【職場辛酸】會所姐姐工作13小時後過勞暈倒 同事:內部政策搞到天怒人怨!

【職場辛酸】會所姐姐工作13小時後過勞暈倒 同事:內部政策搞到天怒人怨!

在以工作步伐急促聞名的香港職場生存,壓力已經非常龐大,更何況是吃力不討好、經常被人投訴的服務行業?有網友於香港討論區發文,公開自己於私人會所工作的情況,控訴管理層在長期人手短缺的情況下,依然增加員工的工作量,令員工最終因體力不支而暈倒。無奈員工多次向上級投訴不果,只能於網上發文抱怨,祈求令更多人知道於私人會所工作的辛酸⋯⋯

即睇事主詳細經歷:

事主:我真係好想講下喺呢間私人會所嘅工作情況。

事主:三個星期前,會所一位姐姐做咗13個鐘之後,喺收工嗰刻過勞失去知覺暈咗。好彩救護車嚟到嘅時候位姐姐已經醒咗,但公司只當例行病假,冷處理不了了知。

事主:以前呢間私人會所個老闆的確係個好僱主,喺呢間機構工作都識咗好多做咗10年至20年嘅同事,都係話公司有幾好。

事主:疫情開始嘅時候,我哋都係放無薪假,好多人都好羨慕;疫情最高峰時大家都係咁清假,清到無晒大假先有得放疫情假,無扣減任何人工。

事主:當然,好多同事都因為中咗新冠返唔到工,到疫情第二次高峰期時,管理層開始改變策略:先扣假及再扣鐘。

事主:咁係咩意思?即係當你放完你有嘅假期,然後公司決定無得開門嘅時候會要求你放假,但無曬假就每日扣你9個幾鐘,最終人人都欠公司200個鐘以上,咁唯有每日都加班去還。

事主:當呢件事不停地發生要求你閂門扣鐘,咁就還咗一年都未還得晒啦。所以人人都要還,日日做11個鐘。

事主:自從年中開始,唔計一般員工,中階經理級走咗一半。

事主:從疫情前到今日,人手減咗兩成以上,有啲清潔部仲慘,日日返去就係聽到減預算、減人手追生意。

事主:自從疫情開始,酒店街檔都無生意,但會所因為防疫做得唔錯,所以唔敢去出面食飯嘅人都嚟晒呢度。

事主:但我哋嘅人手比疫情前少咗兩成,平時已經踢晒腳,何況係依家?

事主:連啲會員都問我哋點解個場無人,會費就年年都加,招呼客人嘅人手就年年都減⋯⋯

事主:我身為員工真係唔識答。依家得返咩人?咪就係啲有家庭、做咗10幾20年嘅人,你叫佢哋點走?咪唯有頂硬上,一個人做兩個人嘢。

事主:我哋有個「與總經理對話」嘅活動,每位同事都反映唔夠人手,回應係「有業績可解決任何東西」,聽完真係得啖笑⋯⋯

事主:我哋做會員制,幾多人嚟食飯我可以控制到㗎咩?點解要推個責任喺我哋身上?減咁多人手點做好啲服務?叫會員點返嚟?

事主:是但行入銅鑼灣間茶餐廳都多人手過我哋。如果計返面積,分分鐘連佢哋一半人手都無⋯⋯

事主:做咩要不停減我哋人手,變到每日就係追業績而唔係服務行先?究竟呢個係咩邏輯?

事主:個名氣喺行頭已經唔好啦,人手一個個咁流失又請唔返。然後過兩個月覺得你哋又做到喎,又Cut咗個位。咁都得?

事主:講返轉頭,先喺疫情扣到你欠公司200、300個鐘,然後再減你人手,一人做兩人做嘅嘢,再人人都做11個鐘以上去OT還鐘。

事主:終於有人過勞暈咗,人事部聲都無出,坐喺總部嘅淨係會睇數字,分分鐘連有件咁嘅事都唔知。

事主:救命,有無一齊做緊嘅同事講吓點先反映到畀高層知?

即睇網民回覆:

網民:依家啲管理層唔會理你㗎喇,搵錢最緊要。CEO加到上三千幾四千萬人工,然後今年全部部門要減6% Cost,所以仲點會請人幫你?

網民:其實無乜渠道可以令上面嘅高層知道,之前都有其他部門同事投訴上去,但最終都係被對上一層講幾句就了咗件事⋯⋯

網民:啲高層好識做門面功夫,有好多無理政策強行要求下屬執行,好多有能力嘅人都係一個一個被佢逼走!

網民: 我相信如果班高層落嚟做我哋個位,絕對無一個有能力做到佢哋要求嘅服務及政策!

網民:成班高層淨係得把口,從來無了解清楚實質情況同員工工作壓力,做得最多嗰班員工反而係最低收入。

網民:希望工會可以做到一啲反映畀高層,不過唔好有太大期望⋯⋯

 

細心留意身體狀況 謹記避免工作過勞
工作過勞會隨時間不斷累積,可以造成許多症狀,並誘發許多疾病。在累積疲勞的過程中,身體會出現以下5個警號,工作壓力龐大/長時間工作的打工仔要多加留意了!

1:眼睛乾澀
眼睛酸痛、乾澀,甚至視力模糊都是用眼過度的症狀,工作一段時間後不妨嘗試望望遠方景物,讓眼睛休息一下再重新投入工作。

2:肩頸僵硬酸痛
於辦公室工作的人士需要長時間對着電腦工作,維持固定姿勢會令頸椎、韌帶退化,肌肉會出現痙攣與痠痛,造成頸椎疲勞。要避免症狀發生便要不時伸展肩頸,讓頸椎給肌肉得到放鬆。

3:記憶力減退
因為長時間精神緊繃會導致記憶力減退、經常忘記工作細節,更會難以集中精神專注工作。改變心態,以輕鬆豁達的心境面對工作,便能避免記憶力衰退或減少患上心理疾病的風險。

4:短期內快速掉髮
長期精神緊繃除了會導致記憶力減退,更會導致短期內快速掉髮,令儀容更顯憔悴。

5:情緒管理失控
工作量大與壓力大時,大腦會潛意識偏向儲存消極負面的記憶,讓人情緒煩燥,或是心情低落、產生悲觀的想法。

即刻按圖了解更多打工仔悲慘經歷。

延伸閱讀︰【職場辛酸】香港打工仔悲歌? 樓主:放工後嘅私人時間所剩無幾⋯⋯

延伸閱讀︰【職場辛酸】盤點5個送貨員辛酸 網民:以為日曬雨淋已經好辛苦⋯⋯

延伸閱讀︰【職場辛酸】放完產假工作報告被評D級 事主:搵平機會告唔告得入?

延伸閱讀︰【職場辛酸】服務業的辛酸!網民力數客人講過最「無厘頭」嘅說話


最新專訪片︰
【星級斜槓族】港隊劍擊運動員吳諾弘專訪 中五停學決心打劍 東奧後卻遇職業生涯最低潮

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【2024職場趨勢 | 溝通】Z世代拒絕「安靜離職」!信奉Delulu精神 以玩心精神享受工作樂趣!

  • 【職場八卦】老闆唔認得自己 利市收Double 事主:咁係好事定壞事?

  • 【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

  • 【2024投考ACO丨全年招聘】考咗3次ACO都失敗 事主究竟衰喺邊?一文睇清助理文書主任入職條件/人工/晉升/申請程序

  • 【職場文化】同事摶晒老命為公司 樓主:究竟有咩原動力?

  • 【Appraisal丨加人工】拎太多年假會影響Appraisal? 經常射波難以升職加薪?

  • 【聖誕Party】HR告知未過試用期無得抽禮物 樓主:使唔使咁直接?

  • 【聖誕Party】同事包禮物包到垃圾咁 事主:睇見都唔開胃⋯⋯

  • 【躺平文化】躺平才是人生贏利組?事主:反正買唔到樓,有錢去旅行好過

  • 【面試貼士】點樣接受面試失敗?打工仔:灰到世界末日

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow