【僱傭條例】復活節非勞工假期 放17日假不是理所當然

【僱傭條例】復活節非勞工假期 放17日假不是理所當然

當大家在放復活節假期之時,有沒有想過原來有些打工仔,還要上班?原來復活節假期並不是《僱傭條例》中的法定假日。

根據《2011年公眾假期及僱傭法例 (補假安排) (修訂) 條例》列明,每年只有12日法定假日,包括11日、農曆年初一、農曆年初二、農曆年初三、清明節、1、勞動節(5 1 日)、端午節、香港特別行政區成立紀念日(7 1 日)、中秋節翌日、重陽節、國慶日(10 1 日),以及冬節或聖誕節(由僱主選擇)。

至於銀行假期,就比勞工假期多出耶穌受難節、耶穌受難節翌日、復活節、佛誕、重陽節及聖誕節翌日。

延伸閱讀︰【勞工法例】因疫情無限延長試用期 《勞工法例》有無保障?

可以用工資代替假期嗎?
答案是不能。《僱傭條例》列明,無論僱員是否享有法定假日薪酬,僱主仍然必須讓員工放取法定假期,或安排另一個補假,但僱主不能「買假」,即是用工資換取員工的假期。如果僱主違反規定,可被檢控,一經定罪須
被罰款港幣五萬元

雖然僱主不能「買假」,但可以在放假前至少48小時通知員工,要求他們在法定假期工作,不過僱主必須在該法定假期前或後60天內,安排員工補假。要是僱主及僱員雙方同意,限期可由60天改為30天。

延伸閱讀︰【勞工法例】企業裁員潮殺到 被解僱可獲遣散費、長期服務金?

政府建議劃一假期
早前行政長官林鄭月娥曾表示,建議提高勞工假期的日數至
17日,與銀行假期睇齊。由於統計處在2011年公布的調查顯示,全港依然有超過30%,即約85萬僱員放勞工假,因此希望商界能考慮有關建議,讓僱員擁有相同的對待。

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【新年拜年】親戚成日問搵幾錢一個月?打工仔︰真係唔想見到佢哋

  • 【新年職場】63歲單身上司唔派開工利巿 仲向下屬拎利巿 網民:封粒利巿糖畀佢

  • 【職場熱話】全team得返自己未出Pool 打工仔大呼:有冇人明白單身狗嘅悲哀?

  • 【新年職場】同事想派少啲利巿 老婆突變女朋友!網民:有冇咁cheap……

  • 【𢭃利市】厚面皮同事周圍𢭃利市 未婚事主︰三唔識七都問我拎

  • 【農曆新年】公司同事食開年飯 嚴選10個聚餐最難頂的行為

  • 【職場新年】派兩封$20利市 打工仔︰被新仔唱我孤寒

  • 【農曆新年】打開公司利市打工仔感心灰 網民︰呢樣緊要過一切

  • 【新年職場】開工利市有公價 同組同事畀$100、OO可以畀$10就算

  • 【農曆新年】盤點最多利市收的職業 保安、外賣員、速遞員賺到盆滿缽滿

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow