【職場熱話】公司冷氣不停滴水又唔換 日日返工都成身濕晒 網民:有冇諗過擔遮扮工?

【職場熱話】公司冷氣不停滴水又唔換 日日返工都成身濕晒 網民:有冇諗過擔遮扮工?

工作環境非常影響員工的工作效率,在過去十年中,心理學研究已證明了優美的工作生活環境對員工的身心健康以及提高工作效率有著積極的影響。反之,工作環境差就會使員工的工作效率下降!公司的廁所太污糟;茶水間總有一陣酸腐味;公司長期不通風等,全都會令員工產生負面情緒,繼而令工作效率減低。

延伸閲讀:【職場英語】同事英文嚇死人?「To who it may concert」都寫得出?

有網民在社交平台專頁「奴工處」上投稿,指自己對公司的設備非常失望,他指:「返咗間痴線公司,由年頭同佢講中央冷氣有問題,不停滴水,日日瘋狂滴!講極都話會整,話整咗四個月都冇下文,我就日日滴到周身濕晒!」要忍受整整四個月,每天都被弄濕身,事主都實在不簡單!不少網民更因此而大開玩笑。

即睇網民回應:(按圖了解)

網民:「有冇諗過擔遮扮工?」

網民:「試吓同部電腦掉位坐,應該會快啲換到!」

網民:「職安健問題喎!忍咗幾個月,都識唔識搵勞工處傾吓?」

網民:「識玩就去食環同環保匿名投訴,懷疑冷氣系統藏退伍軍人桿菌,一般公司內部冷氣唔受理,但係當你一個朝早打一百個電話投訴,而且香港仲有申訴專員。」

網民:「未能提供安全工作環境,其實已經可以報得勞工處。」

網民:「我諗起古代中國有個酷刑,就係綁住受刑者,再有規則咁向佢額頭滴水。一般一日唔夠就頂唔住。你好堅呀!」

網民:「放個水桶係旁邊,之後幫水機加水。」

網民:「郁過少少部電腦。」

網民:「着雨衣笠埋帽。」

網民:「小事啦,我公司係餐廳嚟,新開半年,開咗一個月就塞渠,塞到今時今日老細都唔搞,日日濕住腳返工,啲水又臭!」

網民:「滴足四個月咁忍得?五行欠水呀?」

網民:「好似以前3色台睇《獎門人》嗰啲遊戲環節,要開傘擋水!」

 

認真看待問題
雖然網民都有就此開玩笑,指事主可以考慮帶兩傘、着兩褸返工,不過都有網民認為事主應該認真看待事情,因為僱主未能提供安全的工作環境的話,其實有機會已犯了《職業安全及健康條例》!事主應向勞工處反映!

《職業安全及健康條例》為僱員在工業及非工業工作地點,提供安全及健康的保障。根據《職業安全及健康規例》,就意外的預防、防火措施、 工作地點的環境控制、工作地點的衛生、急救事宜以及僱主及僱員該如何進行體力處理操作等訂定一些基本的規定。規例的主要條文包括:

預防意外
.作業裝置須在設計和製造上合乎安全,並須有妥善保養,而危險部分須設有有效防護;
.工作地點的危險地方須以柵欄安全圍封。

防火措施
.在工作地點內,要展示逃生路線,而所有出口須有照明的「出口」標誌;
.走火通道須暢通無阻;
.確保所有出路門均能從工作地點內輕易開啟或沒有鎖上;
.工作地點必須具備適當及足夠的消防設施。

工作環境
.工作地點須保持清潔、充足的照明及空氣流通;
.樓面要有足夠的排水設施。

衛生設備
.工作地點須設有足夠的廁所及清洗設施;飲用水要充足。

急救設施
.工作地點須設有適當及足夠的急救設施,並指派僱員負責急救設施。

人力搬運
.考慮僱員從事人力搬運時的潛在危險,並作出評估及加以檢討;
.對從事人力搬運的僱員,提供適當的訓練及其它需要的防護措施。

勞工處處長獲授權簽發敦促改善通知書及暫時停工通知書,以防止工作地點的活動對僱員構成即時的危險。僱主如未能遵從通知書的規定,即屬犯罪,可分別處以罰款港幣200,000元和500,000 元,以及監禁長至 12 個月。
 

延伸閲讀:【職場英語】同事英文嚇死人?「To who it may concert」都寫得出?

 

延伸閲讀:【職場文化】小編大呻幾時開始要一手包辦所有事 網民:自從冇人尊重文字開始

延伸閲讀:【職場熱話】網民齊數公司奇怪規矩 口罩只可用某顏色、唔畀一齊食lunch

延伸閲讀:【職場兩性】男友呻工作不快 女友唔識點回應 網民教三大招數!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【見工面試】第一印象好重要!電話面試都唔可以鬆懈!呢7件事絕對唔可以犯!

  • 【辭職學問】上司唔肯寫reference letter畀下屬 搞喊同事!網民:其實有OOOO咪夠!

  • 【好人好事】屋企人大病冇錢醫 好老闆即開支票:唔使還!

  • 【職場熱話】拎錯上司糧單 發現人工只係多自己$500!你會覺得點?

  • 【職場熱話】辭咗職竟然要自己in下一手 公司HR可有可無?網民:求其in求其請囉!

  • 【職場熱話】次次食完飯個鋅盤就塞咗!HR落令禁止同事OOO!

  • 【職場趨勢】Job Title趨向誇張?4大導致職銜通脹(Title Inflation)的因素

  • 【職場文化】網民列舉「變態公司」特質:禁止員工有工作以外交流⋯

  • 【公司加班】打工仔呻OT到12點連的士錢都冇得claim 網民反教訓事主⋯

  • 【升職加薪】有幸升職想送禮畀女上司答謝 唔知送乜好?網民:會唔會犯法?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow