【職場熱話】HR派錯糧單!! 發現下屬人工竟同自己相近 打工仔:接受唔到…

【職場熱話】HR派錯糧單!! 發現下屬人工竟同自己相近 打工仔:接受唔到…

為了效率、避免繁複的行政溝通,不少公司都會採用電子計糧系統。一些中小企仍習慣以人手處理,難免會出現人手錯誤。早前有網民在香港討論區發文,表示HR派錯糧單,令他意外得知下屬薪酬跟自己相差無幾,坦言難以接受。

延伸閱讀︰【職場熱話】出糧出少一毫子都去同老細理論!網民:欣賞佢為自己爭取!

 

按圖了解事主、網民分享:

事主:「HR每個月都會派糧單,上個月打開咗封糧單後,發現HR派錯咗我下屬張糧單畀我。我嗰張又唔知去咗邊,我懷疑去咗我下屬嗰度,佢睇完畀返HR。

我喺唔知嘅情況下,睇咗佢嘅人工,我發現原來佢人工只係低我好少好少……$300。

喺我眼中大家人工係差唔多……我下屬係碩士畢業,可能呢點都有影響。依家真係有少少想辭職……我唔係好接受到……可能下屬睇到我人工,見同佢差唔多都笑緊我……」

網民A:辭職加投訴人事部。

網民B:我都發現同我一個位嘅人,新入職、工作經驗比我少,但人工比我高。我有同公司反映,但冇用,所以我搵緊工。

網民C:覺得自己underpaid,就應該闖一闖。

網民D:我發現咗自己人工高過上司,不過我叫佢咪辭職,佢辭職我都唔做。因為我唔想過做埋佢嗰份。啲公司就係咁,做得耐唔等於多人工。

網民E:冇寫名咩?唔係你個名,你唔好拆啦。

網民F:公司請咗個新人嚟跟我,後來知道佢人工高我2成。其實都估到原因係我好耐冇轉工,所以人工追唔上,最後唯有自己轉工囉。

網民G:隱約公開所有人條數,迫上面加返你個差價!

網民H:人工雖然相同,但你職位高過佢啊。

網民I:我公司好多人薪水高過上司。

網民J:咩上司下屬?如果都係3年以下嘅散仔位,就唔使分得咁清楚,大家都仲喺起跑點。

對於萌生去意的事主,一眾網民指「魚唔過塘唔肥」,支持事主辭職。他們認為今時今日不轉工,薪酬難以提高,甚至會很快被同齡人、後輩超越。

今次事件源於HR派錯糧單,不少網民認為今次是人為失誤,建議事主要投訴。糧單屬於個人私隱,對於公司來說亦是機密,如果發現糧單不屬於自己,不應擅自打開。根據《個人資料(私隱)條例》列明,任何人未經資料使用者同意,而取得其個人資料,被視為罪行。

延伸閱讀︰【見工面試】面試官要求交出糧單!求職者大感無奈!HR過來人竟稱不見怪?

【職場熱話】無品同事偷睇糧單 周圍唱𢭃幾錢人工 網民提議:搵HR搞大件事

延伸閱讀︰【見工面試】上一份工嘅薪酬一定要講?網民:你有權唔講 佢有權唔請

【職場熱話】拎錯上司糧單 發現人工只係多自己$500!你會覺得點?


最新專訪片︰

【CEOTalks】無懼挑戰 積極與員工建立平等溝通橋樑 喆麗控股創辦人Joshua:創業如同一場馬拉松比賽 堅毅不屈的才能克服困難

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場熱話】新工試用期只有1個月合理? 求職者:未來上司話我好適合份工……

  • 【產假申請2024】打工仔有咗BB 應該幾時同公司講?申請產假要準備咩文件?即睇懷孕後通知僱主時間及如何申請懷孕證明

  • 【薪酬趨勢2024】讀書越多人工越高?7大類教育程度就業人士每月就業收入中位數!呢個類別月薪達$35,000?

  • 【職場文化】Amazon始創人兼CEO斥工作與生活平衡浪費時間!曾被指「壓榨員工」?去廁所都冇時間?

  • 【求職面試】HR同求職者有期望落差?招聘人員認為呢種特質最重要!

  • 【推薦信|請求】想搵前上司寫Reference Letter!怕對方唔記得自己點算好?5個要求寫推薦信嘅貼士!

  • 【職場熱話】見工間公司不允許外出食飯 事主:因為食飯問題拒絕Offer係咪好傻?

  • 【人力資源】HR實幫住上司?打工仔對HR的3大誤解!

  • 【見工面試】拒絕公司邀請 竟被HR鬧返轉頭?「出嚟做嘢,仲咁囂張!」

  • 【職場熱話】次次食完飯個鋅盤就塞咗!HR落令禁止同事OOO!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow