【職場欺凌】慘遭同事淋濕 幫其他人做嘢仲被指責…

【職場欺凌】慘遭同事淋濕 幫其他人做嘢仲被指責…

對自己的付出有滿足感、與同事相處愉快,才能讓我們喜歡自己的工作。不過世界上沒有完美的工作,我們總會對它有不滿的地方,其中不少人曾經在辧公室遇上人際關係問題,因而覺得苦惱。有打工仔在討論區訴苦,指自己遭受其他同事針對,網民不禁感嘆:「你還是換工作吧。」

點圖了解更多事主經過:

►最新【零售】職位空缺

事主︰「今次係我第一次返全職,喺火鍋店返工,我都知道自己有好多嘢要學。所以我唔會因為自己係全職,就對其他同事有唔尊重嘅態度。但喺火鍋店有兼職同事就居然對我又鬧又叫,搞到我有啲錯愕。雖然有個兼職係做得耐過我好多,但喺我觀念裡面,做嘢應該由我上司教我,但發生過嘅事都令我覺得自己畀佢針對,佢試過潑水落我條褲度,但完全無向我道歉。

我第二日返工,佢將啲嘢畀晒我做,但從來無人教過我嘅,然後我做唔好,佢就嚟話我做唔好啲嘢,上司請我幫他同事手,佢就話我搶其他同事嘅嘢嚟做。上司教我用某個方式做事,佢見到就話唔得,咁樣唔啱,仲要係大大聲咁話我。我有試過同上司反映呢件事,但我上司嘅反應居然係:『佢係咁嘅,佢無惡意嘅』,想問係唔係我諗多咗?」

網民回應:
A/你應該兇返佢轉頭,呢啲人欺善怕惡,出面有好多工,唔需要逼自己喺呢啲地方做嘢,加油
B/唔好在意啦,一直換工無咩所謂,如果你做飲食業,根本成日都缺人,你就一定好搶手,一直換到搵到份好工為止。
C/換過份工啦
D/咁嘅同事我無辦法忍受太耐。迴避係一種選擇,離職就唔需要再在意。
E/唔啱就走啦,邊有咁多時間理埋呢啲事,我寧願搵過份工

延伸閱讀︰【同事相處】新同事好安靜點樣開啟話題?網民:Lunch 食咩啊?

面對職場欺凌 不能啞忍
在香港沒有針對欺凌的條例,視乎你的工作場所有沒有相關的政策。如果有的話,可以選擇根據程序作出申訴;否則,你可以向勞工處或者工會組織等等求助,尋求法律意見,或者是參考勞工法例及指引中的《工作間的歧視問題》了解自己的權利。面對遭受欺凌的情況,絕對不能啞忍!

延伸閱讀︰【人力資源】如何成為以人為本的HR ?5個於職涯成長的貼士

►最新【旅遊 / 觀光】職位空缺

同場加映︰餐飲業各崗位最新招聘薪酬

延伸閱讀︰【職場貼士】戒掉5個職場陋習 提升打工仔在辦公室的「能見度」

延伸閱讀︰【行業趨勢】最多人主動辭職嘅行業係?呢行被炒嘅人多達1萬人!即睇7大職業失業人數!


最新專訪片︰

【星級斜槓族】19年港姐冠軍黃嘉雯力求代表作 無懼「行得慢」 努力做好自己望被看見 把握空檔學習寵物美容

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【見工面試】面試被問私人問題點算 教你5招大方應對!

  • 【讀者投稿】兼職奉旨Hea做?離職前不負責任做嘢做一半

  • 【職場熱話】30歲都仲返兼職好無用?網民:好容易被後生仔取代!

  • 【職場文化】甲級寫字樓返工 時薪$60算唔算合理?想高啲人工可以做邊行?

  • 【辭職學問2024】打工仔離職難開口?僅6.8%人和盤托出辭職原因!調查揭加薪最能挽留員工!

  • 【職場熱話】有幾多打工仔仲用緊細個亂改嘅email?網民:一填form就現形!

  • 【4天工作】新加坡12月起 可每周4天工作!打工仔可要求彈性上班時間及地點?

  • 【薪酬趨勢2024】全港住戶月入中位數$30,000!18區月入排行榜出爐!住「富人區」中西區搵幾多?

  • 【行業秘聞】機師廿萬一個月?揭開航空界秘密!

  • 【Z世代】逾7成年輕人自認幸福!4大理由同錢冇關係?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow