事請假跟阿媽返鄉下 目的只為相睇娶老婆?

延伸閱讀︰【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

延伸閱讀︰【職場辛酸】參加親人喪禮 卻被工作訊息轟炸 打工仔:連請喪假都要騷擾我⋯⋯

延伸閱讀︰【員工福利】女友家人死忌放假被質疑 口賤同事︰唔係話屋企有人死咩?

 

最新專訪片︰
【星級斜槓族】TVB綠葉王兼物理治療師林景程專訪 入行歌手夢碎一度想離巢 視周星馳及黃子華為世一偶像

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【2024職場趨勢 | 溝通】Z世代拒絕「安靜離職」!信奉Delulu精神 以玩心精神享受工作樂趣!

  • 【職場八卦】老闆唔認得自己 利市收Double 事主:咁係好事定壞事?

  • 【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

  • 【2024投考ACO丨全年招聘】考咗3次ACO都失敗 事主究竟衰喺邊?一文睇清助理文書主任入職條件/人工/晉升/申請程序

  • 【職場文化】同事摶晒老命為公司 樓主:究竟有咩原動力?

  • 【Appraisal丨加人工】拎太多年假會影響Appraisal? 經常射波難以升職加薪?

  • 【聖誕Party】HR告知未過試用期無得抽禮物 樓主:使唔使咁直接?

  • 【聖誕Party】同事包禮物包到垃圾咁 事主:睇見都唔開胃⋯⋯

  • 【躺平文化】躺平才是人生贏利組?事主:反正買唔到樓,有錢去旅行好過

  • 【面試貼士】點樣接受面試失敗?打工仔:灰到世界末日

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow