【職場熱話】女員工請病假 瘋狂老闆竟走到家中:接你返工

【職場熱話】女員工請病假 瘋狂老闆竟走到家中:接你返工

再強壯的打工仔都難免會有患病的機會,為了休息和避免傳染同事,員工理應請病假,但一些老闆卻會堅持員工帶病上班。外國女網民Mish早前在TikTok發布影片,表示有天請了病假,在家休息,天知道老闆竟然走到家中。Mish起床驚覺老闆站在床邊,並表示來接她上班,令她非常恐懼。

延伸閱讀︰【職場趨勢】員工對僱主信任度大跌!僅69%僱員相信老闆決策正確 較兩年前跌一成

按圖了解事主、網民分享:

事主:「我同朋友合租一間屋,屋企同我返工間餐廳好近,只有15分鐘路程。前排,我起身覺得好唔舒服,於是打電話畀餐廳,通知佢哋我返唔到工。當日我室友出街唔記得鎖門。老闆之後嚟到我屋企,聲稱佢敲過門,叫過我個名,但冇人應。

佢之後發現門冇鎖到,就順勢走入屋,仲入埋房叫醒我。我一起身,就見到老闆企喺床尾附近揮手,佢講『我知道你身體唔舒服,可能你只係唔想開車,我會開車送你返工,然後你可以繼續做嘢。

當時我以為只係幻覺,清醒過後好震驚,我即刻問佢點解可以入到嚟,講明咁樣做好唔恰當,請你馬上離開。」

網民A:我以為只有喺電影入面,啲人先會未經邀請就入人哋屋企……

網民B:如果你冇允許佢,基本上就係犯罪。

網民C:我試過瞓過龍,前任老闆為咗叫醒我,派3個人敲我個窗,我認為已經好誇張,你老闆就更加離譜!

網民D:霸道總裁,偶像劇睇太多。

網民E:諗起有日我唔舒服請病假,上司竟然問我可唔可以睇完醫生之後返工。

網民F:老闆定老公啊,床尾喎大佬。

網民G:瞓醒仲要繼續發另一個惡夢!!     

網民H:當一個人起身,最唔想嘅就係工作,更唔好講老闆。

這件事過後數周,Mish被餐廳開除。有不少人都擔心她的狀況,建議她尋求警察、律師幫助。但Mish其後回應指,自己都曾想過報警,但後來覺得報警,警察也做不了甚麼,於是便打消念頭。

在香港的話,不同公司福利有差異,勞工法例亦只有列明,僱主可要求僱員提供醫生的證明或病假證明,以確認其疾病或受傷,並從而決定是否有薪假期。然而,僱主無權阻止僱員請病假。另外,事件中的老闆未經許可進入員工家,可能會被被視為非法進入他人住所,而犯下入屋犯法罪。根據《盜竊罪條例》任何人犯入屋犯法罪,循公訴程序定罪後,可處監禁14年。

(資料來源:勞工條例、盜竊罪條例)

延伸閱讀︰【2024請病假理由】5個「老細最易接受」的Sick Leave藉口?有醫生紙/病假紙都扣糧?

【職場熱話】有病應唔應該返工?SL完戴口罩都被同事嫌:咳到好煩呀!

延伸閱讀︰【病假申請】打工仔請病假被老細質疑「射波」 更打電話到診所質問護士?

【NGO熱話】醫生老細狂屈下屬請食飯 事主:SL完都話要請食飯!


最新專訪片︰

【星級斜槓族】ViuTV女神沈殷怡棄律師入娛圈 自認變態喜歡考試 曾有一刻後悔入行?!

 

 

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場調查】射波等於偷懶?超過2成管理層認為打工仔濫用病假!鼓勵員工病都返工?

  • 【職場熱話】老細覺得同事叮飯搞到有小強出沒 唔再畀同事叮飯!網民:根本治標唔治本

  • 【金融熱話】華爾街交易系統仍用60年前程式語言COBOL?熟悉COBOL年輕工程師已經寥寥可數 AI有望成為華爾街救星!

  • 【職場理財】單身導致財務不穩定?26%單身女性指「單身太貴」有伴侶反而可以有助儲蓄!

  • 【職場熱話】公司竟然Block咗WhatsApp 搞到同事做唔到嘢?事主大嘆:我點同客溝通呀?

  • 【職場熱話】新工試用期只有1個月合理? 求職者:未來上司話我好適合份工……

  • 【2024通脹率】3月通脹率按年升2% 略低於市場預期 煙酒升幅最高?

  • 【產假申請2024】打工仔有咗BB 應該幾時同公司講?申請產假要準備咩文件?即睇懷孕後通知僱主時間及如何申請懷孕證明

  • 【就業市場】香港1月至3月失業率上升至3% 主要經濟行業失業率均上升!就業不足率升至1.1%

  • 【投行面試】投行面試會問咩問題?一文睇清10條熱門問題!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow