【職場人際】完美主義同事做嘢Chur到盡 事主:原本輕鬆嘢都變得好難做!

【職場人際】完美主義同事做嘢Chur到盡 事主:原本輕鬆嘢都變得好難做!

每個人對工作的看法不同,有人為了對自己的要求為工作設立高標準的目標;有人則認為工作只屬於生活的一部分,凡事做好本分即可。當這兩種價值觀相異的職人在職場相遇,又會擦出甚麼火花?有網民於連登討論區發文討論,指公司的完美主義同事經常於工作上吹毛求疵,本來能夠輕鬆應付的工作也變得紛繁複雜。對於這種執着完美的同事,一眾連登網民又有甚麼看法?

即睇事主分享:

事主:我覺得返工嚟講,只要過到關唔出錯就可以。

事主:但身邊就總有啲完美主義、懶係認真嘅同事,唔知點解同一份工但就極認真。

事主:搞到一啲原本可以輕鬆做嘅嘢都會變得複雜咗、多咗野做!

事主:完全諗唔明點解佢哋要咁;當然佢哋都會唔明點解我哋咁Hea⋯⋯

事主:人生苦短,打返工啫,大家一齊Hea吓過到關咪算囉!

事主:自己真係好怕啲完美主義者,大家喺職場上又有無遇到?

即睇網民回覆:

網民:啱呀!呢個世界真係好多完美主義者同工作狂做壞晒啲規矩,唔講仲以為間公司係佢開嘅。

網民:好同意!問親Deadline都話盡快,我十萬樣嘢做點快畀你?

網民:上一份工就係頂唔順呢啲同事走咗,結果依家搵到份價錢、假期一樣,但工作量少10倍嘅工。

網民:真,大家都係搵啖飯食,交到功課、月尾有糧出咪算囉。咁上心以為公司有得分畀你咩?

網民:識人又係同樓主一樣心態返工,覺得過到關就得。但問佢同事先知,佢Hea到啲野過唔到關之餘又返工遲到、收工準時走,要人幫佢執手尾。

網民:有時認真都唔緊要,佢自己解決返個問題就無所謂,反而有啲人懶係認真搞屎棍最後又收唔到科,同佢哋做嘢真係得啖笑。

網民:公司試過有人投訴同事Lunch Time傾偈嘈,Lunch Time都唔畀人傾吓計,你當你自己返緊圖書館咩?

網民:捉到你有少少錯就開大聲公Mode:「邊個邊個呢度錯喎!」自己做錯嘢嗰時就推落人哋度⋯⋯

網民:試過有同事話點解唔做埋手頭啲嘢先,我話唔啦、要收工,聽日先做。佢問返我咁趕住收工做咩。

 

每個人性格不同,價值觀亦會不同,於工作上存在分歧亦在所難免。想在職場中與身邊的同事合作愉快,便要投其所好,因應對方性格轉換自己的態度行為,與對方愉快相處。

快速了解同事五個人格性質:

即刻按圖了解更多職場人際關係。

延伸閱讀︰【職場人際】上司不講人情  事事跟足規矩 下屬:做上司都要有公關

延伸閱讀︰【人際關係】與富二代老闆爭執被秋後算帳 罪名:嚴重違反職場規定

延伸閱讀︰【人際八卦】男同事成日喺公司指指點點 樓主:平時喺屋企做開王子?

延伸閱讀︰【人際關係】返工放工兩個樣 樓主:明明屋企人先係最好!


最新專訪片︰
【星級斜槓族】Win Win楊安妮無悔拒入COLLAR 感恩可平衡藝人及跳舞老師兩個身分 報名《造星IV》時竟向193示愛?!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【投行排名】行內人士票選!頭25間最值得加入嘅投行!摩根大通排第17 艾維克排第2 第1名係OOO?

  • 【職場熱話】好工可遇不可求!點樣先叫做好工?網民:老闆好、同事融洽已經好難得!

  • 【職場趨勢】做管理層唔一定要有自信識表達 調查:擁有呢個特質嘅人先啱做管理

  • 【見工面試】見工被人碎咗張畢業證書 事主:有無得叫佢賠錢?

  • 【職場矛盾】唔加人工被逼轉部門 事主:僱主有權咁對我?

  • 【職場辛酸】問責制、無人帶、人工低仲要同公司共渡時艱?事主:捱到依家先走算係咁!

  • 【貓咪咖啡館】光顧貓Cafe驚覺「貓如人生」 事主:完全體會到貓貓被逼湊客嘅感受!

  • 【職場八卦】網民盤點鬧客鬧上司職業 咩工可以鬧完人仲要對方道歉?

  • 【職場八卦】男上司暗斥女同事婚後繼續返工好麻煩 事主:結咗婚就應該留喺屋企等老公養?

  • 【第一桶金】人生第一次出糧試過買咩獎勵自己? 網民驚爆:最豪嗰次真係試過買條OO⋯⋯

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow