【見工奇遇記】公司狂出招聘廣告 目的唔係請人?求職者︰HR係咁收風

【見工奇遇記】公司狂出招聘廣告 目的唔係請人?求職者︰HR係咁收風
本港疫情逐漸緩和,最新失業率亦稍稍下降至6%,就業市場陸續重回軌道,意味著打工仔有更多的轉工機會。讀者Mandy就是其中一位想轉工的打工仔,她表示最近自己不停留意所屬的行業職位空缺,見有間公司招聘人才,因此Mandy見有合適的職缺便網上應徵。果然,不足一星期該公司便邀請Mandy進行面試,可是在整個見工過程中,Mandy從HR的語氣和問題發現有古怪,懷疑該公司借招聘名義,實情有其他目的…

按圖了解讀者Mandy的見工奇遇記︰
讀者Mandy︰「我讀書時係主修Marketing,因為對呢個行業有興趣,同埋唔會好似普通文職咁齋坐,成日都要諗Idea,所以我出嚟做嘢繼續留喺呢行。我而家做緊一間中小企嘅Marketing,見呢排出面個市幾好,咪諗住Send下CV,睇下有冇更好嘅機會。

我喺求職網見到有間都算出名嘅公司,瘋狂出招聘廣告,上至Director,下至Assistant都請。其實當下我無咩留意,見到有啱嘅空缺,我就申請。唔使一個禮拜,有個HR打畀我叫我上佢公司見工。我自問自己係有責任感嘅人,所以每次面試我都會做足準備。

面試當日,我見到個HR都唔似HR,平時公司啲HR著得好整齊,但呢間公司個HR係T恤牛仔褲。不過算啦,可能係唔同公司有唔同嘅文化啫,我嗰陣無理咁多。但面試過程中,我就覺得越嚟越唔對路…起初佢問我啲背景、工作經驗呢啲都正常,問問下,佢居然係咁問我公司未來嘅方向。仲要唔係問一兩句咁簡單,係詳情咁問…係人都知,你喺度收風啦!而且嗰位自稱HR嘅女士,好似完全唔識HR嘅工作同成個見工程序咁。心諗,如果你係部門嘅主管,唔識HR嘢都話正常呀。但佢明明介紹自己嗰陣話自己係HR!

呢啲都算啦!最過份係臨到面試最後,佢叫我將面試過程中所講嘅Idea、工作建議同而家做緊嘅嘢,寫個Report畀佢…佢係咪黐線㗎?!我做咩要無啦啦寫個Report畀你?當然,最後我係無畀佢啦!經過呢次見工經驗,我真係會好小心揀公司,只係無諗過一間大公司,佢哋內部嘅運作會咁差咁亂。

奉勸各位打工仔,唔好為咗一份工而出賣個人同公司資料,隨時得不償失呀!」

延伸閱讀︰【勞工法例】試用期內辭職7日通知?點解打工仔被HR鬧曠工?盤點奇怪招聘廣告用語  有介紹費算唔算伏工?
有公司為了吸引更多求職者應徵職位空缺,在招聘廣告中加入大量奇怪的廣告用語,不過這些廣告可信性有多高呢?早前有網民盤點多個伏工的特徵,看看你又遇過幾多個︰

延伸閱讀︰【見工奇遇記】面試要求職者除口罩?HR被質疑睇樣請人︰選佳麗呀?

延伸閱讀︰【見工奇遇記】每次面試都被HR玩?打工仔︰隔咗一個月打嚟 叫我聽日返工

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【求職攻略】求職者返新工鬧爆公司「玩嘢」 全因HR招聘廣告出錯?

  • 【求職者大忌】HR盤點請人黑名單!偷公司物品 用假病假紙都上榜!

  • 【職位招聘】觀塘有護膚品廠請文員 寫明29日有薪假 點解被鬧中伏?

  • 【見工奇遇記】面試要求職者除口罩?HR被質疑睇樣請人︰選佳麗呀?

  • 【見工奇遇記】去甲級寫字樓面試竟發現… 打工仔爆HR前言不對後語超伏!

  • 【見工奇遇記】面試前做足準備 求職者因HR一個舉動即不合格?

  • 【見工奇遇記】HR一個犯錯致面試遲到 求職者︰仲要黑面鬧我!

  • 【見工奇遇記】每次面試都被HR玩?打工仔︰隔咗一個月打嚟 叫我聽日返工

  • 【見工奇遇記】HR要求面試做測驗 不獲聘請但擅自刊登求職者作品?

  • 【職位招聘】點解香港老闆難請人?對HR印象差都係原因?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow