【職場熱話】返工睇手機訊息 打工仔被派警告信 網民:咩年代呀…

【職場熱話】返工睇手機訊息 打工仔被派警告信 網民:咩年代呀…

不少人會在上班期間回覆Message、玩手機,但是被老闆看到,可能會惹來不滿。近日,有網民在香港討論區發文,指因為看手機訊息,老闆因而說要發警告信。事主表示自己不像其他同事一樣玩遊戲,嘆老闆「大細超」。

延伸閱讀︰【職場趨勢】上班族有返工無收工?調查:逾9成人曾於放工後用電話處理公事

 

按圖了解事主、網民分享:

事主:「我做咗十年嘢,第一次畀老闆話,因為我間中睇手機訊息,佢想出警告信畀我。我又唔似其他同事咁返工打機,根本大細超,連老細自己日日撳手機、睇片,其身不正話人。好後悔,當初以為搵到筍工(多少少人工),點知伏工嚟。初頭讚你勤力,後尾雞蛋裏挑骨頭,搞到你焦慮、自我懷疑。你哋會忍到咩程度先遞信?」

網民A:咁樣畀警告信,我真係第一次聽。不嬲所有公司、所有人都會返工撳手機,而家咩年代?你公司啲人都係真係有問題。

網民B:如果你係老闆,會唔會畀員工玩手機?。

網民C:適量唔影響工作就無問題啦,依家咩年代呀?

網民D:依家咩都要用手機,好多老闆明知你係玩手機,都隻眼開隻眼閉。係有啲幾十歲都唔化,睇吓個手機都鬧人。

網民E:其實係好少事!我就唔會為呢啲小事辭職,我只係做得悶,先轉工。

網民F:職場係咁!你要有絕對自由就自己做老闆!你自己檢討,係咪成日睇手機?有人提醒過你,你又唔聽?

網民G:好睇你工種係乜。如果係要對人,在樓面、舖面,或者做演員……老闆未必唔合理。

網民H:如果你做得嘢,正常老闆唔會因為一、兩吓手機就咁,佢應該想你自己走。因為請好員工都好難,呢份工應該唔啱你,早走早着。

在員工眼中玩手機、看訊息,或許只是小事一樁。始終是上班時間,如果不是為了工作而使用手機的話,上司是有權責罰員工。若員工認為老闆判斷不公平,應嘗試提出。

延伸閱讀︰【職場趨勢】員工對僱主信任度大跌!僅69%僱員相信老闆決策正確 較兩年前跌一成

【職場熱話】返工最開心係做隱形人? 網民:肯定係第一個被炒

延伸閱讀︰【職場八卦】職場薪水小偷出沒!犯兩大罪樓主大呻「唔公平」!網民:支持告發佢!

【職場熱話】錢多事少嘅工作真係好?老闆叫事主:得閒想碌手機就盡量碌


最新專訪片︰

【CEOTalks】無懼挑戰 積極與員工建立平等溝通橋樑 喆麗控股創辦人Joshua:創業如同一場馬拉松比賽 堅毅不屈的才能克服困難

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場熱話】新工試用期只有1個月合理? 求職者:未來上司話我好適合份工……

  • 【產假申請2024】打工仔有咗BB 應該幾時同公司講?申請產假要準備咩文件?即睇懷孕後通知僱主時間及如何申請懷孕證明

  • 【職場熱話】見工間公司不允許外出食飯 事主:因為食飯問題拒絕Offer係咪好傻?

  • 【職場熱話】次次食完飯個鋅盤就塞咗!HR落令禁止同事OOO!

  • 【職場熱話】近年辭職後被當仇人 事主呻:以前辭職都可以做朋友

  • 【見工面試】被問「未來5年會有咩目標?」應該點回答以提高錄用機會?

  • 【職場熱話】自由去廁所都係揀工條件? 網民:要忍廁所寧願辭職!

  • 【職場熱話】HR派錯糧單!! 發現下屬人工竟同自己相近 打工仔:接受唔到…

  • 【見工面試】HR見工多次被震驚!應徵者:阿媽幫我申請

  • 【見工面試】你點解會唔做之前嗰份工?面試應該點答先唔會變成訴苦大會?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow