【職場八卦】經理話公司冇咗邊個都得!同事反問:咁我想請假你又唔批?

【職場八卦】經理話公司冇咗邊個都得!同事反問:咁我想請假你又唔批?

在香港,有薪假期除了是員工福利外,亦是勞工法例規定的一部分。雖說假期是員工福利,但放假的話事權卻落在老細的手中。因此,打工仔想請假都需要提前通知並獲公司准許,以免影響工作進度。

近日,有網民於Instagram專頁「辦公室日報」上投稿,指老細在開會期間大發雷霆,斥責公司員工,結果被下屬即時反擊!

按下圖即睇投稿人分享及網民留言:

不少網民都留言表示大快人心,認為這位員工勇氣可嘉。但事實上,老細又是否有權不批准員工放假呢?根據《僱傭條例》,年假日期應由僱主在徵詢僱員或其代表後指定。僱主須至少在假期開始的14天前以書面通知僱員年假的日期;如雙方同意,可以較短時間通知。由此可見,放取年假需由雙方達成日期協議,即是說僱主是有權不批准員工放取年假的申請,並沒有違法。

按下圖即睇4種不宜跟隨嘅上司,各位打工仔可以請盡快避開!

老細員工只可以打對台?按下圖即睇以下8個貼士,助你打好彼此關係。

延伸閲讀:【職場八卦】犯眾憎經理用狗稱呼下屬 仲聲稱自己隻錶值80萬?後來被踢爆其實只係⋯⋯

延伸閲讀:【讀者投稿】員工祖父母相繼過身要請恩恤假 點知畀刻薄上司寸:下星期到邊個死?

延伸閲讀:【旅行大計】同事陸續請假去旅行 自己卻因年資不足而被拒絕申請?!

延伸閲讀:【職場八卦】貪靚同事因冇靚衫着返工而請假 網民:藉口嚟㗎啫⋯⋯


最新專訪片︰
【星級斜槓族】Grace陳凱琳享受「媽的多重身分」 惟暫無意再拍劇 自認慈母 老公鄭嘉穎卻有微言?!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場熱話】打工仔嘆加班永遠無補水 網民:加班費係低級員工福利

  • 【旅行大計】通關後同事陸續請假去旅行 自己卻因年資不足而被拒絕申請?!

  • 【職場八卦】愛馬仕銷售額創新紀錄 全球員工獲派4,000 歐元獎金

  • 【2024薪酬調整丨加人工】雙糧、花紅大不同 酬金期完結前辭職又點計?未夠一年出幾多?幾時出Bonus?

  • 【職場貼士】無得升職加人工?有機會喺辦公室講呢7個口頭禪有關!

  • 【勞工法例】極端天氣?黑雨返工可早走?遲到會被扣人工?一文看清勞工處規定暴雨警告下的上班安排 律師解答3大灰色地帶!

  • 【塞車遲到要扣人工?】屯門公路成日塞車點算?遲到扣糧有冇違反勞工法例?勞工處咁樣講!

  • 【遙距上班】混合工作成主流?調查:只有34%受訪CEO預計未來全數員工回歸辦公室

  • 【勞工法例】因母親入院昏迷 曠工一日被老細扣人工!佢有冇權咁做?

  • 【職場熱話】老細月入十幾萬 但Lunch Time竟然去做外賣仔搵外快!網民:可能為興趣

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow